Fitness Seller

Fitness outlet Maarssen Oplichters!

Bezoekers in dit topic

Dimaggio

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 jan 2004
Berichten
911
Waardering
4
Beste leden

Even jullie aandacht voor het volgende:

Fitness outlet in Maarssen adverteert veel op marktplaats.
Niets van waar ze mee adverteren (life fitness, Tunturi, Bremshey, Kettler) hebben ze!!
Als je op belt of er naar toe gaat zeggen ze dat ze het kunnen leveren.
Dit houden ze vol totdat je gepint hebt en dan komen ze met een verhaal dat het niet meer leverbaar is.

Ze bieden je dan een alternatief aan (chinese rommel) dat ze voor dezelfde prijs verkopen!!
Zo hebben ze dus een marge van 400% of meer

Ze hebben ook geen telefoon nummer, alleen mobiel. Zegt genoeg toch.
Na wat googelen schijnt dat ze ook al bij radar in beeld zijn geweest.
Daarbij staan er 4 grote brede mannen aan de deur. (waarschijnlijk gaat het regelmatig mis daar)

TRAP er niet in!! U bent gewaarschuwd
 
:roflol: volgens mij heb ik ook mijn roeier daar gekocht
wel tevreden eigenlijk, geen topding maar in elk geval sterk genoeg
 
Beste leden

Even jullie aandacht voor het volgende:

Fitness outlet in Maarssen adverteert veel op marktplaats.
Niets van waar ze mee adverteren (life fitness, Tunturi, Bremshey, Kettler) hebben ze!!
Als je op belt of er naar toe gaat zeggen ze dat ze het kunnen leveren.
Dit houden ze vol totdat je gepint hebt en dan komen ze met een verhaal dat het niet meer leverbaar is.

Ze bieden je dan een alternatief aan (chinese rommel) dat ze voor dezelfde prijs verkopen!!
Zo hebben ze dus een marge van 400% of meer

Ze hebben ook geen telefoon nummer, alleen mobiel. Zegt genoeg toch.
Na wat googelen schijnt dat ze ook al bij radar in beeld zijn geweest.
Daarbij staan er 4 grote brede mannen aan de deur. (waarschijnlijk gaat het regelmatig mis daar)

TRAP er niet in!! U bent gewaarschuwd
Mss willen ze gewoon laten zien dat iedereen beescht kan worden met hun apparatuur. :shrug:
 
:roflol: volgens mij heb ik ook mijn roeier daar gekocht
wel tevreden eigenlijk, geen topding maar in elk geval sterk genoeg

Als je zonder eisen iets gaat kopen dan kun je er genoeg vinden. Wil je echter kwaliteit en heb je een merk in gedachten, dan kun je beter verder zoeken...
 
Als je zonder eisen iets gaat kopen dan kun je er genoeg vinden. Wil je echter kwaliteit en heb je een merk in gedachten, dan kun je beter verder zoeken...

mwah, hij is met m'n 150kg en regelmatige HIIT training nog steeds niet uit elkaar gepleurd. dus echte bagger verkopen ze nou ook weer niet. (maar misschien werden ze bang toen ze zagen hoe buff ik was)
 
Stonden er toen ook van die kleerkasten voor de deur?

Ze heten nu voortaan mega fitness... 4e keer dat ze hun naam veranderen in een paar jaar zie ik nu
 
Stonden er toen ook van die kleerkasten voor de deur?

Ze heten nu voortaan mega fitness... 4e keer dat ze hun naam veranderen in een paar jaar zie ik nu

nee, wel eentje binnen maar ik ben zelf ook een kleerkast :cool:
 
Je geeft toch niet zomaara 400 EURO uit in een zaak die alleen te bereiken is met een 06! Hebben ze wel een KVK nummer?
 
Ze heten nu opeens weer Cardio Sports. Dus weer een naamswijziging.... Alles wat ze aanbieden hebben ze niet. Oplichters!!
 
Daarom altijd eerst zelf kijken.
 
Daarom altijd eerst zelf kijken.

+1

Ik wil het daar zien, proberen, betalen en direct meenemen.
Tenzij het een Helisport ofzo is, die kun je wel vertrouwen..
 
koop je spullen dan gewoon bij bekende winkels!
 
Klopt, Ik koop nu bij all4fitness. Hebben wel alles. Nu een loopband gekocht uit hun showroom.
 
mijn roeier doet het nog steeds prima :dunno:
 
Hier was ik dus al een beetje bang voor, afgelopen week was ik in IJsselstein, ja daar zitten ze nu. Ze heten All-In Fitness en hebben als website fitnessuitverkoop. Vrees dat ik er ook bijgenaaid ben, zie ook mijn juist geopende topic :(
 
Ik heb gister gekeken voor een crosstrainer in die toko in Maarssen en ook die in IJsselstein, ze liepen elkaar beide af te kraken, dus dat ze hetzelfde zijn gaat dus niet
Specialgreg. Ach ja ,ik zit zelf ook in de handel, en op forums lopen we elkaar allemaal af te kraken onder ene particuliere naam.

Ik heb dit gesprek eens gevolgd, dit ruikt naar het zwartmaken van een concurrent, zeker omdat er reclame wordt gemaakt voor ene all4fitness.Ik zal die gasten in Maarssen deze topic doorgeven.Zeg het ze gewoon in de gezicht,niet sniekkie op een forum.

Ik heb zelf een kleding winkel en een webwinkel op het internet,ik lees dan allemaal dingen over mijn bedrijf en voorvallen die nooit zijn gebeurt, dit zijn van die stakkers die zo een bedrijf op een oneerlijke manier willen beconcureren.

Succes ermee.
 
Die toko in Maarssen staat al sinds ergens begin Februari leeg dus waar gaat dit in vredesnaam over?? Bovendien ben ik bij beide winkels binnen geweest en waren het dezelfde verkopers! Anders nog wat? En dat gezanik over concurrenten hangt me ook behoorlijk de keel uit.
 
Back
Naar boven