XXL Nutrition

Crysis

Bezoekers in dit topic

Outer

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
8 dec 2005
Berichten
3.199
Waardering
9
Lengte
1m80
Massa
92kg
Vetpercentage
16%
Crysis demo is sinds vandaag uit.

Demo Versions: Crysis Single Player Demo - Demo Movie Patch Download Section - GamersHell.com

De game ziet er goed uit, maar is ook heel erg zwaar voor de huidige generatie 3dkaarten.

Opzich kun je hem met huidige tophardware redelijk op high spelen, maar als je 50fps of meer wilt moet je zeker paar opties op medium zetten.

Ik heb hem de demo net op hard uitgespeeld in iets minder dan een uur, geen super lange demo, maar toch iets beter in vergelijking met demo's zoals cod4 waar je in 5 minuten doorheen bent.

Systeemeisen zijn:

Minimum System Requirements
OS – Windows XP or Windows Vista
Processor – 2.8 GHz or faster (XP) or 3.2 GHz or faster* (Vista)
Memory – 1.0 GB RAM (XP) or 1.5 GB RAM (Vista)
Video Card –256 MB**
Hard Drive – 12GB
Sound Card – DirectX 9.0c compatible

* Supported Processors: Intel Pentium 4 2.8 GHz (3.2 GHz for Vista) or faster, Intel Core 2.0 GHz (2.2 GHz for Vista) or faster, AMD Athlon 2800+ (3200+ for Vista) or faster.
** Supported chipsets: NVIDIA GeForce 6800 GT or greater; ATI Radeon 9800 Pro (Radeon X800 Pro for Vista) or greater. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. Integrated chipsets are not supported. Updates to your video and sound card drivers may be required.

Recommended System Requirements

OS – Windows XP / Vista
Processor – Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+
Memory – 2.0 GB RAM
GPU – NVIDIA GeForce 8800 GTS/640 or similar



Ik ga de finalversie zeker spelen, ik hoop dat ze nog wat performance tweaks doorvoeren zodat het met 8800 3dkaarten beter speelbaar wordt.
 
Laatst bewerkt:
is het moeilijk op een 8800?:eek:

kan het niet aan je procesor liggen?
 
Mijn core 2 duo, loopt op 3,6ghz.Dus daar kan het niet aan liggen.

zou me verbazen als het spel niet kan draaien op van de beste kaarten van het moment...

heb je de nieuwste drivers? of mss is het nog een bug in de demo?
 
ik heb vandaag de demo uitgespeeld, spel heeft in de singelplayer zeker wat min punten, maar man o man wat is dat spel "zwaar" ...ik moet alles zo spelen dat het gewoon lelijk is, low-medium). De reden dat ik het spel in eerste instantie wilde kopen door zn mooie graphics is nu niet meer van toepassing...helaas

heb zelf een gforce 7800gtx, wil je alles op HIGH draaien heb je volgens mij de 8800GTX in SLI + dikke quadcore super overclocked ofzo nodig
 
hm dan word het niks met mn ati 2600pro :P
 
zou me verbazen als het spel niet kan draaien op van de beste kaarten van het moment...

heb je de nieuwste drivers? of mss is het nog een bug in de demo?

Geen bugs of drivers probleem, het zijn gewoon belachelijk goede graphics, met belachelijk hoge systeem eisen.

Vergeet ook niet dat de 8800 GTX al een jaar oud is:)
 
zijn de system requirments nergens te vinden dan?
 
Op high bij 1680-1050 res word het al te laggie op echt lekker uurtje te kunnen spelen met mijn 8800GTS 640MB. Ik zet 50/50 op mid/high, dan is hij wel lekker te spelen. Maar grafisch vindt ik COD4 en UT3 mooier. Die kan ik wel op high aan, iedergeval de demo met 50FPS.
 
Ik haal tussen de 30-35 fps met alles op high geen anti a en een reso van 1240*1024.
Maar soms frame drops, dus k ga een paar zaken op med moeten zetten.
Heb een EVGA 8800gts ACS³ edition 320mb.
Speel onder Xp.

Ik was ook meer onder de indruk van COD4.

Maar Crysis is ook lekker. Zo door de jungle... dat vreet aan je systeem..

Vind het ook cool dat bepaalde hutje compleet kapot kunnen enz..

Vind wel dat de lcd schermen slecht kapot gaan, bij de source engine zijn die beter.
 
Dus eigenlijk heb je een pc van 2000 euro nodig om dit spel te kunnen spelen?
 
Dus eigenlijk heb je een pc van 2000 euro nodig om dit spel te kunnen spelen?

Wel op zijn hoogst met een mooi 22 inch scherm, met een pc van 1500 euro kun je hem ook op high trekken alleen niet op ultra high. Mijn pc was vorig jaar 2000+ euro. Nu nog maar een kleine 1500 euro ofzo. Ligt ook aan de hardware, waar je voor kiest.
 
spijtig dat de 9800 reeks tot begin volgend jaar verschoven is
 
Geen bugs of drivers probleem, het zijn gewoon belachelijk goede graphics, met belachelijk hoge systeem eisen.

Vergeet ook niet dat de 8800 GTX al een jaar oud is:)

ik moet wel zeggen, de graphics zijn nogal raar, je hebt tijdens het gewone spelen een niet spectaculaire kwaliteit, maar pas wanneer er een actie komt, zoals een ontploffende granaat, ziet alles er opeens levensecht uit..alsof er een filmpje speelt op dat soort momenten..
 
Wel op zijn hoogst met een mooi 22 inch scherm, met een pc van 1500 euro kun je hem ook op high trekken alleen niet op ultra high. Mijn pc was vorig jaar 2000+ euro. Nu nog maar een kleine 1500 euro ofzo. Ligt ook aan de hardware, waar je voor kiest.

Ik zal wel UT blijven spelen dan op mijn athlon 1400 :p
 
spijtig dat de 9800 reeks tot begin volgend jaar verschoven is

Ik heb eigenlijk zowiezo geen zin meer om me pc iedere 1-2 jaar te upgraden om een spel goed te kunnen spelen. Want op low spelen zuigt gewoon en ziet er altijd lelijker uit dan een oud spel op high die je dan wel weer soepel aankan.

Trekt deze pc het niet meer ga ik denk ik gewoon over op een console, kost tenminste niet zoveel en je hebt er minder problemen mee.
 
Ik heb hier iets interessants gevonden.

Een kleine tweak voor crysis (dx 10 features in xp)
http: //www.crysis-online.com/forum/i...?topic=11837.0


Als je de tweak wilt testen: http: //rapidshare.com/files/65472180...Frag_.zip.html
 
ben ik blij dat crysis hoogstwaarschijnlijk ook op de xbox360 komt:)
 
1024 x 800

alles op low.

Fps van 35 ongeveer schat ik, was goed te spelen, alleen niet echt mooi omdat het dus zo laag was, maar hem em wel met plezier uitgespeelt, was echt leuk (onzichtbaar worden, heel sterk worden en hoog kunnen springen enzo :D)
 
Back
Naar boven