| | #1 |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2005 Locatie: Nederland
Geslacht: M
Karma Power: 3 | Supplement Review: ALCAR - Acetyl-L-Carnitine
Klik om te vergroten Beoordeling: 8/10 ++ Aanrader
Ik vind het een leuk product. Ik doe het nu altijd door mn vendetta pre-workout heen en dan ben ik toch nog wat fanatieker in de sportschool. Je aders zwellen er duidelijk extra van op, duidelijker dan van NO2 producten als nitrous e.d. Geen extra pomp ofzo maar ik train harder en fanatieker. Je gaat er wel extra van zweten. Grappige bijkomstigheden zijn scherper zicht, no shit echt waar !! en je krijgt er een kleine energie boost van en je gedachten zijn wat helderder. Verder schijnt er nog een hele waslijst aan voordelen aan te zitten als verbetering van neurale werking, kankerbestrijdend, tegengaan van dementie, anti-oxidante werking, tegengaan van allerlei ouderdomsverschijnselen zoals ouderdoms gerelateerde vergroting van vetcellen en het schijnt behulpzaam te zijn bij vetverlies als je het stacked met ALA/R-ALA en blablablablabla. Dat zal allemaal wel is in ieder geval niet direct merkbaar allemaal ;-) Het kost in elk geval geen drol, 5 dollar per maand ofzo en het doet toch leuke dingen. Ik vind het het geld absoluut waard. |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Supplement Review: ALCAR - Acetyl-L-Carnitine
klinkt erg leuk voor 5 dollar de maand. jmmr dat het van bulknutrition komt want daar bestel ik erg weinig. |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Supplement Review: ALCAR - Acetyl-L-Carnitine
voor 5 dollar kan je niet sukkelen
__________________ http://timdewever.x10hosting.com remember,remember, the 5th of november In mijn stad wonen 2000 mensen, als ze er allemaal zijn. Het enige wat ik kon doen was rond rijden met de auto en auto's tillen. Dus ik tilde een auto. Mijn vader zei: dat is mijn zoon en hij tilt auto's. Franco Columbo - Pumping Iron |
| | |