Fitness Seller

Xpand - Dymatize

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star7.png
7/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Creatine + transportsysteem
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Meer spiermassa en vooral een blijvende pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week Bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? pina-colada niet zo lekker/ orange schijnt wel zeer lekker te zijn
  • Welke dosis heb je gebruikt? 15gr voor training en 15 na training
  • Waar heb je het supplement gekocht? workout.be
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €64
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

Heb hiervoor cell-tech gepakt en wel wat bijgekomen..ook de pomps hierbij waren redelijk.

Nu pak ik creatine zonder suikers omdat ik wil beginnen afvallen en toch nog enige vooruitgang boek tijdens training (motivatie)

Gewicht ben ik nog niet bijgekomen, wel is de pomp ongelooflijk en die houd wel een uurtje of 5 aan.
Al bij de 2e dag merkte ik een goede pomp en nu wordt dat een pijnlijke pump...lekker...

Nadeel: werkt redelijk laxerend, daarom 7/10

xpand_dymatize.jpg
 
Re: Supplement Review: Dymatize X-pand

Ok, ben van plan om ook iets van die nieuwere soorten creatine transportsystemen te proberen in de cut, dan komen die aders er zo lekker dik uit zetten :D wel prijzig!
 
Re: Supplement Review: Dymatize X-pand

Had laatst dymatize whey ik heb nog nooit in mijn leven zulke gor vieze zooi naar binnen gewerkt
 
Re: Supplement Review: Dymatize X-pand

xpand is zalig de orange is idd veel lekkerder dan de pina xpand is voor mij het beste creatine product op de markt ik haal trouwens ook m'n producten bij workout
 
Re: Supplement Review: Dymatize X-pand

ironmike86 zei:
xpand is zalig de orange is idd veel lekkerder dan de pina xpand is voor mij het beste creatine product op de markt ik haal trouwens ook m'n producten bij workout


Aan Baudelopark...wel redelijk prijzig...

Trainen doe ik thuis en in topsporthal bloso(watersportbaan) is maar 50€ voor volledig jaar..

grtz
 
Re: Supplement Review: Dymatize X-pand

heb dat ook al gehoord van maat van me dat het een beter product is dan maximise ik ga deze maand nog achter die van ander gaan om het eens te testen of het beter werkt voor mij of niet en van die laks i don't care ben da al gewent als ik soms wa te veel whey binnen heb :p
 
Re: Supplement Review: Dymatize X-pand

ik ben het nu sinds 2 weken ook aan het gebruiken en ik moet zeggen dat ik qua pomp het goed werkt en mijn verpercentage is met 1,2 % gedaald maar het gewicht is het zelfd gebleven....
Moet er wel bij zeggen dat ik ook nog BCAA en glutamine en eiwit-shake erbij gebruik....
Ik heb het bij www.bodyenfitshop.nl gekocht en ik heb er 55,-euro voorbetaald....
 
Re: Supplement Review: Dymatize X-pand

wimmeke26 zei:
Aan Baudelopark...wel redelijk prijzig...

Trainen doe ik thuis en in topsporthal bloso(watersportbaan) is maar 50€ voor volledig jaar..

grtz

Is een goede winkel maar verkies toch da nieuw winkeltje Detox Shop aan de Kortrijksepoortstraat is een stukje goedkoper en de service is de max.
He kan iedereen zich inschrijven in de topsporthal????
 
Re: Supplement Review: Dymatize X-pand

kijk hier eens: een vergelijking van al die producten!

[Link niet meer beschikbaar]
 
Re: Supplement Review: Dymatize X-pand

doctor zei:
Is een goede winkel maar verkies toch da nieuw winkeltje Detox Shop aan de Kortrijksepoortstraat is een stukje goedkoper en de service is de max.
He kan iedereen zich inschrijven in de topsporthal????


Ja , geen probleem zolang je de boel maar niet kapotslaat:D staan wel geen toestellen om cardio te doen.

grtz
 
doctor zei:
Is een goede winkel maar verkies toch da nieuw winkeltje Detox Shop aan de Kortrijksepoortstraat is een stukje goedkoper en de service is de max.

Ben eens naar die nieuwe shop gaan kijken, inderdaad goede service maar vind zijn aanbod enorm beperkt. Heeft vooral de goedkope merken staan...:(
 
gymnasia zei:
Ben eens naar die nieuwe shop gaan kijken, inderdaad goede service maar vind zijn aanbod enorm beperkt. Heeft vooral de goedkope merken staan...:(

Ben je zeker dat het daar wel was??? waar ik ga is onlangs geopend en heeft alle bekende U.S.A merken en een paar minder bekende, maar wel kwaliteitsproducten,plus het is niet omdat iets goedkoop is dat het slecht is of wel.
Surf eens naar www.detoxshop.be klik een bij producten en dan zie je een rubriek "aandacht bezoekers"..daar zie je de verkrijgbare merken.
 
xpand werkte niet bij mij
 
Ik vond x-pand een topproduct, ongelofelijke pomp, meer kracht en idd...X-PAND!

Moet wel zeggen dat ik maar 1 a 2x p jaar crea gebruik. Hiervoor had ik swole V2, maar die doet echt onder.

Volgends mij is er nu ook een variatie van X-PAND, een die ook energized.
 
die xpand energized is ernstig......ik kon dr helemaal niet van slapen joh!! daar zit veels te veel pep in..die gewone xpand daarentegen is zeer goed.

ik ga volgende week swole v3 proberen
 
doctor zei:
Ben je zeker dat het daar wel was??? waar ik ga is onlangs geopend en heeft alle bekende U.S.A merken en een paar minder bekende, maar wel kwaliteitsproducten,plus het is niet omdat iets goedkoop is dat het slecht is of wel.
Surf eens naar www.detoxshop.be klik een bij producten en dan zie je een rubriek "aandacht bezoekers"..daar zie je de verkrijgbare merken.
Ja het was deze shop, de merken die ik niet zag staan waren ergopharm, pvl, nutrex, san, isatori, revolutions, optimum nutrition.

Ik ga de goedkopere merken zeker niet afbreken maar ik blijf liever bij de iets duurdere en amerikaanse merken.
 
gymnasia zei:
Ja het was deze shop, de merken die ik niet zag staan waren ergopharm, pvl, nutrex, san, isatori, revolutions, optimum nutrition.

Ik ga de goedkopere merken zeker niet afbreken maar ik blijf liever bij de iets duurdere en amerikaanse merken.


Ik kocht er vandaag de nieuwe Revenge V2 da is toch Revolutions???

Er is al keuze genoeg dat ik niet weet wat eerst kiezen dus..
een merk minder of meer who cares:D
 
Ik heb het ook is gekocht bij www.nutriplaza.nl daar is het maar 55 euro en GEEN verzendkosten...!!!
 
Ben er sinds eergisteren mee begonnen, merk en nog niet veel van (is ook niet te verwachten binnen 2,5 dag) maar het heeft wel een duidelijke stimulerende werking op mijn nieren (veel pissen).
 
chrisbm zei:
maar het heeft wel een duidelijke stimulerende werking op mijn nieren (veel pissen).

grappig, dit had ik ook!!
 
Back
Naar boven