MuscleMeat

craze - Designer Supplements

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? focus,intensy,power,energy,pump
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nu al en training of 10
  • Hoe is de smaak van dit supplement? niet zo bijster lekker, zo als de meeste pwo
  • Welke dosis heb je gebruikt? de max dosis
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodybuilding.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? altijd goedkoper en leuke gadgets
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 25€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker!! omdat het anders werkt dan de meeste pwo's

Mijn review:

na een paar trainingen zal ik is een review maken dacht ik ;-) dus ik neem craze van driven sports nu al een tijdje en ik ben er wel tevreden over, normaal train ik met supercharge van labrada wat een heeel goede pwo is, maar ik zoek altijd naar een vervanger en met deze heb ik het gevonden!!!!

ik neem dus 2 schepjes en na een 20tal min begint het, ik moet bewegen!!! de training begint, en na een uur ga ik er nog altijd voor, de energie!! ik wil niet stoppen maar na 2uur stop ik wel en dan neem ik een post-work out, om daarna te lunchen. weer een goede training achter de rug ;-))

maar na een uur ben ik gerecupereerd en krijg ik weer veel energie!! wat nu?? ah dan ga ik maar een uur zwemmen voor ik ga werken zeker!!

conclusie: ongelofelijk lange energie die maar blijft duren!! goede pomp en ook wel focus alsook de intensy om te blijven gaan, minder is de smaak en dat net iets minder kracht (maar wel alleen tov supercharge)

zeker een aanrader!!! vooral voor diegene die een ervaren pwo gebruiker

image_prodprod590046_white130px.jpg
 
ik ben eigenlijk definitief afgehaakt van PWO's maar de reviews van craze maken me toch wel nieuwsgierig om weer eens een poging te wagen..
 
De beste pre workout die ik ooit heb gehad.
De focus die je krijgt gewoon geweldig. Alleen in 't begin paar minuten soort van hoofdpijn.
Daarnaast geen crash. Noxipro kan voor mij persoonlijk niet tippen aan Craze, alleen Craze is wel iets duurder, echter vele malen beter.
 
Craze is weer binnen!:)
 
Bij b&f is die iets te duur vind ik. Ik heb hem bij bodybuilding.com gekocht en ben zeer tevreden met dit product.
 
is die 25 euro de totale prijs incl verzendkosten vanaf bodybuilding.com? Dan is b&f wel erg duur
 
interessant, goeie review :)
 
is die 25 euro de totale prijs incl verzendkosten vanaf bodybuilding.com? Dan is b&f wel erg duur

kans op invoerkosten zijn redelijk groot omdat de doos van hun "bodybuilding.com" op staat en erg opvalt. het is mayb de gok maar later af moet je mayb toch een beetje extra betalen
 
Niet meer mensen die m al geprobeerd gebben? Op bb.com zijn ze er gek van volgensmij :p
 
Craze loopt als een trein! Gister weer een nieuwe lading binnen gekregen! :)

-Leon
 
Hoe is de smaak? Want door noxipro (orange papaya), ben ik verwend geworden :D.
 
Gister geprobeerd

smaak erg lekker ziet er wel giftig uit
Focus zeer goed je hersteld veel sneller tussen de sets
ging er el wat meer van zweten
Geen crash

kortom top product
 
Eigenlijk best knap dat een PreWorkout van 40 euro aanslaat, aangezien iedereen hier op DBB zo verwend is met prijzen van 20-25 euro. Craze gaat Noxi en Jack3D achterna qua populariteit, terwijl die stevig geprijst is.
Maarja verder niets dan lof over Craze, beste focus en energie drive ooit en dat zonder crash!

BodyenFitshop heeft wel een verstandige zet dus gemaakt om het in 't assortiment te nemen.
 
Heb em gisteren en vandaag gebruikt en vind het echt een top product.
Smaak is ok.
Energie is goed. Niet zo even een piek van een half uur maar echt energie voor uren.
Maar wat dit product echt onderscheid van de rest is de focus. Niet normaal. Geen zin om te babbelen, geen zin om naar de meisjes te kijken. Enkel maar zin om zo veel mogelijk gewicht te versleuren. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt met een pwo.

Enige nadeel is de prijs. 40€ voor 240gr is toch echt wel aan de dure kant
 
top pre-workout heb er veel versleten zoals jack3d, noxipro, maximize etc. etc.
 
2+1 gratis op bodybuilding.com
 
Ik ben zwaar loss van 1,5 scoop ik weet niet. Zeker doping! WHahaha
 
Vandaag 2 scoops Craze genomen, ik heb vandaag al stevig geknald met de fiets, en mijn squattraining ging als vanzelf, nieuwe PR gezet en ik had eigenlijk nog energie over! Geen storende pomp ervaren en het herstel tussen de setjes was optimaal, dit is voor mij een van de best werkende pre workouts die ik al heb gehad.
 
Back
Naar boven