Fitness Seller

NO-XPLODE - BSN (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg
 
Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

Nitrous + Creatine + Mental Focus

Dit klopt niet echt volgens mij. Verder spreek je van "een deftige kuur." Dat is een verkeerd woord als je over supps bezig bent. Ik denk overigens ook wel dat het een goeie supp is want ik heb eens een gratis staaltje geprobeerd en dat werkte werkelijk fantastisch. Er zijn mensen die beweren dat het nuets doet.
 
mss kun je dat tijdens je kuur nemen om nog harder te trainen? :)
 
The rebel zei:
Dit klopt niet echt volgens mij. Verder spreek je van "een deftige kuur." Dat is een verkeerd woord als je over supps bezig bent. Ik denk overigens ook wel dat het een goeie supp is want ik heb eens een gratis staaltje geprobeerd en dat werkte werkelijk fantastisch. Er zijn mensen die beweren dat het nuets doet.
Hey Rebel, ik vind het ook een top-product maar ik vind alleen dat het wat duur uitkomt als je de volle lading wil gebruiken en dat 3 weken eigelijk te kort was (juist omdat het zo goed werkte). Ik denk als je het een week of 8 kan nemen dat je wel veel winst zou hebben qua massa en kracht (ten opzichte van alle andere supplementen). Volgende keer dat ik het ga gebruiken (na as kuur) ga ik voor 8 weken + CEE extra bijnemen.
En wat klopt er volgens jou niet? ???
Zie [Link niet meer beschikbaar] eens, ik zou niet weten wat er verkeerd zou zijn ???
Merauder: tijdens een kuur zou ik het niet gebruiken, want van a.s. heb je al pumps en van NO-XPLODE ook, zou een beetje te veel van het goede zijn denk ik, je moet je oefeningen nog kunnen uitvoeren eh :D "Bicep ontploft bijna naar een intensief setje met NO-XPLODE :D
 
@rebel, waarom is een kuur een verkeerd woord als het gaat om supplementen, het duidt simpelweg een periode van gebruik aan.. een kuur van 6 of 8 weken..

dat een kuur hier op het board meestal wordt gebruikt voor AAS betekent niet dat dat altijd zo moet zijn.. bij het gebruik van creatine wordt er ook vaak gesproken over een kuur of cycle.. en we kunnen het net zo goed hebben over antibiotica ;) maargoed

persoonlijk heb ik vaak genoeg gezegd dat ik dit een topproduct vindt.. ik gebruik het zelf gewoon pre-training, en alleen op dagen dat ik train, aangezien het goedje gewoon direct werkt is dit geen probleem.. en verder zie ik het nut van de aanbevolen dosering ook niet echt in

ik gebruik het zowel tijdens een kuur AAS als in de PCT en gewoon in perioden dat ik niet kuur ;)
 
Zo zijn er ook mensen die praten over een creatine kuur haha.
 
De werking van dit supp volgens de fabrikant is de volgende: meer concentratie, meer uithoudingsvermogen, meer kracht en een hogere trainingsintensiteit.

Wat betreft dat "kuren:" dat woord wordt in het BB milieu uitsluitend gebruikt om aan te geven dat je as aan het gebruiken bent. Van mij mag je het gebruiken maar het kan voor verwarring zorgen en sommigen zullen het ook belachelijk vinden. Stel nu dat je tegen doorwinterde as-gebruikers gaat zeggen "hey, ik ben aan het kuren" en ze vragen "wat gebruik je dan?" en jij zegt "No Xplode!" Kan je je hun gezichten al voorstellen?
 
hey hondadelsol , als je besteld vanuit belgie hoeveel kosten de transporten kosten om te bestellen bij xxl-nutrition ? En hoe heb je betaald als ik vragen mag? overschrijving ofzow? ...

mvg
 
The rebel zei:
De werking van dit supp volgens de fabrikant is de volgende: meer concentratie, meer uithoudingsvermogen, meer kracht en een hogere trainingsintensiteit.

En waar was ik dan juist verkeerd ?? Concentratie = Mental focus toch ?? uithouding is reultaat van nitrous toch ?? en kracht en trainingsintensiteit zijn toch een resultaat van creatine (en van nitrous) ??
 
Eclipse, met aanbevolen dosering bedoel ik aanbevolen door de fabrikant eh, maar ik had al uitstekend resultaat bij 1,5 en 2 scoops. Hoeveel gebruik jij?

sensimilla, als je op 1fast400 bestelt, hangen transportkosten van het gewicht af denk ik (een kameraad van mij bestelt dat via zijn creditkaart), het is rond de 50€ is voor 10 lbs (=iets minder dan 5 kilo).
 
Lekker goedkoop. Maar zou toch liever via overschrijving werken. :)
 
HondaDelsol zei:
Eclipse, met aanbevolen dosering bedoel ik aanbevolen door de fabrikant eh, maar ik had al uitstekend resultaat bij 1,5 en 2 scoops. Hoeveel gebruik jij?
sensimilla, als je op 1fast400 bestelt, hangen transportkosten van het gewicht af denk ik (een kameraad van mij bestelt dat via zijn creditkaart), het is rond de 50€ is voor 10 lbs (=iets minder dan 5 kilo).

he gozer, ik gebruik ook 2 of 3 scheppen.. ik doelde meer op het feit dat ik het niet op off dagen gebruik en niet 2x per dag of iets.. gewoon echt alleen voor het trainen en alleen op trainingsdagen
 
HondaDelsol zei:
En waar was ik dan juist verkeerd ?? Concentratie = Mental focus toch ?? uithouding is reultaat van nitrous toch ?? en kracht en trainingsintensiteit zijn toch een resultaat van creatine (en van nitrous) ??


Je hoeft jezelf niet zo vurig te verdedigen. Jezus, het gaat hier maar om een detail man. Sommige mensen hebben er gewoon geen benul van wat je bedoelt met nitrous + creatine + mental focus. Ik heb het gawoon wat duidelijker gesteld;)
 
lief zijn jongens, anders ben ik genoodzaakt te laten zien wat er onder mijn maskertje zit ;)
 
ECLIPSE zei:
lief zijn jongens, anders ben ik genoodzaakt te laten zien wat er onder mijn maskertje zit ;)

hehe :D
 
Ik heb gister een pot besteld, ik zal mijn ervaringen er gaandeweg ook even bijzetten. Hopelijk haalt t wat uit!
 
Wees maar gerust sjoerd1985, ik heb al veel (en dan bedoel ik echt véél) supplementen "getest" want ik wou vroeger natuurlijk blijven trainen en probeerde dus alle supplementen en dit is echt wel DE nummer 1 (dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening). Ook swole V2 vond ik nog goed en CEE is ook één van de betere. Maar al die dingen zoals HMB, Tribulus, CLA, animal- pack, methoxy, stack, stack 2, test ---> allemaal afzetterij. En muscletech heeft ook 1 goed product en dat is thermogain (ga ik nog een review van posten).

Succes sjoerd en hou ons zeker op de hoogte!
 
Ik neem het zo van je aan :) Vandaag eerste keer gebruikt en idd, duidelijke krachttoename! Je wordt volgepompt met energie, k stond te trappelen om naar de sportschool te gaan een half uurtje na inname. Echt superspul! K laat nog wel eens wat weten over een weekje of 2, 3 :-)
 
staat wel een fout: jij zegt dat je hebt aangekocht aan € 33,49, op de site staat
$33.49, wel een verschil.
weet iemand op hoeveel de dollar juist staat?
 
HondaDelsol zei:
Hey Rebel, ik vind het ook een top-product maar ik vind alleen dat het wat duur uitkomt als je de volle lading wil gebruiken en dat 3 weken eigelijk te kort was (juist omdat het zo goed werkte). Ik denk als je het een week of 8 kan nemen dat je wel veel winst zou hebben qua massa en kracht (ten opzichte van alle andere supplementen). Volgende keer dat ik het ga gebruiken (na as kuur) ga ik voor 8 weken + CEE extra bijnemen.
En wat klopt er volgens jou niet? ???
Zie [Link niet meer beschikbaar] eens, ik zou niet weten wat er verkeerd zou zijn ???
Merauder: tijdens een kuur zou ik het niet gebruiken, want van a.s. heb je al pumps en van NO-XPLODE ook, zou een beetje te veel van het goede zijn denk ik, je moet je oefeningen nog kunnen uitvoeren eh :D "Bicep ontploft bijna naar een intensief setje met NO-XPLODE :D

zit er al geen creatine in bsn no-xplode?
 
Back
Naar boven