AndroidHealthClinic

Gymshark (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ricardooo

Novice
Lid geworden
26 mrt 2015
Berichten
16
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
79kg
Hallo DBB'ers, :) Heeft iemand ervaring met Gymshark en dan voornamelijk hun T-shirts, vallen ze groot uit, zitten ze strak, is het goede kwaliteit, is het duurzaam etc etc? Ik ben nogal lang (1,94m) en weet niet of ik een M of L nodig heb aangezien bijna al mijn shirts in maat M zijn.. Wat zijn jullie bevindingen hiervan? :)
 
  • Like
Waarderingen: Obee
Als je ze strak wil neem je een M, hoewel een L waarschijnlijk ook wel aan d'r wat strakkere kant zal zitten. Op zich wel goede kwaliteit, heb hier wat broeken en stringers besteld. Een andere tip is body engineers, ook wel goed.
 
  • Like
Waarderingen: Obee
Hallo DBB'ers, :) Heeft iemand ervaring met Gymshark en dan voornamelijk hun T-shirts, vallen ze groot uit, zitten ze strak, is het goede kwaliteit, is het duurzaam etc etc? Ik ben nogal lang (1,94m) en weet niet of ik een M of L nodig heb aangezien bijna al mijn shirts in maat M zijn.. Wat zijn jullie bevindingen hiervan? :)

Ik heb de eerste keer gevraagd welke maat ik nodig had, als ik mijn stats door had gegeven. Ze zijden toen Small, binnengekregen en gepast en zitten goed strak, daarna nog een bestelling gedaan en terug gevraagd welke maat nu echt het beste is, toen zijden ze gewoon de maat nemen dat je altijd neemt bij een ander kleding merk.
Voor de rest is het goede kwaliteit en het zit echt goed. het heeft niet echt een meer waarde dan andere een gewone t-shirt van een ander merk, maar het zit wel goed rond je lijf ;)
 
Als je ze strak wil neem je een M, hoewel een L waarschijnlijk ook wel aan d'r wat strakkere kant zal zitten. Op zich wel goede kwaliteit, heb hier wat broeken en stringers besteld. Een andere tip is body engineers, ook wel goed.

Oke oke thanks voor de tip ga ik zeker even bekijken:)

Ik heb de eerste keer gevraagd welke maat ik nodig had, als ik mijn stats door had gegeven. Ze zijden toen Small, binnengekregen en gepast en zitten goed strak, daarna nog een bestelling gedaan en terug gevraagd welke maat nu echt het beste is, toen zijden ze gewoon de maat nemen dat je altijd neemt bij een ander kleding merk. Voor de rest is het goede kwaliteit en het zit echt goed. het heeft niet echt een meer waarde dan andere een gewone t-shirt van een ander merk, maar het zit wel goed rond je lijf ;)

Goed om te weten bedankt :D
 
194 en maat M? wat?
 
Maat M of L??? Koop je shirtjes om je navelpiercing te laten zien?
 
Maat M of L??? Koop je shirtjes om je navelpiercing te laten zien?

Dit is wel echt weer goeie humor. Laat mensen gewoon hun ding vragen ipv deze domme reacties neer te zetten.
 
Ze zijn wel lang, dus dat is een voordeel als je lang bent.
 
Dit is wel echt weer goeie humor. Laat mensen gewoon hun ding vragen ipv deze domme reacties neer te zetten.
Ik ben zelf 193 lang en durf niet eens naar maat M te kijken. 2XL komt eerder.
 
Ik ben zelf 193 lang en durf niet eens naar maat M te kijken. 2XL komt eerder.
tja op 17 percent ...


on topic: eens een promo shirtje ontvangen van gymshark, een L en zit gewoon als gegoten.
 
Ik heb meerdere shirts van gymshark. Zeker voor L gaan, M ga je jezelf in ophangen. Lange broeken daarin tegen kun je het beste een maatje groter pakken (XL in mijn geval)
 
tja op 17 percent ... on topic: eens een promo shirtje ontvangen van gymshark, een L en zit gewoon als gegoten.


Ik heb meerdere shirts van gymshark. Zeker voor L gaan, M ga je jezelf in ophangen. Lange broeken daarin tegen kun je het beste een maatje groter pakken (XL in mijn geval)

Oke duidelijk een L dus, thanks voor de advies (bijna) iedereen :cool:
 
Je moet ook even kijken naar atleten die kortingscodes geven, is vaak wel handig :D

Christian guzman, Jeff seid, Marc fitt ofzo
 
Je moet ook even kijken naar atleten die kortingscodes geven, is vaak wel handig :D Christian guzman, Jeff seid, Marc fitt ofzo

Jazeker, super handig, bedankt voor je reactie. :D
 
It all depends on your frame size, er zullen ook mensen zijn van zijn lengte die bvb nog in een S passen. :D
 
Back
Naar boven