XXL Nutrition

spiegelfolie homegym (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat is volgens mij wel wat goedkoper dan spiegels...
 
Ik heb spiegel gehaald bij ikea was toen 60euro en is +/- 1.20 bij 2.00
 
hier ben ik ook wel geïntresseerd in :o
 
Ik zou spiegelfolie halen aangezien er bij mij tijdens de training thuis een spiegel naar beneden is gedondert :(
 
Ik heb spiegel gehaald bij ikea was toen 60euro en is +/- 1.20 bij 2.00
Wordt zoiets geleverd of ga je dat zelf halen?
Indien je het zelf gaat halen, hoe zit zoiets verpakt?
Is dat een beetje schokbestendig verpakt?
 
Wordt zoiets geleverd of ga je dat zelf halen?
Indien je het zelf gaat halen, hoe zit zoiets verpakt?
Is dat een beetje schokbestendig verpakt?

zal wel in piepschuim verpakt zitten of iets dergelijks :D
 
Zit heel veel karton omheen. Ik had hem op me achterbank liggen, en stak een heel stuk uit me auto haha. Maar ik hoefde maar klein stukje te rijden, en geen snelweg. Volgens mij brengen ze niks.
 
Die folie ziet er best handig uit inderdaad, en een stuk goedkoper dan spiegels. Je kan proberen om er 1 te kopen, is het niets, weet je dat ook weer. Ik ben altijd bang met dat soort spullen dat het na 2 weken begint los te laten ofzo, of als je er 1 keer tegen aan stoot dat het los gaat krullen.
 
uiteinde vastplakken met ducktape?
het ziet er ni uit maar tzal ni komen te krullen denk ik :p
 
Weet te zeggen hoe het is, als je het koopt. Lijkt me echt handiger dan zo'n spiegel.
 
alleen als je het op een poreuze ondergrond plakt gaat het krullen, daar zit namelijk veel reststof in, hierdoor plakt het aan het stof, en niet aan je wand. anders ff een voorstrijkmiddeltje gebruiken.
 
Inderdaad handig en goedkoop! :)
 
Zijn er hier in dit topic dan al mensen die het gebruiken? Is het resultaat te vergelijken met een spiegel (qua spiegelling dus).
 
ik zat ook te denken aan grote spiegels voor thuis.. maar dat zou niet zo handig zijn, en bovendien duur

ik ben redelijk geïnteresseerd in dit !

waar haal je het enz. ?
 
Lijkt idd iets handig, of het echt zo gaat weerspiegelen als een spiegel, dat wil ik eerst wel eens zien.

Ik heb zelf een grote spiegel op maat laten maken, heeft mij wel 170€ gekost maarja, kben gesteld eh.
 
ik zat ook te denken aan grote spiegels voor thuis.. maar dat zou niet zo handig zijn, en bovendien duur

ik ben redelijk geïnteresseerd in dit !

waar haal je het enz. ?

gewoon bij die site - online bestellen
denk dat ik het binnenkort maar eens ga doen

Lijkt idd iets handig, of het echt zo gaat weerspiegelen als een spiegel, dat wil ik eerst wel eens zien.

Ik heb zelf een grote spiegel op maat laten maken, heeft mij wel 170€ gekost maarja, kben gesteld eh.

denk het wel hoor, omdat er staat dat het ook een goed alternatief is voor in de badkamer.
 
Wat wel jammer is is volgens mij als je het tegen elkaar aanplakt. Dan krijg je zo'n raar effect met die rand.
 
Back
Naar boven