| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 0 | rack om aan op te trekken hallo allen, ik train minimaal thuis (zonder dieet of iets) maar ik vroeg mij af of er ergens een winkel was in België of Nederland waar ik een rack kan kopen om mij aan op te trekken, en waar ook eventueel een bokszak kan aan gehangen worden op termijn (dus stevig genoeg) een losstaand rack dus, op poten, en hoog genoeg om onder te staan, niet iets dat ik aan de muren of aan het plafond moet hangen jullie een idee? ook van wat dat gaat kosten? kort samengevat: eigenlijk dus gewoon 2 poten met een horizontale bar tussen, maar dan voldoende stevig en stabiel merci voor jullie input! |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 8 | ![]() een chin/dip station. |
| | |
| | #3 |
Karma Power: 0 | mooi, ziet er inderdaad bruikbaar uit, wel minder voor bokszak maar dat is bijzaak wat voor oefeningen zijn 'chins' en 'dips'? heb je een id van de prijs van zo'n ding? op amerikaanse sites kost dat over de 200$ :/ EDIT: of minder, wat veroorzaakt dat prijsverschil wat voor een heb ik als beginner nodig? Laatst aangepast door LethPhaos : 13 March 2008 om 15:57. Reden: uitgebreid |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 8 | ![]() chin ![]() dip zoiets kost denk ik tussen de 150-200 euro. |
| | |
| | #5 |
Karma Power: 0 | Kroon BS-216 Dip-Chin Rack is dit iets? ze zeggen hier "geen toestel is voor de beginnende sporter", maar ik ben niet van plan 100% beginner te blijven kan hiermee begonnen worden? ik heb dik halfjaar geleden al een 3tal maanden sportschool gedaan, daarna heb ik een maand of 3 ge-home-trained en toen ben ik een tijd gestopt omdat ik ben beginnen werken |
| | |
| | #6 |
Karma Power: 8 | Kan je doen. Maar ik zou ik jouw geval toch voor een squatrack gaan. Heb je meer aan. Je kan ook nog een bar hoog hangen en je daar aan optrekken. ![]() |
| | |
| | #7 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
| |
| | |
| | #8 |
Karma Power: 8 | Natuurlijk niet. |
| | |
| | #9 |
Karma Power: 0 | beide dingen zien er zo gigantisch uit voor mijn niet al te extreme workouts pompen doe ik voorlopig gewoon op de grond met m'n voeten ergens op om dat iets zwaarder te maken dumbbells voor basis biceps- en triceps oefeningen tot 20kg heb ik ook, voorlopig voldoende zoals je ziet allemaal niets extreem wat ik zoek is nog iets om me aan op te trekken, en een bankje voor de buikspieren (iets als Kroon BS-236 Sit Up Bench) is er niets in die bescheiden trend dat ik kan gebruiken voor de optrekoefeningen? |
| | |
| | #10 |
| Advanced Bodybuilder | Bankje voor buikspieren moet je echt niet gebruiken, je verpest alleen maar je rug ermee |
| | |
| | #11 |
| Advanced Bodybuilder | Wat is het Beste Buikspier Training Programma? Dus bespaar die 40 euro maar |
| | |
| | #12 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
en zoek een paar kettingen/touwen, maak er een handvat aan en je kunt ook dippen en met een musketon kun je er ook een bokszak aan vastmaken (denk wel dat het dat gewicht kan houden) | |
| | |
| | #13 |
Karma Power: 0 | mja, die van cuda ziet er ok uit, buiten het feit dat dat aan het plafond moet hangen ik zoek iets op poten, ik zit in een huur-appartement en wil geen gaten boren in wat niet mijn eigendom is |
| | |
| | #14 |
Karma Power: 0 | Kroon BS-230 Press Rack iets als dit met een barbell (zonder gewichten) op, zou dat stabiel genoeg zijn om gewoon aan op te trekken? is wel wat aan de lage kant maar terwijl benen optrekken zal wel lukken zeker ik vermoed dat voor die 60€ er 2 steunen geleverd worden, dan ben ik al wat meer naar mijn portefeuille gesteld edit: iets als robintjuh's eerste reply zie ik ook nog wel zitten, maar dat kost zo veel ander voorbeeld Powertec Chin/Dip Vertical Knee Raise P-CDF - Fitness Seller Laatst aangepast door LethPhaos : 14 March 2008 om 00:02. Reden: uitbreiding |
| | |
| | #15 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 1 | |
| | |
| | #16 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jul 2006 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 2 | ik heb de dunlop power tower een paar maand geleden gekocht en heb hem nog geen 5keer gebruikt door blessure dus als je interesse hebt, ik heb hem 130euro betaald.. |
| | |
| | #17 |
Karma Power: 0 | Nieuw gekocht? Hoeveel wil je er nog voor? |
| | |
| | #18 |
| Freaky Bodybuilder | Gewoon even bij de ijzerboer langsgaan en met wat laskunsten fix je dat zo in mekaar.
__________________ steroid-free since 1978 Koop mijn APEX-bench! http://forum.dutchbodybuilding.com/f...bankje-164912/ |
| | |
| | #19 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jul 2006 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 2 | ja nieuw gekocht 130euro + verzendkosten, wil er nog 100euro voor hebben, hij is nooit gebruikt |
| | |
| | #20 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 15 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Citaat:
| |
| | |