AndroidHealthClinic

Levertijd Helisports bestelling...

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid sinds
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
Ik heb op 30 september een bestelling geplaatst en het is nog steeds niet op voorraad :(

Kroon 100kg gewichten set
Kroon EZ-Curl bar
Kroon Dumbbell-bar
Kroon BM-509 Plate Shaft Rack
Dip handvatten

Ik wacht dus al ruim 5 weken, wat k*t is omdat ik de nieuwe gewichten nodig heb om vooruitgang te boeken.

Iemand ook ooit zo lang moeten wachten? Dit is mijn tweede bestelling terwijl de eerste binnen een week werd geleverd.
 
ik heb 6 weken op mijn Squatrek gewacht
was het toen beu en ben naar Etten-leur gereden , dat ding in me koffer gedonderd en betaald.
dat busje van Heli staat de helft van de dag in de file.
klaar.;)
 
ik heb er ook wat zaken besteld

wacht al een week

ze hebben me wel verwittigd dat ik 2 weken zal moeten wachten..

ben benieuwd
 
ik heb 6 weken op mijn Squatrek gewacht
was het toen beu en ben naar Etten-leur gereden , dat ding in me koffer gedonderd en betaald.
dat busje van Heli staat de helft van de dag in de file.
klaar.;)
Heb geen auto :D
 
bij mij ging het vlot, wel eerst een verkeerde latpulley gehad bij mn bodycraft rack, werd een nieuwe afspraak gemaakt voor een week later, werd zelfs vroeger geleverd...

zwaar balen voor je, ik denk dat het aan hun leveranciers ligt, anders moet je ze duidelijk maken dat je het wachten beu bent en een termijn geven, als de bestelling dan niet binnen is annuleren die handel!
 
Mijn powerrack werd binnen de week geleverd, no problems at all.
 
Ik moest wachten op een bankje en die kroon dumbbell shit. In april/mei ofzo besteld, bellen ze 2 weken geleden op dat ze het binnen hadden :roflol: Mooi gezegd dat ik al ergens anders een bankje en dumbbells had besteld en het niet meer hoefte. Vonden ze best.
 
Ik heb mijn bestelling gedaan 24 september. Wacht nu nog altijd vermoedelijk krijg ik hem rond de 14 november. Is dus ongeveer 8 weken wachten and counting.
 
Ik ben recordhouder...toch niet :P
Had olympic db's en wat zooi besteld. Moest 2 mndjes wachten ofzo naja ok...
8wkn voorbij nog niks gehoord, gemaild en ze zouden de eerste helft leveren. Ze wilde afhankelijk wachten tot ze alles in 1 x konden leveren. Nou moest ook 3wkn wachten voor de chauffeur is tijd had, terwijl hij in die 3wkn wel een home trainer bij mijn buren kon afleveren...****ers... Toen nog wachten op die db's.
Op een gegeven moment zouden ze bij de douane in Rdam liggen, wachten op goed keuring. 3 wkn gewacht ze gemaild en kreeg toen het bericht...oh de hoeveelheid die we binnen hebben gekregen, zijn al verkocht, we hadden er niet zoveel binnen gekregen...
Zelfde dag bij fitness seller besteld eind van de week binnen :)
 
Laatst bewerkt:
Man man man niet te doen hopelijk moet ik maar 1 weekje wachten op een chauffeur.
 
Ik ben recordhouder...
Had olympic db's en wat zooi besteld. Moest 2 mndjes wachten ofzo naja ok...
8wkn voorbij nog niks gehoord, gemaild en ze zouden de eerste helft leveren. Ze wilde afhankelijk wachten tot ze alles in 1 x konden leveren. Nou moest ook 3wkn wachten voor de chauffeur is tijd had, terwijl hij in die 3wkn wel een home trainer bij mijn buren kon afleveren...****ers... Toen nog wachten op die db's.
Op een gegeven moment zouden ze bij de douane in Rdam liggen, wachten op goed keuring. 3 wkn gewacht ze gemaild en kreeg toen het bericht...oh de hoeveelheid die we binnen hebben gekregen, zijn al verkocht, we hadden er niet zoveel binnen gekregen...
Zelfde dag bij fitness seller besteld eind van de week binnen :)
Ik vraag me af of je mijn half jaar wachten overtroffen hebt.
 
ok jij wint bericht is aangepasT :P
 
Bij mij ging gelukkig alles wel goed. Had een powerrack en een bankje besteld en dan was binnen een week geleverd :)
 
K*t... :D

Helisports is een goede zaak maar de levertijd is wel klote.
 
Dan kun je in het vervolg beter eerst even mailen of ze het op voorraad hebben. Zulke shops hebben een hoge omzetsnelheid maar het duurt ook een tijdje voordat zij weer geleverd krijgen van hun leveranciers. Normaal gesproken bellen ze om een leveringsafspraak te maken.
 
heb al 2 mails gestuurd om te informeren naar de staus van mijn bestelling maar k krijg geen antwoord..
 
Ik zit nu ook al weken te wachten, 1 week geleden gebeld om te vragen hoe het nu precies zat, kreeg het antwoord dat het afgelopen vrijdag binnen zou moeten zijn. Maar zit nu nog steeds te wachten :mad:, als het nog langer duurt ga ik maar over tot het annuleren van mn order.
 
Back
Naar boven