Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Supplementen > Supplement Reviews

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 7 April 2008, 16:22   #1
nbatweek
Advanced Bodybuilder

nbatweek's Avatar

Geslacht: M
Leeftijd: 23
Karma Power: 4 nbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Bekijk Galerij (2 foto's)
Supplement Review: AMP - ErgoPharm

Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  ERGOPHARM_AMP.jpg
Bekeken: 7
Grootte:  18,4 KB  

Klik om te vergroten

Beoordeling: 7/10 ++ Aanrader
  • Soort supplement: voornamelijk een energizer met fatburn kwaliteiten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? AMP is het meeste potente thermogenic/energy ooit geintroduceerd. Geeft 'geweldige' energieboost, onderdrukt hongergevoel, en dat zonder nerveus gevoel!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (vetverlies)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? neutraal, een dosis wordt in pilvorm geleverd
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 op trainingsdagen, 1 of niets op niet-trainingsdagen
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? kassavoordeel, aardige prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 30 euro aan de kassa, bestellen kost 42,90 euro geloof ik
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. ja ik zou hem nog een keer kopen omdat het fatburn gedeelte aardig werkt, en hij geeft energie als een malle
Mijn review:
Bon, ik ben nu een week bezig op dit product. Dit is mijn eerste fatburner/pre workout energizer. Van wat ik heb gelezen op internet pakken veel mensen dit als pre-workout product. Dat doe ik dus ook. De aanbevolen dagelijkse hoeveelheid is 2tot4 capsules. Ikzelf ben 95kg dus ik ga voor 3 capsules op trainingsdagen. 1 in de ochtend, 2 voor de training. Op niet trainingsdagen neem ik er of 1, of niets. Van 1capsule merk ik eerlijk gezegd geen energiek gevoel, dus ik gebruik het voortaan alleen nog maar voor trainingen.

De werking tot dusver: wanneer ik een trainingsdag heb neem ik er 1 sochtends, en 2 voor de training. Het spul heeft even de tijd nodig om in te kicken, neem hem dus echt 1-1,5 uur vóór de training in. Ik zal eerlijk zijn: als hij eenmaal inkickt voel ik me flink klote: opgenaaid, nerveus, mijn hart begint te pompen, en heb het gevoel dat ik suikers tekort kom, niet lekker kortom. Enige remedie doorvoor is even wat eten, banaan of shakie, en/of gelijk beginnen met sporten. Je kan ook even een kwartiertje wachten, maar het is kortom een vervelend gevoel. Als je eenmaal wat gekalmeerd bent, of al aan het trainen bent, dan gaat het wel goed lekker! Je bent gefocust, en hebt zin om flink te trainen, en hebt genoeg energie! Een merk ook tevens dat er een aanzienlijke pomp is! Ik kreeg/krijg het tevens warmer dan dat ik normaal krijg: dat is het zogehete vetverbrandende/thermogenic effect: je lichaam wordt warmer om meer te verbranden. Wat ik wel merkte is dat ik na de training en als het middel wat uitwerkt ik een beetje begin in te storten. Even liggen kan dat verhelpen.

Over de vetverbrandende kwaliteiten kan ik nog niet veel zeggen, maar ik merk wel dat mijn anders opgeblazen maag (ik krijg snel een erg opgeblazen maag als ik wat hoger in vet% zit en veel eet) een stuk minder is! Een dikke thumbs up. Van een verminderd hongergevoel merk ik nagenoeg niets, maar daarvoor neem ik het product ook niet.

Het is een kortom goede energizer, met een daadwerkelijk invloed op je metabolisme (je krijgt het inderdaad warmer). Wél moet je dat erg vervelende gevoel in het begin op de koop toe nemen alsmede de irritante verhoging van je lichaamstemperatuur.

De statement dat je een energiekick krijgt zonder 'jitters' is voor mij dan ook bullshit, maar als preworkout energizer/fatburner doet hij wel zijn werk.

De prijs is 30 euro aan de kassa, en dat is alleraardigst. Het product heeft 90 capsules, en aangenomen dat ik alleen op trainingsdagen dat ding gebruikt, is het goed voor 30 trainingen. Weliswaar geef ik het product een 7 doordat de 'sides' even vervelend kunnen zijn, en ik stel me dan niet aan. Anders een dikke 8,5/9
Oud 7 April 2008, 16:25   #2
Advanced Bodybuilder

pats's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 4 pats heeft een sterk verlangen om herboren te wordenpats heeft een sterk verlangen om herboren te wordenpats heeft een sterk verlangen om herboren te wordenpats heeft een sterk verlangen om herboren te wordenpats heeft een sterk verlangen om herboren te wordenpats heeft een sterk verlangen om herboren te wordenpats heeft een sterk verlangen om herboren te wordenpats heeft een sterk verlangen om herboren te wordenpats heeft een sterk verlangen om herboren te wordenpats heeft een sterk verlangen om herboren te wordenpats heeft een sterk verlangen om herboren te wordenpats heeft een sterk verlangen om herboren te wordenpats heeft een sterk verlangen om herboren te wordenpats heeft een sterk verlangen om herboren te wordenpats heeft een sterk verlangen om herboren te wordenpats heeft een sterk verlangen om herboren te wordenpats heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Stuur een bericht via MSN naar pats
Bekijk Galerij (1 foto's)
Het feit dat je buik ook minder opgeblazen raakt is wel een mooi voordeel. Ik heb er zelf ook best last van.

Harder, Better, Faster, Stronger

Stats:
Spoiler
pats is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2008, 20:17   #3
Advanced Bodybuilder

nbatweek's Avatar

Karma Power: 4 nbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door pats Bekijk Post
Het feit dat je buik ook minder opgeblazen raakt is wel een mooi voordeel. Ik heb er zelf ook best last van.
Ghe snel aan die AMP dan. Maar ik hoop wel dat jij dan geen last van die sides hebt.

"Proud member of the DBB Big Ass Lover Club"
nbatweek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2008, 12:38   #4
Cool Novice

Leeftijd: 25
Karma Power: 2 Dakoina is op een gedistingeerde weg
Verhoogde thermogene effect is wel ambetant als je wilt slapen met een lekker deken ik lig midden in de nacht soms kletsnat in bed. Nu is het wel al wat geminderd, maar toch. Het doet wel iets.
Dakoina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2008, 16:46   #5
Advanced Bodybuilder

nbatweek's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Dakoina Bekijk Post
Verhoogde thermogene effect is wel ambetant als je wilt slapen met een lekker deken ik lig midden in de nacht soms kletsnat in bed. Nu is het wel al wat geminderd, maar toch. Het doet wel iets.
Je neemt die dingen toch niet in voor het slapen ofzo

Oud 9 April 2008, 07:07   #6
Cool Novice

Karma Power: 2 Dakoina is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door nbatweek Bekijk Post
Je neemt die dingen toch niet in voor het slapen ofzo
Nee totaal niet laatste supplement van de dag (buiten de whey voor het slapen gaan) is rond 15.30u a 16u, maar dat effect werkt soms heel lang door.
Dakoina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2008, 07:59   #7
Zwalgertozer
Elite Member

Enzyme's Avatar

Leeftijd: 31
Karma Power: 34
Enzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma King
Citaat:
en dat zonder nerveus gevoel!
Nou dat gelde voor mij niet ...ik werd toch behoorlijk vaag van die shit.
Maar ik ben dan toch ook wel overgevoelig denk ik voor die "crap" helaas.

Enzyme is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2008, 07:42   #8
Jumping to greatness
Elite Member

Sgt Skip's Avatar

Karma Power: 3 Sgt Skip heeft een spectaculair aura over zichSgt Skip heeft een spectaculair aura over zichSgt Skip heeft een spectaculair aura over zich
Send a message via Skype™ to Sgt Skip
Bekijk Galerij (3 foto's)
Ik heb deze nou ook gebruikt maar merk er niks van..

neem er 2 's ochtends op trainingsdagen en 2 een uur voor het trainen maar het doet weinig.. ik slaap ook nog steeds als een roosje dus weet niet zeker of ik deze nog eens aanschaf.

Na 2 jaar weer beginnen

huidig 24-04-2008 : 88,5 Kg - ~22% Vet

vroeger 17-05-2006 : 80 Kg - 11,2% Vet
Sgt Skip is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2008, 21:16   #9
Advanced Bodybuilder

nbatweek's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Enzyme Bekijk Post
Nou dat gelde voor mij niet ...ik werd toch behoorlijk vaag van die shit.
Maar ik ben dan toch ook wel overgevoelig denk ik voor die "crap" helaas.
In het begin werd ik ook nogal vaag, maar dat verdwijnt na een tijd gebruik wel.

Citaat:
Origineel gepost door Sgt Skip Bekijk Post
Ik heb deze nou ook gebruikt maar merk er niks van..

neem er 2 's ochtends op trainingsdagen en 2 een uur voor het trainen maar het doet weinig.. ik slaap ook nog steeds als een roosje dus weet niet zeker of ik deze nog eens aanschaf.
Hmm klote man, das inderdaad wel weggegooid geld dan.

Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels