MuscleMeat

C4 Extreme - Cellucor

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star7.png
7.5/10 +- Ok


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? PRE-WORKOUT WITH NO3 GENERATES EXPLOSIVE WORKOUTS

    C4 Extreme is powdered energy. Harnessing unparalleled NO3 technology and exclusive, premium ingredients such as Creatine Nitrate, C4 Extreme is a more advanced than any pre-workout supplement in its class, possessing the power to ignite your mind, muscles, and workout regimen, workout after workout after workout.

    What is NO3?

    NO3 is Nitrate, an advanced compound that delivers unbelievable muscle pumps and amplifies the effectiveness of every ingredient in C4 Extreme. Cellucor is utilizing a new compound where NO3 has been fused to Creatine to create Creatine Nitrate; according to a major university study, Creatine Nitrate is 1000% more water soluble than either Creatine Monohydrate or other creatine derivatives. Unmatched water solubility ensures better absorption and absolutely none of the traditional side effects of Creatine supplementation.

    You will have more energy than ever imagined possible from a supplement. You will get that extra rep, complete that last set—detonating any previous strength, endurance, and physique personal bests.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 5 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, Blue Razz is erg lekker. Knalblauw drankje waar niet veel water voor nodig is.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 Scoops voor training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fit shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle levering, gratis verzending, sample, bidon.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24.00 Euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nee, ik ben opzoek naar een product wat met de aanbevolen gebruikershoeveelheid mijn sportschool ervaring op zijn kop zet. Helaas is dat bij C4 niet het geval.
Mijn review:

Ik was erg positief over dit potje. Op bodybuilding.com is het een van de populairste pre workout.
In nederland nog niet erg populair merkte ik, geen review, weinig aandacht.

Ik las reviews waar mensen tintelingen kregen, gek werden, enz enz. Helaas heb ik dit zelf niet erg gemerkt. Ik begon met 1 scoop (normaal, aanbevolen) en de dag daarna heb ik het maar meteen met 2 gedaan. Ook toen helaas merkte ik niet echt dat er iets me probeerde te boosten.

Product genomen anderhalf uur na het avond eten. 2 uur na avond eten stond ik in de sportschool.

Als deze leeg is ga ik gewoon weer opnieuw een keuze maken. Lees vaak dat het een persoonlijk iets is.

__

Met 2 scoops op voel je wel dat je meer pomp hebt dan zonder PWO. Je hebt zeker wel wat voordeel met de ingrediënten die er in zitten, qua groei, pump en energie. Wat dan jammer is, is dat het voor 30 doseringen wordt verkocht. Dat is dus 1 scoop per dosering. Ik heb er 3 nodig voordat ik enigszins tevreden ben. Dit betekent dus dat je gigantisch veel betaald voor 1 PWO 'dosering op maat'. Dit telt voor mij mee in de beoordeling natuurlijk dus vandaar dat ik het een 7 geef. Er is verder geen zaak van gewenning, dat het daar door zo zwak aanvoelt voor mij. Aangezien ik het 5 keer gebruikt heb.

__

c4banner.jpg
 
Laatst bewerkt:
Potje is op. Uiteindelijke conclusie: Geeft een goede focus, goede pomp mits 2 scoops. Ik hou hem in me achterhoofd maar me volgende pwo wordt weer wat nieuws. Ik blijf op zoek naar een die me geeft wat ik nodig heb met de standaard dosering. Iemand ideeën? Assault zie ik veel langs komen...
 
Craze is ook wel een aanrader.
 
C4 Extreme is absoluut een vaste keus voor vele sporters. Het is één van onze populairste pre-workouts. Deze week daarom extra scherp geprijsd!

Weekaanbieding: C4 Extreme
The most explosive Pre-Workout intensifier:
-De Pre-Workout met NO3, extreme spierpomps!
-Optimale spiergroei, harde volle spiermassa!
-Krachtige energie boost voor een geweldige training
-Verhoogde vetverbranding tijdens de training

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
zijn er meer mensen met c4 ervaringen?
 
zijn er meer mensen met c4 ervaringen?

Jup, prima pwo, lekkere energie/focus maar niet super heftig ofzo. Smaak is prima, had zelf ook de blue raspberry.
 
neem hem ook en neem telkens twee schepjes. Neem wel maar 1 keer om de twee weken en pwo. zweet iets sneller en kracht is wel duidelijk groter, voor de rest geen verschil :) Al bij al voor mij een goede pwo, zoek enkel de krachttoename op 'mindere' dagen zonder dat opgefokte gevoel :)
 
het is een redelijke PWO maar ik ga hem niet opnieuw bestellen, niet goed genoeg
 
C4! :cool:

The most explosive Pre-Workout intensifier:
-De Pre-Workout met NO3, extreme spierpomps!
-Optimale spiergroei, harde volle spiermassa!
-Krachtige energie boost voor een geweldige training
-Verhoogde vetverbranding tijdens de training

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dat voor slechts 22,90!

Bart
 
Voor mij werkt het niet
 
C4! :cool:

The most explosive Pre-Workout intensifier:
-De Pre-Workout met NO3, extreme spierpomps!
-Optimale spiergroei, harde volle spiermassa!
-Krachtige energie boost voor een geweldige training
-Verhoogde vetverbranding tijdens de training

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dat voor slechts 22,90!

Bart

Voor mij ook nogsteeds een topper :D Geen gewenning en dikke pomps!
 
We hebben de pre-workout C4 Extreme nogsteeds scherp geprijsd. Sommige toppers willen we nog steeds voor 19,90 euro aanbieden!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
The most explosive Pre-Workout intensifier:
- De pre-workout met NO3.
- Krachtig supplement voor een geweldige training
- De sterkste creatine: gepatenteerd Creatine Nitraat!
- Prestaties
 
Wissel deze nu af met No-Xplode en zo blijft hij lekker ze werk doen :D
 
moet er hier ook wel 2 schepjes van pakken om toch een vrij optimale training te hebben
met 2 schepjes wel een degelijke pwo, maar er zijn betere op de markt imo...
 
deze werkt super voor me maar wel 2scoops nu aan het nemen.
 
Redelijk pwo , geen topper maar het is ook geen flop :)
ik raak er wel rap gewend aan.
 
Ik krijg er een enorme energierush van, veel heftiger dan andere pre's. Ik vind hem te heftig, komt vast door de bitter orange (citrus/synephrine)
 
Topper dit nogsteeds samen met Shatter :D :wl: verliest bij mij niet ze werking!
 
Qua smaak (appel) een van de beste PWO's die ik gehad heb, ook de pomp is erg goed. Qua focus en energie toch niet helemaal wat ik zoek.
 
Deze was zeker niet slecht maar ik had meer van verwacht.
 
Back
Naar boven