| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Puny human Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: Titty Twister
Geslacht: M
Karma Power: 60 | Supplement Review: Complex Carb Gainer - XXL Nutrition
Klik om te vergroten Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Ben zeer tevreden over de smaak van deze weightgainer. Zelf mix ik altijd met water en drink 'm dan een paar uur later pas op. De smaak is dan nog beter en de shake lekker vol. Nu nog wachten op meerdere smaken Al met al zeker een aanrader! |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder | Je bent er net mee begonnen en geef omdat hij lekker smaakt een 9?
__________________ JAJAJA |
| | |
| | #3 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
Van mij krijgt de Complex Carb Gainer ook een 9. Kwaliteit en prijs zijn perfect in orde. Smaak is ook goed, vind het alleen jammer dat ze maar 1 smaak hebben. Zodra er meerdere smaken zijn krijgt het van mij een hele dikke 10.. EDIT: Vreemd dat het merk XXL er niet bijstaat. Volgens mij toch zo'n beetje het meest gebruikte merk op DBB als ik de reviews en xxl-thread bekijk...
__________________ I went to the gym to workout.. but it didn’t work out.. | |
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | ik heb deze ook.... ik vind de smaak wat minder maar ja boeie, ik zuip em evengoed wel op
__________________ {o,o} |)__) -"-"- O RLY??? twizzle2711@yahoo.com |
| | |
| | #5 | |
| Puny human Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: Titty Twister Geslacht: M
Karma Power: 60 | Citaat:
Maar zoals Brutez ook al zegt, de ingredienten zijn ook top. Havermoutmeel, maltodextrine, MCT en geen dextrose. Dat heb ik ook meegenomen in mijn waardering. Wat vind jij belangrijk aan een weightgainer?
__________________ Pimpin' Iron "Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" | |
| | |
| | #6 |
| Super Administrator | Toegevoegd.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #7 |
| Colossal Veteran | hoe kun je bulken op 200gr poeder op een dag
__________________ We can all escape from whatever dilemma we’re in by adopting the correct attitude DBB Adults I am the Alpha and the Omega, the First and the Last, the Beginning and the End |
| | |
| | #8 |
| Huge Freak Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 35 | Haha ik vond hem AFSCHUWELIJK smaken.. echt niet te drinken.
__________________ Everytime you do partial squats, Jesus kills a kitten. Don't be a pussy, save the kittens. Squat deep. There are no shortcuts. The fact that a shortcut is important to you means that you are a pussy. Let me be clear here: if you'd rather take steroids than do your squats heavy and drink enough milk, then you are a Fucking Pussy. I have no time or patience for Fucking Pussies. Please tell everyone you know that I said this. - Mark Rippetoe |
| | |
| | #9 |
| Competitive Bodybuilder | Ik vind dit een heel handige weightgainer,vooral omdat er geen snelle suikers inzitten,gebruik hem dan ook als ik ergens naartoe moet zo,2grote scheppen met melk shaken en klaar... Daar komt nog eens bij dat hij overheerlijk smaakt!
__________________ 1.82m 85,?kg 5rmdeadlift:150 kg(wordt aan gewerkt!) 5rm squat:110kg(1rm?) 4rmfront squat:90kg |
| | |
| | #10 |
Karma Power: 60 | Jou is het toch ook meer dan prima gelukt?
__________________ Pimpin' Iron "Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" |
| | |
| | #11 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
Trouwens vind ik jouw beschrijving als 'maaltijdvervanger' verkeerd. Als je aan het bulken bent zou je vast voedsel niet moeten vervangen door een vloeibaar supplement. Sowieso vind ik een supplement gebruiken als maaltijdvervanger onverstandig. Al met al vind jouw review niet dom, maar gewoon in het algemeen.
__________________ JAJAJA | |
| | |
| | #12 | ||
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
Komen hier vaak genoeg weightgainers voorbij die voornamelijk bestaan uit suikers. Komen vaak genoeg proteinpoeders voorbij met zeer slechte samenstellingen. Afgelopen week stond ik hier nog versteld van. Weet dus niet hoe je er bij komt dat 99% van de producten goed zijn Complex Carb Gainer springt er gewoon uit door zijn perfecte ingrediënten en de samenstelling daarvan. Vandaar mijn opmerking. Citaat:
__________________ I went to the gym to workout.. but it didn’t work out.. | ||
| | |
| | #13 | |
| Moderator | Citaat:
Dan zou ik ook kiezen voor een topproduct zonder al die shit suikers. Ik heb deze nu ook gekocht, en ben net begonnen. Maar super!!! De smaak is perfect, geen opgebalzen gevoel erna, gewoon lekker vol.
__________________ MSN : felix400@live.nl Lid van de AAA (Anonieme Anabolen Apen) | |
| | |
| | #14 |
| Advanced Bodybuilder | Ben vast gebruiker van deze gainer. vind hem top en ik vind de smaak heerlijk. |
| | |
| | #15 | |
| Official Sponsor Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 22 | Citaat:
__________________ Wekelijks nieuwe supplementen, scroll naar beneden op de xxlnutrition site en zie alle nieuw toegevoegde supplementen Nieuw in het assortiment: Supplementen van PVL Nutrition, Dorian Yates en vanaf 12 mei GETDIESEL ! | |
| | |
| | #16 |
| Cool Novice Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 1 | ik gebruik deze nu 1 week. 2 grote scheppen en wat melk en de smaak is heeeel goed te doen |
| | |
| | #17 |
| Freaky Bodybuilder | Zie dat ze nu ook banaan hebben..
__________________ I went to the gym to workout.. but it didn’t work out.. |
| | |
| | #18 |
Karma Power: 60 | Hey! Jammer dat m'n emmer nog zo vol is
__________________ Pimpin' Iron "Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" |
| | |
| | #19 |
| Huge Freak Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 50 | Bij wijze van experiment heb ik eens een kilootje complex carb gainer geprobeerd. Als endo ben ik wat huiverig voor die weightgainershizze, maar moet zeggen dat het me zeer goed is bevallen. Ik kan me aansluiten bij de waardering van de TS. Een 9 dus. En minder belangrijk, de vanille smaak vond ik prima te doen hoor. Ik kijk al uit naar de banaan |
| | |
| | #20 |
| Colossal Veteran Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ik heb hem ook staan binnenkort eens mee gaan beginnen ....
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr: Nog 18 dagen om te betalen |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| complex carb gainer, xxl nutrition |
| Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
| Weergave Modus | |
| |