MuscleMeat

A tribute to Energiehal

Bezoekers in dit topic

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
6 mei 2003
Berichten
3.356
Waardering
4
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
God, ja de energiehal..

Prachtige feestjes meegemaakt, megarave, nightmare... Laatste keer dat ik er was werd mijn jas gestolen, toen met oud en nieuw hahaha

Mooie sfeer hing daar altijd !
 
Waren mooie tijden...
 
Een stukje geschiedenis dat ik niet had willen missen!

Kan me de (echte) laatste party nog goed herinneren..tenminste deels dan :D Ik slenterde langzaam de Energiehal uit op Tactiturn- der Toten (wereldnummer)..draaide om en hoorde de plaat overgemixt worden op DJ SKinhead- Extreme Terror..Energiehal Adieu! snik snik! :(

de goeie slechte tijd zullen we maar zeggen ;)
 
Zoveel goede herinneringen,

maar zo ongezond.....

Ach what the hell, Ik heb het meegemaakt, Ik heb het beleefd....
en dat pakt niemand me meer af!

PS ik heb snel die pics op mijn harde schijf opgeslagen, dan kan ik er stiekum nog eens naar kijken en wegdromen.
 
Hehe, ik ben gelukkig niet de enige ex-gabber hiero…… :D

Ik ben nog nooit zo slecht met mijn lichaam omgegaan als in die periode, maar ik heb er zeker geen spijt van. Het is een mooie tijd om nog eens aan terug te denken. Samen met een hoop kale gekken die je nog nooit eerder hebt gezien lekker staan hakken en speed snuiven. :rolleyes: :D
 
damn..had het er zaterdag nog over. Night of the ravers, Panic, Nightmare ..wat een feessies..had ik toen maar geweten dat er vloeibaar voedsel was whahha

Grt. Rico
 
dutch windmill zei:
damn..had het er zaterdag nog over. Night of the ravers, Panic, Nightmare ..wat een feessies..had ik toen maar geweten dat er vloeibaar voedsel was whahha

Grt. Rico


idd in plaats van honderdvijfentwintig keer moeten kauwen op 1 hapje brood.

Was mijn eerste feessie in de Energyhal ( Nigtmare) ben die avond nog nooit zo hard gegaan, ik geloof dat het gabbertonnetjes waren van die ouwe waar je hele kop van begon te trekken.

Goed man :)
 
Was idd een mooie tijd. Behalve dan het feit dat ik amper 60 kilo woog in die tijd natuurlijk... :o
 
Haha ik liep er ook als een graat bij toen, verschrikkelijk !

Maar zie net weer ineens een situatie voor me uit die tijd, was oud en nieuw.

Ik liep mijn met vrienden richting de e-hal, vanaf het schieplein en er stopte ineens een auto langs de weg om ons iets te vragen. Raampje open, vraag er een van die gasten weten jullie waar de megarave wordt gehouden ?

Dus ik kijk naar hem, zeker een kilometer verwijderd van de e-hal, zeg ik, kerel luister eens. En je hoorde op die afstand dus al het gedreun.. ! Ik heb nog nooit iemand zo zien glunderen haha, prachtige avond werd het uiteraard.

Was ook altijd zo grappig dat je dat ding van buiten af helemaal hoorde trillen, shaken en scheuren, dacht iedere keer weer dat ie inelkaar zou storten :D
 
Elke keer als ik die verhalen hoor ben ik weer verdrietig dat dit zich allemaal voor mijn tijd heeft afgespeeld!
 
JuggerNaut zei:
Een stukje geschiedenis dat ik niet had willen missen!

Kan me de (echte) laatste party nog goed herinneren..tenminste deels dan :D Ik slenterde langzaam de Energiehal uit op Tactiturn- der Toten (wereldnummer)..draaide om en hoorde de plaat overgemixt worden op DJ SKinhead- Extreme Terror..Energiehal Adieu! snik snik! :(

de goeie slechte tijd zullen we maar zeggen ;)

Potverdomme gozer......

ik zoek de titel van dat nummer al maaanden, en kan er maar niet opkomen. Thanks bro.

karma voor jou!

ps.
E-hal was vet idd, 500meter verderop was het nog net zo hard te horen hoe het eraan toeging daar.
 
Floyd zei:
E-hal was vet idd, 500meter verderop was het nog net zo hard te horen hoe het eraan toeging daar.

:D Die duivelse sound met bijbehorend volume heb ik alleen daar meegemaakt. :devil: 2 dagen een fluittoon in je oren was niks geks

Altijd steevast wat komkommertjes en sinaasappels scoren na afloop bij de 'naar house' bus...get saved by jezus christ!
 
JuggerNaut zei:
:D Die duivelse sound met bijbehorend volume heb ik alleen daar meegemaakt. :devil: 2 dagen een fluittoon in je oren was niks geks

Altijd steevast wat komkommertjes en sinaasappels scoren na afloop bij de 'naar house' bus...get saved by jezus christ!

hahaha verder dan een kopje thee kwam ik niet :rolleyes:

Ik weet ook nog wel dat er aan het begin van die vage live optredens waren, **** martina enzo, lachen was dat.
 
zooo, daar haal je ff een herinnering op ja..ben blij dat ik daar nog een feestje heb mee weten te pakken

der toten..bah bah, wat een bass zeg
 
de beste feesten heb ik meegemaakt in de Energiehallen :bow:

Te duister gewoon en te hard. Vooral na de laatste energiehal (megarave 99) werd het geluid zo hard mogelijk aangezet, omdat de boel toch afgebroken zou worden. Op een gegeven moment vond ik het ook echt niet tof meer, want het ging gewoon pijn aan mijn oren doen, met als gevolg dat ik drie dagen compleet doof ben geweest (geen gein).

Iets wat ik echt nooit meer vergeet is dat ik in een plee stond op een gegeven moment (die wc's waren buiten en dat waren van die chemotoiletten) en dat ik naar buiten liep en mijn hokkie nog als enige overeind stond. Bleek dat er in een zo'n hokkie ook nog een gozer was en die was dus met de deur richting de grond om geduwd. Die kerel zat dus helemaal onder de strond en chemische ellende en kon er dus niet uit :D :D :D
 
Laatst bewerkt:
:D Ghehehe... en al die mafkezen die teveel hadden gepakt en afgevoert werden richting EHBO voor een glaasje suikerwater. Energiehal...wat moeten daar een hoop hersencellen zijn afgestorven

It's like a dark nightmare...i'll take u there!

Knigtvision - Night of visions
 
Op megarave afgelopen oud en nieuw stond het geluid ook aso :D
Ben aan het einde misselijk naar buiten gelopen van het geluid :p

Die geluids instalatie zou dezelfde moeten zijn als in de energiehal.
 
Back
Naar boven