| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: sep 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m82 70kg 9% Karma: | Home gym laatste beslissingen
Ok zit te dubben tussen dit: Body solid power rack + Lat http://www.fitnessathome.eu/shop/bod...solidpowerrack of Body solid pro power rack + Lat http://www.fitnessathome.eu/shop/bod...gpr-388gpr-378 Scheelt ong 350 euro, maar pro rack zier eer veel steviger uit. wat is jullie mening? Wat er nog bij komt: Body solid adjustable bench +Preacher curl attachment Plate tree Olymopische halterset van 120 Kg Iemand advies/ervaring?
__________________ Origineel gepost door sniperx Jawel, maar ik ben niet zo'n fan van rugtraining, heb toch een rugtas op naar school. |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m77 89kg 20% Karma: | Re: Home gym laatste beslissingen
als ik goed kijk scheelt het nog geen 50 euro?
__________________ Origineel gepost door McMetronome:Deadlift gaat wel fijn ja.Alleen jammer van mn eelt vandaag, gelukkig wel een stoere pleister met zebra-motief! origineel gepost door SniperX:Melk drink ik 0.6l per dag, dat zijn al 300 calorieën. Misschien dat ik zelfs een extra beker melk erbij ga gooi, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan 046 over A.schwarzenegger:trieste beachboy ipv bber |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m77 89kg 20% Karma: | Re: Home gym laatste beslissingen
lol @ Origineel gepost door sniperx Jawel, maar ik ben niet zo'n fan van rugtraining, heb toch een rugtas op naar school.
__________________ Origineel gepost door McMetronome:Deadlift gaat wel fijn ja.Alleen jammer van mn eelt vandaag, gelukkig wel een stoere pleister met zebra-motief! origineel gepost door SniperX:Melk drink ik 0.6l per dag, dat zijn al 300 calorieën. Misschien dat ik zelfs een extra beker melk erbij ga gooi, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan 046 over A.schwarzenegger:trieste beachboy ipv bber |
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: feb 2004 Locatie: België Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Home gym laatste beslissingen
http://www.fitnessathome.eu/shop/bod...multipressrack ik ben heel tevreden hiervan en zou niets anders meer moeten hebben! als je eens niet meer kan, kan je je halter overal kwijt zonder dat hij op jou valt... |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: sep 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m82 70kg 9% Karma: | Re: Home gym laatste beslissingen
Klopt rack scheelt 50 euro, maar de lat optie die erbij zit scheelt 160 voor de gewone en 350 voor de pro power. Iemand die ervaring mee heeft?
__________________ Origineel gepost door sniperx Jawel, maar ik ben niet zo'n fan van rugtraining, heb toch een rugtas op naar school. |
| | |
| | #6 | |
Citaat:
__________________ Origineel gepost door sniperx Jawel, maar ik ben niet zo'n fan van rugtraining, heb toch een rugtas op naar school. | |
| | |
| | #7 |
Iemand die ervaring heeft?
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| beslissingen, home, laatste |
| Topic opties | |
| |