MuscleMeat

Van zware bodybuilding kuren naar lichte kuren crossfit kuurtjes

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

nameless

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 sep 2008
Berichten
781
Waardering
16
heren,

Al enige tijd heb ik hier niets meer gepost. Sinds het gezeik op mijn laatste post over hgh had ik er niet zo'n zin meer in. Maar goed, ik wil toch even met jullie delen over het voordeel van crossfit en een kleine kuur. Ik heb de volgende kuur genomen:

week 1-6 winstrol 60mg ed
week 1-5 t3 tot 150mcg op en afbouw
week 5-13 test-p 50mg eod
week 5-13 mast-p 50mg eod
week 5-8 MT 2mg eod
week 14-18 clomid 100-100-50-50 (erg belastend voor ogen, geen aanrader!)
week 14-18 nolva 40-40-20-20

Conditie en kracht zijn hiermee veel vooruit gegaan en vetpercentage naar beneden. Ik ging in deze kortte tijd van 84 kg 17% vet naar 88kg 10% vet. Mijn telefoon is in de tussentijd gestolen en had iclout foto's uit staan maar ik ga mijn vriendin vragen of ze nog resultaat foto's van mij heeft.

Voor na en tijdens mijn kuur het ik getrained volgens de nieuwe crossfit methodes waarbij je kracht combineert met uithoudingsvermogen. Daarnaast heb ik voor, tijdens en na mijn kuur gegeten volgens het paleo principe. Ik heb onder andere dit boek daar voor gebruikt: http://tinyurl.com/qx9rjdc.

Mede dankzij de combinatie van crossfit, paleo en een laag gedoseerde kuur ben ik dit tevreden met mij resultaten. Ik had ook een stuk minder sides dan wanneer ik met hoge dosissen kuurde. Ben na de kuur weinig tot niets kwijt geraakt, slechts wat scherpe definitie. Dit komt omdat ik mijn voeding voor, tijdens en na de kuur niet heb veranderd. Paleo is voor mij echt een uitkomst want ik kan me nu vol vreten zonder overal rekening mee te houden. Dankzij crossfit hoef ik na m'n kracht training niet meer een uur op de crosstrainer.

Crossfit is niet iets voor een iel mannetje die enkel groot wil worden. Maar heb je al massa en vind je definitie belangrijker dan is het ideaal. Je verliest namelijk weinig massa maar wel een hoop vet.

Ik hoor dat de jongen wie klaar zijn met de standaard routine rijst, kip, fitness hier wat aan hebben. Voor de gene die dit onzin vinden heb ik ook respect, ieder zijn ding!
 
Hoeveel kip-ups kan je inmiddels?
 
De reden dat je kracht vooruit ging is omdat je hormonen in je lichaam duwt en je lichaam nieuwe adaptieve responses voor de kiezen krijgt omdat crossfit een andere manier van trainen is dan je gewend bent.
 
En op 150mcg T3 verlies je inderdaad vet ;)

Mast en winstrol helpen daar ook nog eens bij.

40mg nolva en 100mg clomid is trouwens onnodig. 20mg en 50mg dus.
 
http://www.101paleorecepten.nl/

Mitchel van Duuren
Auteur van “de Paleo Revolutie”.

Ik ben 10kg vet kwijtgeraakt en heb meer energie dan ooit!

Dit alles heb ik gerealiseerd met Paleo in een paar korte maanden tijd en zonder moeite. De juiste Paleo recepten hebben mij enorm geholpen.

nee retard, als dit al waar is dan heb je dat bereikt door onder onderhoud te vreten, paleo of niet
 
Low carb gewoon dus.

Paleo dieet is een van de meest onzinnige dingen die er bestaan (zoals raw food). Onze voorouders hadden de hersenfunctie van een papegaai en niet de mogelijkheid om granen en bepaalde gewassen te verbouwen. Maar ze aten wel fruit trouwens, dus theorie is non valid.

Ze verhitte ook vlees trouwens, om een reden. Als je dit doet met aardappels, bonen en granen is het ook gewoon eetbaar. Zij en wij waren Omnivoren, dus alleseters.

Mais konden ze ook gewoon eten zonder te verhitten (waarschijnlijk ook andere gewassen). En dit is een grote bron van koolydraten.

Heeft het paleo-dieet nooit bestaan?
http://www.foodlog.nl/artikel/paleo-maar-dan-net-effe-anders/


Het staat als een paal boven water dat de moderne mens teveel suiker en bewerkt eten tot zich neemt. Maar aanhangers van het moderne 'paleo'-denken hebben het mogelijk toch mis. De mens eet al veel langer grassen en granen dan gedacht. Het zou wel eens zo kunnen zijn dat juist het eten van die - door paleo's verbannen - voeding mede heeft bepaald dat de mens mens is geworden.

Low carb werkt om af te vallen, maar paleo is onzin. Je hebt carbs gewoon nodig en de vitamines, mineralen en andere stoffen erin komen ook van pas.


Zonder carbs zouden we waarschijnlijk nooit zo ver geevolueerd zijn dus. Sowieso zijn we nu mensen, dus wat onze voorouders aten maakt geen fluit uit.

Dus je hebt eigenlijk alle onzin gecombineerd.
 
Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
..

c4cb9ae7495e1ca895d85528a30c6823b85968281403b9dba8106d06e61c972f.jpg
 
Probeer je nu geld te verdienen met affiliate url's, 2 posts over 101paleorecepten via een tinyurl - paypro constructie?
 
Wat ondervond je precies als je bedoel; "clomid, erg belastend voor ogen, geen aanrader!"
 
 

Bijlagen

  • 20181126205904-2321ff8a50.[gif-2-mp4.com].mp4
    769,6 KB · Weergaven: 690
Wat ondervond je precies als je bedoel; "clomid, erg belastend voor ogen, geen aanrader!"

Op 100mg kan er droogte van de ogen ontstaan waarbij de bescherming ook wegvalt door de oestrogeenreceptoren hier te blokkeren.

Nachtblindheid, of stuk minder zien in het donker zijn eerste kenmerken. Maar dit is meestal omkeerbaar. Bij ernstige schade kunnen floaters ontstaan, niet omkeerbaar en zeer irritant.

Daarom clomid nooit meer dan 50mg/dag. Zeker gezien er ook nog een halfwaardetijd van 5 dagen is.

En nolva raad ik zelf op 10mg aan, maar 20mg kan voor sommigen. Ikzelf heb in het verleden op 50mg clomid vrijwel nooit last van mijn ogen gehad en op 20mg nolva wel.

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

original%2Bcrossfit%2Bgames.jpg
 
hahahahahahahahaha paleo hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik ging in deze kortte tijd van 84 kg 17 vet
Zware bodybuilding stats indd, snap dat je de switch hebt gemaakt.

Leuke crossfit plaatjes allemaal, thnx, made my day :D
 
Zoals ik al zei: Voor de gene die dit onzin vinden heb ik ook respect, ieder zijn ding!

Jammer dat dit andersom niet zo is

haha, nu snap ik weer waarom ik hier nooit meer kwam
 
Zoals ik al zei: Voor de gene die dit onzin vinden heb ik ook respect, ieder zijn ding!

Jammer dat dit andersom niet zo is

haha, nu snap ik weer waarom ik hier nooit meer kwam

haha
 
Op 100mg kan er droogte van de ogen ontstaan waarbij de bescherming ook wegvalt door de oestrogeenreceptoren hier te blokkeren.

Nachtblindheid, of stuk minder zien in het donker zijn eerste kenmerken. Maar dit is meestal omkeerbaar. Bij ernstige schade kunnen floaters ontstaan, niet omkeerbaar en zeer irritant.

Daarom clomid nooit meer dan 50mg/dag. Zeker gezien er ook nog een halfwaardetijd van 5 dagen is.

En nolva raad ik zelf op 10mg aan, maar 20mg kan voor sommigen. Ikzelf heb in het verleden op 50mg clomid vrijwel nooit last van mijn ogen gehad en op 20mg nolva wel.


Dit idd, heb er nog steeds een drukkend gevoel aan over gehouden

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

De reden dat je kracht vooruit ging is omdat je hormonen in je lichaam duwt en je lichaam nieuwe adaptieve responses voor de kiezen krijgt omdat crossfit een andere manier van trainen is dan je gewend bent.

klopt, daarom zeg ik ook dat het een combinatie is van alles. Crossfit doe ik nu zo'n 2 jaar

Ik ging in deze kortte tijd van 84 kg 17 vet
Zware bodybuilding stats indd, snap dat je de switch hebt gemaakt.

Leuke crossfit plaatjes allemaal, thnx, made my day :D

Toen ik nog enkel richte op bodybuilden was ik 90kg met 7% vet en ben 1,77 lang. Persoonlijk vond ik dat redelijke stats, kan natuurlijk altijd zijn dat jij daar een andere mening over hebt. Maar dat dus zeker niet de reden dat ik een switch heb gemaakt
 
Zoals ik al zei: Voor de gene die dit onzin vinden heb ik ook respect, ieder zijn ding!

Jammer dat dit andersom niet zo is

haha, nu snap ik weer waarom ik hier nooit meer kwam

Als je de massa volgt in iets wat niet onderbouwd is krijg je dat ja.

paleo-diet-myth.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven