Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Oefeningen > Trainingsmateriaal

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 13 March 2008, 14:34   #1
Novice

Leeftijd: 21
Geslacht: M
Karma Power: 0 LethPhaos is op een gedistingeerde weg
rack om aan op te trekken

hallo allen,

ik train minimaal thuis (zonder dieet of iets) maar ik vroeg mij af of er ergens een winkel was in België of Nederland waar ik een rack kan kopen om mij aan op te trekken, en waar ook eventueel een bokszak kan aan gehangen worden op termijn (dus stevig genoeg)

een losstaand rack dus, op poten, en hoog genoeg om onder te staan, niet iets dat ik aan de muren of aan het plafond moet hangen

jullie een idee? ook van wat dat gaat kosten?

kort samengevat: eigenlijk dus gewoon 2 poten met een horizontale bar tussen, maar dan voldoende stevig en stabiel

merci voor jullie input!
LethPhaos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2008, 15:41   #2
Competitive Bodybuilder

robintjuh's Avatar

Karma Power: 8
robintjuh is herboren in de Dier realmrobintjuh is herboren in de Dier realmrobintjuh is herboren in de Dier realm

een chin/dip station.
robintjuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2008, 15:53   #3
Novice

mooi, ziet er inderdaad bruikbaar uit, wel minder voor bokszak maar dat is bijzaak

wat voor oefeningen zijn 'chins' en 'dips'?

heb je een id van de prijs van zo'n ding? op amerikaanse sites kost dat over de 200$ :/ EDIT: of minder, wat veroorzaakt dat prijsverschil

wat voor een heb ik als beginner nodig?

Laatst aangepast door LethPhaos : 13 March 2008 om 15:57. Reden: uitgebreid
Oud 13 March 2008, 16:08   #4
Competitive Bodybuilder

robintjuh's Avatar

robintjuh is herboren in de Dier realmrobintjuh is herboren in de Dier realmrobintjuh is herboren in de Dier realm

chin

dip

zoiets kost denk ik tussen de 150-200 euro.
Oud 13 March 2008, 16:12   #5
Novice

Kroon BS-216 Dip-Chin Rack

is dit iets? ze zeggen hier "geen toestel is voor de beginnende sporter", maar ik ben niet van plan 100% beginner te blijven

kan hiermee begonnen worden? ik heb dik halfjaar geleden al een 3tal maanden sportschool gedaan, daarna heb ik een maand of 3 ge-home-trained en toen ben ik een tijd gestopt omdat ik ben beginnen werken
Oud 13 March 2008, 16:20   #6
Competitive Bodybuilder

robintjuh's Avatar

Kan je doen. Maar ik zou ik jouw geval toch voor een squatrack gaan. Heb je meer aan. Je kan ook nog een bar hoog hangen en je daar aan optrekken.

Oud 13 March 2008, 16:31   #7
Advanced Bodybuilder

MichaelSmink's Avatar

Leeftijd: 14
Karma Power: 4 MichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door robintjuh Bekijk Post
Flikkert dat ding niet om als je eraan gaat hangen? Of valt dat mee?
MichaelSmink is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2008, 16:41   #8
Competitive Bodybuilder

robintjuh's Avatar

Natuurlijk niet.
Oud 13 March 2008, 16:46   #9
Novice

beide dingen zien er zo gigantisch uit voor mijn niet al te extreme workouts

pompen doe ik voorlopig gewoon op de grond met m'n voeten ergens op om dat iets zwaarder te maken
dumbbells voor basis biceps- en triceps oefeningen tot 20kg heb ik ook, voorlopig voldoende

zoals je ziet allemaal niets extreem

wat ik zoek is nog iets om me aan op te trekken, en een bankje voor de buikspieren (iets als Kroon BS-236 Sit Up Bench)

is er niets in die bescheiden trend dat ik kan gebruiken voor de optrekoefeningen?
Oud 13 March 2008, 16:48   #10
Advanced Bodybuilder

MichaelSmink's Avatar

Karma Power: 4 MichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMichaelSmink heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Bankje voor buikspieren moet je echt niet gebruiken, je verpest alleen maar je rug ermee Ga crunchen, en sit ups doen. En als je dat ding koopt, wat Robin je aanwees (die 1e) dan kan je ook nog leg raises doen.
Oud 13 March 2008, 16:50   #11
Advanced Bodybuilder

MichaelSmink's Avatar

Wat is het Beste Buikspier Training Programma? Dus bespaar die 40 euro maar
Oud 13 March 2008, 18:40   #12
Advanced Bodybuilder

cuda's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 9
cuda is herboren in de Dier realmcuda is herboren in de Dier realmcuda is herboren in de Dier realm
Citaat:
Origineel gepost door LethPhaos Bekijk Post
beide dingen zien er zo gigantisch uit voor mijn niet al te extreme workouts

pompen doe ik voorlopig gewoon op de grond met m'n voeten ergens op om dat iets zwaarder te maken
dumbbells voor basis biceps- en triceps oefeningen tot 20kg heb ik ook, voorlopig voldoende

zoals je ziet allemaal niets extreem

wat ik zoek is nog iets om me aan op te trekken, en een bankje voor de buikspieren (iets als Kroon BS-236 Sit Up Bench)

is er niets in die bescheiden trend dat ik kan gebruiken voor de optrekoefeningen?
Fitness Seller

en zoek een paar kettingen/touwen, maak er een handvat aan en je kunt ook dippen
en met een musketon kun je er ook een bokszak aan vastmaken (denk wel dat het dat gewicht kan houden)
cuda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2008, 23:26   #13
Novice

mja, die van cuda ziet er ok uit, buiten het feit dat dat aan het plafond moet hangen
ik zoek iets op poten, ik zit in een huur-appartement en wil geen gaten boren in wat niet mijn eigendom is
Oud 13 March 2008, 23:53   #14
Novice

Kroon BS-230 Press Rack
iets als dit met een barbell (zonder gewichten) op, zou dat stabiel genoeg zijn om gewoon aan op te trekken? is wel wat aan de lage kant maar terwijl benen optrekken zal wel lukken zeker
ik vermoed dat voor die 60€ er 2 steunen geleverd worden, dan ben ik al wat meer naar mijn portefeuille gesteld

edit: iets als robintjuh's eerste reply zie ik ook nog wel zitten, maar dat kost zo veel
ander voorbeeld Powertec Chin/Dip Vertical Knee Raise P-CDF - Fitness Seller

Laatst aangepast door LethPhaos : 14 March 2008 om 00:02. Reden: uitbreiding
Oud 26 March 2008, 16:59   #15
Cool Novice

Karma Power: 1 Foreigner zal spoedig beroemd wordenForeigner zal spoedig beroemd worden
Pivot Sport - De luxe Power Tower Deluxe Power Tower 360-DPT
Foreigner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 16:49   #16
Cool Novice

AcerZZ's Avatar

Karma Power: 2 AcerZZ zal spoedig beroemd wordenAcerZZ zal spoedig beroemd worden
ik heb de dunlop power tower een paar maand geleden gekocht en heb hem nog geen 5keer gebruikt door blessure dus als je interesse hebt, ik heb hem 130euro betaald..
AcerZZ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2008, 12:33   #17
Novice

Nieuw gekocht? Hoeveel wil je er nog voor?
Oud 28 March 2008, 12:49   #18
Freaky Bodybuilder

Robke78's Avatar

Leeftijd: 30
Karma Power: 37
Robke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma Pimp
Stuur een bericht via MSN naar Robke78
Gewoon even bij de ijzerboer langsgaan en met wat laskunsten fix je dat zo in mekaar.

Koop mijn APEX-bench!
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...bankje-164912/
Robke78 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2008, 13:15   #19
Cool Novice

AcerZZ's Avatar

Karma Power: 2 AcerZZ zal spoedig beroemd wordenAcerZZ zal spoedig beroemd worden
ja nieuw gekocht 130euro + verzendkosten, wil er nog 100euro voor hebben, hij is nooit gebruikt
AcerZZ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2008, 17:14   #20
Cool Novice

Zigga's Avatar

Leeftijd: 15
Karma Power: 1 Zigga is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door robintjuh Bekijk Post
kost iets van 80 euro.
Zigga is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord