AndroidHealthClinic

Home made

  • Topic starter WAF
  • Startdatum
  • Reacties 21
  • Weergaven 4K
  • Volgers 2

Bezoekers in dit topic

WAF

Novice
10 jaar lid
Lid sinds
10 apr 2008
Berichten
13
Waardering
0
Ik zou graag wat fotos zien van zelfgemaakte steunen, benches, powerracks enz enz en ook het liefst een beetje toelichting op de techniek van het in de muur boren.. Ik weet niet of hier al een topic van is, ik krijg het in ieder geval niet gevonden.

En als B vraag heb ik; Is het mogelijk om in een vrij "lage" kelder van ongeveer 1,82m iets van een pull te maken d.m.v. een katrol in het dak?

groet waf
 
dat is echt een B vraag :P :jk:

ik zal zo even fotos maken van mijn zelfgemaakte squatsteunen aan de muur :P
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

dit zijn zo wat dingen die ik op internet heb gevonden. hopelijk heb je hier wat aan :)
 
@inferno87
Doe dat maar eens ja! die wil ik ook zien
@cuda
Die tweede is precies wat ik zocht, ennuh zijn die twee onderste van jou of heb je die ook van het internet geplukt?
Hoe breed is een officiele bench? Ik heb al zo'n grote halterstaaf en zo'n rek om onder te liggen lig alleen op een te breed "tafeltje" en heb ooit gehoort dat dat niet goed is voor je schouderbladen dus denk dat ik er binnekort twee stukken afzaag om het wat smaller te maken.
 
Laatst bewerkt:
leuke site idd!
 
nou hierkomen ze :P mijn squatbeugels :D
ik heb ze gemaakt op een max gewicht van 180 kilo (daar ben ik toch nog niet)
het enige nadeel is dat ze op mijn lengte staan dus voor anderen niet handig om bij mij thuis te squatten :P but i dont care.
ik heb ze met chemische ankers in de muur vast gezet.
ik heb voor de show maar even een EZ bar erop gelegd zodat je ziet hoe het eruit ziet met bar.
met de gewone halter komen de gewichten BUITEN de beugels zodat je makkelijk gewichten eraf kan halen of erop zetten.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
nice :)
heb je ook spotters gemaakt?
 
nee niet echt :P als je het gewicht op je rug neemt moet je gewoon squatten en het niet laten vallen :P :jk:
het gaat me goed af zo :) dus vond het prima
 
tof dit! helaas ik ben niet zo heel handig :o
 
nee niet echt :P als je het gewicht op je rug neemt moet je gewoon squatten en het niet laten vallen :P :jk:
het gaat me goed af zo :) dus vond het prima

Als je zwaarder gaat kun je alsnog vanonder 2 vangers bevestigen ;)
 
ik ben gister al heel de dag aan het slijpen enz geweest stuk van ons vrouw zn lamp af gehaalt waar dadelijk de gewichten op moeten, helaas die gene die straks mee komt helpen twee hoekijzers aan het dak te schroeven, gaat net volgende week op vakantie...
maar wordt iig vervolgd als ik iets af heb maak ik fotos en voeg ik ze wel toe, tot die tijd fotos van andere?
lol
groet waf
 
ik ben gister al heel de dag aan het slijpen enz geweest stuk van ons vrouw zn lamp af gehaalt waar dadelijk de gewichten op moeten, helaas die gene die straks mee komt helpen twee hoekijzers aan het dak te schroeven, gaat net volgende week op vakantie...
maar wordt iig vervolgd als ik iets af heb maak ik fotos en voeg ik ze wel toe, tot die tijd fotos van andere?
lol
groet waf


wat heeft ie gedaan dan? :roflol:

:jk:
 
Als je zwaarder gaat kun je alsnog vanonder 2 vangers bevestigen ;)

Ik zou er nu al zowieso 2 stalen steunpalen loodrecht onder bevestigen, de constructie zoals die nu is houd het niet lang meer.
 
Ik zou er nu al zowieso 2 stalen steunpalen loodrecht onder bevestigen, de constructie zoals die nu is houd het niet lang meer.

je weet hoeveel een goede las kan houden toch???
en plus 2 als met een maat eraan kan hangen (samen goed voor 180 kilo) en dan veel wiebelen en er is geen beweging in te krijgen vertrouw ik mijn eigen werk wel :D
 
je weet hoeveel een goede las kan houden toch???
en plus 2 als met een maat eraan kan hangen (samen goed voor 180 kilo) en dan veel wiebelen en er is geen beweging in te krijgen vertrouw ik mijn eigen werk wel :D

Die las zal wel sterk genoeg zijn. Het risico is eerder dat de schroeven uit de muur kunnen komen.
 
Die las zal wel sterk genoeg zijn. Het risico is eerder dat de schroeven uit de muur kunnen komen.

Als ie die chemische verankering correct gebruikt heeft mag er een olifant gaan aanhangen :D
 
Back
Naar boven