| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Freaky Bodybuilder | Bouw je Eigen Squat Rack !
__________________ |
| | |
| | #2 |
| Guest Geslacht:
| Re: Bouw je Eigen Squat Rack !
Goede tip, Spike (ik heb je voor de eerste keer er positief karma voor gegeven) Spijtig genoeg ben ik nogal onhandig... |
|
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: nov 2002 Geslacht:
Stats: Karma: | Re: Bouw je Eigen Squat Rack !
Whaaa die maak ik voor in de achtertuin! |
| | |
| | #4 |
| Novice Aangemeld: apr 2003 Leeftijd: 28 Geslacht:
Ziet er zo goed uit. Als iemand hem heeft gemaakt, post ff een foto.
|
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: aug 2003 Leeftijd: 21 Geslacht:
Ziet er cool uit! Moet je geen 2 linkerhanden voor hebben!
|
| | |
| | #6 |
| Cool Novice | mijn gemodificeerde squat rack
hier is ie dan mijn squat rack, o.k. niet helemaal zelf gebouwd maar wel verstevigd met extra stalen balken van 5*5 cm zodat ik er ook een barbel aan kan hangen om veilig goodmornings mee te doen. http://www.enschede.com/bewoners/Copernicus/setup03.jpg http://www.enschede.com/bewoners/Copernicus/setup02.jpg http://www.enschede.com/bewoners/Copernicus/setup01.jpg p.s. het verhuizen van een olympische halter met 450 kilo aan schijven en een set dumbells van 12 (oplopend met 2 kilo) tot 50 kilo van garage naar de zolder is een oefening op zich! Laatst aangepast door Dolcett : di 26 aug 2003 om 14:30 |
| | |
| | #7 |
| Huge Freak Aangemeld: mrt 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
gaaf man! lang mee bezig geweest? train jij overigens enkel thuis?
__________________ Training is de vonk, voeding de brandstof! ja hallo, mag ik een grote gezinszak friet met een beker mayo, 4 frikandellen, 1 schnitzel en euh...ff kijken..doe nog maar 3 goulashkro..ah maak daar maar 2 goulashkroketten van en 1 gewone kroket. en nee, hoeft geen tas omheen. ik eet het hier wel op, ik moet groeien havermout, wie is er niet groot mee geworden? havermout, mmmmmmm van Quaker |
| | |
| | #8 | |
| Cool Novice | Re: Bouw je Eigen Squat Rack !
Citaat:
| |
| | |
| | #9 |
| Cool Novice Aangemeld: okt 2002 Locatie: België Geslacht: M
Aan de kettingen te zien en het feit dat je goodmornings doet, neem ik aan dat je een powerlifting gerichte training doet?
__________________ Wedstrijd stats: squat: 230 kg ; bench: 150 kg ; deadlift: 235 kg ; totaal: 600 kg LG: 67 kg ; 1m71 ; 23 jr. www.powerlifting.be |
| | |
| | #10 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #11 | |
Citaat:
__________________ Wedstrijd stats: squat: 230 kg ; bench: 150 kg ; deadlift: 235 kg ; totaal: 600 kg LG: 67 kg ; 1m71 ; 23 jr. www.powerlifting.be | |
| | |
| | #12 | |
Citaat:
squat 225, bench 190, deadlift een shitty 210 de stats zijn gebaseerd op mijn gymlifts bij maximaal 1 rep bw 100 kilo | |
| | |
| | #13 |
| Huge Freak Aangemeld: okt 2002 Locatie: Nederland Geslacht: M
was het nou gewoon een 'open rack' en heb je daarvoor nog 2 balek bevestigd? of zie ik het verkeerd
__________________ Ik heb een crealul®... DBB Soap afleveringen: Ryu en Dolcett Bascross en Pkroes Edwin1987 Superdudes beramen rof gedrag op DBB-ers Update! |
| | |
| | #14 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #15 | |
Citaat:
Squat en deadlift zijn ook niet slecht, maar in vergelijking met je bench komen ze een stuk achter. Maar aangezien je doel geen zuivere kracht is, mag je zeker tevreden zijn.
__________________ Wedstrijd stats: squat: 230 kg ; bench: 150 kg ; deadlift: 235 kg ; totaal: 600 kg LG: 67 kg ; 1m71 ; 23 jr. www.powerlifting.be | |
| | |
| | #16 |
| Cool Novice Aangemeld: feb 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Die links doen het niet meer, iemand nieuwe?
|
| | |
| | #17 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 37 Geslacht: M
Stats: 1m78 80kg 16% Karma: | Re: Bouw je Eigen Squat Rack !
|
| | |
| | #18 |
| Cool Novice Aangemeld: jun 2009 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 27 Geslacht: M
__________________ PAIN IS WEAKNESS LEAVING THE BODY |
| | |
| | #19 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m77 89kg 20% Karma: | Re: Bouw je Eigen Squat Rack !
lijkt me niet slecht, maar toch
__________________ Origineel gepost door McMetronome:Deadlift gaat wel fijn ja.Alleen jammer van mn eelt vandaag, gelukkig wel een stoere pleister met zebra-motief! origineel gepost door SniperX:Melk drink ik 0.6l per dag, dat zijn al 300 calorieën. Misschien dat ik zelfs een extra beker melk erbij ga gooi, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan 046 over A.schwarzenegger:trieste beachboy ipv bber |
| | |