Fitness Seller

Top 3 gym equipment

Bezoekers in dit topic

rob91

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2010
Berichten
5.466
Waardering
1.742
Lengte
1m87
Na een tijdje trainen heb je waarschijnlijk wel het een en ander aan trainingsmaterialen verzameld, het een beter dan het ander. Ik vraag me af wat jullie favoriete spullen zijn, een top 3.

Mijne zijn

1: Knee sleeves
titan-knee-sleeves.jpg
Ik heb rotte knieën die ik altijd heel goed moet opwarmen. Knee sleeves houden mijn knietjes lekker warm en soepel en ik kan dan ook echt niet meer zonder.

2: Chalk
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik heb gelukkig een homegym, dus ik kan zoveel chalk gebruiken als ik wil. Bij deadlifts eigenlijk onmisbaar, maar ook met benchpress of squats is het fijn, omdat die bar nergens meer heen schuift ongewild.

3: Wrist wraps
gangsta1.jpg
Ik heb even moeten twijfelen tussen wrist wraps en mijn squat schoenen, maar toch gekozen voor het eerste. Niet alleen beschermen ze mijn polsen, maar zorgen ze er ook voor dat mijn form beter is met bijvoorbeeld bankdrukken of overhead. Mijn polsen blijven goed recht.

Ben benieuwd wat jullie top 3 is. Misschien een belt, handschoenen of straps?
 
Oly shoes
belt
...
 
Ik gebruik niets. In het begin handschoenen gebruikt en zo'n pussypad voor squats, maar daarmee gestopt. En een belt en straps heb ik nog niet nodig bij 120kg deadlift.
 
Wrist wraps, olyshoes, edit, toch straps
 
Belt
Oly schoeisel
Wrist wraps.
 
Oly Shoes (Squats zijn zoveel lekkerder)
Knee Sleeves (Nooit meer pijn aan mijn knieën gehad)
Belt (Alleen voor de zwaarste sets, voel me daar gewoon zelfzekerder mee)
 
Oordoppen + iPod

Helemaal afgesloten van de buitenwereld

Full autist/retard mode :cool:
 
1. Oly shoes: oh squats etc. zijn anders bijna niet te doen als je geen elite mobility hebt
2. Een deftige baar (en schijven) maken bij sommigen oefeningen echt wel een verschil.
3. knee sleeves (Warrior powerlifting gear, aanradertje imo) geven wat extra 'vertrouwen'

als ik en 4. mag kiezen: bands: kan in een gymbag, en je kan er zoveel mee doen (mobility, spiergroepen isoleren, bij compounds de strength-curve wijzigen)
 
Kleine toevoeging die nog niet genoemd is:
Powerhooks... Heb je tenminste nog lucht en schouders over tegen de tijd dat je de dumbells in positie hebt.
 
Handdoek
Waterfles
Muziek
 
1. Fat gripz
2. Magnesium
3. Reebok power lite
 
1. Oly shoes: oh squats etc. zijn anders bijna niet te doen als je geen elite mobility hebt
2. Een deftige baar (en schijven) maken bij sommigen oefeningen echt wel een verschil.
3. knee sleeves (Warrior powerlifting gear, aanradertje imo) geven wat extra 'vertrouwen'

als ik en 4. mag kiezen: bands: kan in een gymbag, en je kan er zoveel mee doen (mobility, spiergroepen isoleren, bij compounds de strength-curve wijzigen)

Edit: NVM

Cheap as fuck ja ! Geven ze een goede support?
 
Oly Shoes (Squats zijn zoveel lekkerder)
Knee Sleeves (Nooit meer pijn aan mijn knieën gehad)
Belt (Alleen voor de zwaarste sets, voel me daar gewoon zelfzekerder mee)

Zelfde, alleen voor mij andere redenen.
Zonder squat schoenen kan ik niet diep genoeg squatten en riem omdat ik het gevoel heb dat ik daar wel kracht uit haal. Knee sleeves wel zelfde.
 
Edit: NVM

Cheap as fuck ja ! Geven ze een goede support?

Ik had eerst de allereerste dunne strengthshop sleeves.
Die Warriors geven toch veel meer steun en compressie. In het begin wel wennen omdat in de knieholte nu veel dikker stof dubbel geplooid wordt.

Zijn dezelfde sleeves als sommige andere verkopers (denk ik toch, andere hebben soms wel een logo of andere kleur), maar by far de goedkoopste die ik ben tegengekomen.
 
Squatshoes
SBD kneesleeves
titan/sbd wristwraps
 
Ik had eerst de allereerste dunne strengthshop sleeves.
Die Warriors geven toch veel meer steun en compressie. In het begin wel wennen omdat in de knieholte nu veel dikker stof dubbel geplooid wordt.

Zijn dezelfde sleeves als sommige andere verkopers (denk ik toch, andere hebben soms wel een logo of andere kleur), maar by far de goedkoopste die ik ben tegengekomen.

Ik ga ze denk ik aan kans geven Ipv de sbd's waar ik over nagedacht hebt die toch 2x zo duur Is..
 
Ik ga ze denk ik aan kans geven Ipv de sbd's waar ik over nagedacht hebt die toch 2x zo duur Is..

Als bodybuilder kan je perfect opteren voor het goedkopere merk, gezien de lagere belasting van quadriceps en patellapees.
 
Als bodybuilder kan je perfect opteren voor het goedkopere merk, gezien de lagere belasting van quadriceps en patellapees.

Maar ik train niet bodybuilding stijl hoor..
 
Back
Naar boven