XXL Nutrition

Smolov Squat programma

Bezoekers in dit topic

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
24 okt 2002
Berichten
6.329
Waardering
26
is een zwaar squatschema, overgekomen van het gewichtheffen.

javascript : [Link niet meer beschikbaar]

excell : [Link niet meer beschikbaar]

http : [Link niet meer beschikbaar]

zijn variantes. de laatste link is imo de originele (en ziet er ook de zwaarste uit)
 
Ik wil de smolov al heel lang doen, maar ik durf eigenlijk niet :p
Is er iemand hier die het al eens gedaan heeft?
 
wow ziet er idd zwaaar uit. 3 keer in de week squatten... Meine gute en dan ook niet even lullige setjes...

bericht aan mezelf:
Nog ff wachten B....nog ff wachten, dit word je dood....
 
Vraagje: als je een dergelijk specifiek squat-schema doet, is er dan nog ruimte om andere spiergroepen te trainen (bench, deadlift) en zo ja, hoe pak je dat dan aan ?
 
Bench uiteraard wel, of je daarin zou moeten gaan maxen durf ik niet te zeggen. Persoonlijk zou ik dat niet doen, deadlift zou ik er ook uitlaten of op een 70% gaan zitten.

Laten we even afwachten of iemand hier iets nuttigs over te zeggen heeft :D.
 
Ik ben natuurlijk geen PL'er (alhoewel ik de trainingsmethode steeds aantrekkelijker begin te vinden), maar ik zou net als wazzup graag willen weten of dit schema goed te combineren is met trainen van andere spiergroepen? Gaat het hier om Full Squat (ik neem aan van wel, maar wil het graag zeker weten).
 
Ik geloof dat Goedie dit schema volgt, schijnt erg zwaar te zijn volgens hem
 
Ziet er wel gaaf uit om een keer te proberen aangezien mijn SQ ook achterloopt op de DL. Maar ik vind het ook erg leuk om volgens WSB te trainen.:)
 
Is dan toch niet zo lastig. Pas gewoon de squat om de dag in je schema. verder train je gewoon door volgens WSB!
 
Morgen heb ik de laatste training van de base-cycle, ik kan het iedereen aanraden die eens echt pijn wil lijden. Welke invloed het op m'n 1rm heeft weet ik eind komende week, hoewel de eerste fase niet perse een piekfase is.. die komt hierna.
 
Ik ga er volgende week mee beginnen, verwacht er veel van:).
 
Adema heeft em gedaan en niet gehaald geloof ik. Maarja als je naar school moet en dan ook nog bijna 20 km per dag daarvoor moet fietsen, houd je weinig energie over icm met zo'n schema. En die sets die je moet doen zijn zeker niet mis. Misschien leuk schema voor in de zomervakantie. Dan heb je voldoende rust, want rust moet je zeker hebben.
 
Mn trainingspartner heeft em gedaan en wel gehaald... terwijl hij naar school ging.. daarna op vakantie inc. jetlag etc.. gewoon doorgegaan en gehaald..

Zijn geheim:
Vele liters chocolademelk.
edit: en McDonalds.
 
Ik denk dat het er ook wel aan ligt of je fulls squats doet en of je nog veel uit je techniek kan halen. Als ik het schema nu zou gaan volgens, haal ik het ook wel denk ik. Puur omdat ik nog veel kracht kan halen dmv een betere techniek. Maar goed, die maat van jou heeft dus een week vakantie gehad tussendoor ofzo? Lijkt me moeilijk te vergelijken als je tussendoor ook nog een paar weken rust neemt.
 
Ik denk dat het er ook wel aan ligt of je fulls squats doet en of je nog veel uit je techniek kan halen. Als ik het schema nu zou gaan volgens, haal ik het ook wel denk ik. Puur omdat ik nog veel kracht kan halen dmv een betere techniek. Maar goed, die maat van jou heeft dus een week vakantie gehad tussendoor ofzo? Lijkt me moeilijk te vergelijken als je tussendoor ook nog een paar weken rust neemt.

Nope.. die maat van me.. deed de laatste dag van week 1.. sprong in het vliegtuig naar amerika.. en ging daar direct verder met week 2 toen hij aankwam.
 
Dus hij heeft vanaf week 2 in de vakantie getraint? Maar goed, maakt ook niet zoveel uit. Hoeveel is hij omhoog gegaan?
 
20kg na de base meso cycle(eerste 4 weken).. ja week 2 t/m 4 heeft hij in de vakantie afgemaakt. Die 2de cycle heeft hij niet helemaal gehaald.
 
Ik zou wel willen maar vrees dat het samen met kickboksen en judo moeilijk wordt...
 
Back
Naar boven