| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Advanced Bodybuilder | Supplement Review: AMP - ErgoPharm
Klik om te vergroten Beoordeling: 7/10 ++ Aanrader
Bon, ik ben nu een week bezig op dit product. Dit is mijn eerste fatburner/pre workout energizer. Van wat ik heb gelezen op internet pakken veel mensen dit als pre-workout product. Dat doe ik dus ook. De aanbevolen dagelijkse hoeveelheid is 2tot4 capsules. Ikzelf ben 95kg dus ik ga voor 3 capsules op trainingsdagen. 1 in de ochtend, 2 voor de training. Op niet trainingsdagen neem ik er of 1, of niets. Van 1capsule merk ik eerlijk gezegd geen energiek gevoel, dus ik gebruik het voortaan alleen nog maar voor trainingen. De werking tot dusver: wanneer ik een trainingsdag heb neem ik er 1 sochtends, en 2 voor de training. Het spul heeft even de tijd nodig om in te kicken, neem hem dus echt 1-1,5 uur vóór de training in. Ik zal eerlijk zijn: als hij eenmaal inkickt voel ik me flink klote: opgenaaid, nerveus, mijn hart begint te pompen, en heb het gevoel dat ik suikers tekort kom, niet lekker kortom. Enige remedie doorvoor is even wat eten, banaan of shakie, en/of gelijk beginnen met sporten. Je kan ook even een kwartiertje wachten, maar het is kortom een vervelend gevoel. Als je eenmaal wat gekalmeerd bent, of al aan het trainen bent, dan gaat het wel goed lekker! Je bent gefocust, en hebt zin om flink te trainen, en hebt genoeg energie! Een merk ook tevens dat er een aanzienlijke pomp is! Ik kreeg/krijg het tevens warmer dan dat ik normaal krijg: dat is het zogehete vetverbrandende/thermogenic effect: je lichaam wordt warmer om meer te verbranden. Wat ik wel merkte is dat ik na de training en als het middel wat uitwerkt ik een beetje begin in te storten. Even liggen kan dat verhelpen. Over de vetverbrandende kwaliteiten kan ik nog niet veel zeggen, maar ik merk wel dat mijn anders opgeblazen maag (ik krijg snel een erg opgeblazen maag als ik wat hoger in vet% zit en veel eet) een stuk minder is! Een dikke thumbs up. Van een verminderd hongergevoel merk ik nagenoeg niets, maar daarvoor neem ik het product ook niet. Het is een kortom goede energizer, met een daadwerkelijk invloed op je metabolisme (je krijgt het inderdaad warmer). Wél moet je dat erg vervelende gevoel in het begin op de koop toe nemen alsmede de irritante verhoging van je lichaamstemperatuur. De statement dat je een energiekick krijgt zonder 'jitters' is voor mij dan ook bullshit, maar als preworkout energizer/fatburner doet hij wel zijn werk. De prijs is 30 euro aan de kassa, en dat is alleraardigst. Het product heeft 90 capsules, en aangenomen dat ik alleen op trainingsdagen dat ding gebruikt, is het goed voor 30 trainingen. Weliswaar geef ik het product een 7 doordat de 'sides' even vervelend kunnen zijn, en ik stel me dan niet aan. Anders een dikke 8,5/9 |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder | Het feit dat je buik ook minder opgeblazen raakt is wel een mooi voordeel. Ik heb er zelf ook best last van. |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder | Ghe snel aan die AMP dan. Maar ik hoop wel dat jij dan geen last van die sides hebt.
__________________ Pumping Iron: "Proud member of the DBB Big Ass Lover Club" |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: België Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Verhoogde thermogene effect is wel ambetant als je wilt slapen met een lekker deken |
| | |
| | #5 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
__________________ Pumping Iron: "Proud member of the DBB Big Ass Lover Club" | |
| | |
| | #6 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: België Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 2 | |
| | |
| | #7 | |
| Zwalgertozer Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Earth XII Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 34 | Citaat:
Maar ik ben dan toch ook wel overgevoelig denk ik voor die "crap" helaas.
__________________ Life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. Spoiler | |
| | |
| | #8 |
| Jumping to greatness | Ik heb deze nou ook gebruikt maar merk er niks van.. neem er 2 's ochtends op trainingsdagen en 2 een uur voor het trainen maar het doet weinig.. ik slaap ook nog steeds als een roosje dus weet niet zeker of ik deze nog eens aanschaf.
__________________ ***Update*** Na 2 jaar weer beginnen huidig 24-04-2008 : 88,5 Kg - ~22% Vet vroeger 17-05-2006 : 80 Kg - 11,2% Vet |
| | |
| | #9 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
Hmm klote man, das inderdaad wel weggegooid geld dan.
__________________ Pumping Iron: "Proud member of the DBB Big Ass Lover Club" | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |