XXL Nutrition

Werkt dit nu echt? Of zijn het maar praatjes...

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Spieren zonder zweten in slechts minuten per dag"

Ga eens gewoon trainen...
 
"Spieren zonder zweten in slechts minuten per dag"

Ga eens gewoon trainen...

Tuurlijk ga ik gewoon trainen.. veel leuker dan op je luie kont zitten :p, maar ik vroeg het me gewoon af. Er zijn heel wat mensen die ik ken die het gebruiken.
 
Tuurlijk ga ik gewoon trainen.. veel leuker dan op je luie kont zitten :p, maar ik vroeg het me gewoon af. Er zijn heel wat mensen die ik ken die het gebruiken.

En hebben die blokjes?
 
"tell sell"
 
Dikke....vette....bull.....shit! :D
 
Dikke....vette....bull.....shit! :D

dat is duidelijk :p.. ik heb er geen idee van. met 10 minuten per dag kom je met dat ding zeker niet toe denk ik als je blokjes wilt :) maar ik ken iemand die het een uur per dag op zijn buik zet en hij heeft blokjes
 
Beter ga je hanging leg raise en decline weighted crunches doen, van 8 tot 15 reps.
 
Wat denk je zelf...

Natuurlijk werkt dat niet, er is toch ook helemaal geen belasting...

Je spieren moeten tegen een bepaalde weerstand (gewicht) samentrekken om te kunnen versterken/groeien. Zo'n machientjes laten alleen je spieren samentrekken zonder weerstand, moest het werken dan zou je dus ook dikke armen krijgen door elke dag je biceps gewoon herhaaldelijk aan te spannen;)

==> dus, als je blokjes wilt zul je toch hard moeten werken en BF laag houden...
 
Laatst bewerkt:
Ik hou me toch liever bij het trainen hoor :p Ik zou me schuldig voelen moest ik op mijn luie kont tv kijken of eten met zo een machientje op mijn buik. Gruwelijk! waar gaat deze wereld toch naar toe :p
 
Ik denk dat de apparaten niet werken zoals je het ervan denkt... Ze zullen wel iets doen maar of dit echt het resultaat zal zijn dat je denkt.. En niet zweten en toch resultaat wat is dat voor instelling die de mensen dan hebben ? Als je er niets voor over hebt dan zal het eet patroon amper beter zijn en dat is zeker ook een voorwaarde voor een goed lichaam.

Maar ik denk dat dit ding wel handig is.

http://www.telsell.com/nl-NL/Producten/Iron_Gym/default.aspx?phid=795

Is ook geen machine die je lichaam wel even in vorm krijgt of iets dergelijks maar gewoon een hulpstuk de oefeneningen moet je wel zelf doen.
 
Nee dat elektrische apparaat werkt niet, 0,00000 effect, geen kans.
 
Het werkt als je al blokjes hebt.
 
Atleten die al in vorm zijn maken altijd reclame voor dit soort producten. Ze zijn natuurlijk niet in vorm gekomen door het product dat ze promoten. "Word fit, terwijl je niets hoeft te doen". Je heb ook reclame voor de Abtronic X2, allemaal hetzelfde. Klinkt te mooi om waar te zijn, dan is het ook zo.
 
heb het een paar weken gebruikt en ik kan je het echt aanbevelen. De resultaten waren fantastisch. Ik wil constant in de spiegel naar mn blokjes kijken. Wat een gevoel! Voel me ook ineens heel zelfverzekerd.

Wat een pracht apparaat! Nogmaals, ervaar het zelf en geniet zoals je nog nooit van je leven hebt genoten!
 
Iedereen heeft 'blokjes' , je ziet het gewoon bij de meeste niet omdat hun vet er voorzit. Wil je sterke goeie buikspieren doe da squats , dragon flags enz. Zul je niet verkrijgen met deze onzin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven