XXL Nutrition

Ziek in bed na zeurende injectie pijn (test e)

Bezoekers in dit topic

Marques123

Novice
Lid sinds
30 nov 2011
Berichten
27
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
77kg
Vetpercentage
8%
.
 
Laatst bewerkt:
He mannen,

Injectie pijn is zo heftig dat ik niet meer goed kan lopen..
Ik heb vaker geprikt (geen virgin muscle) en ik moet zeggen dat ik nu enkele dagen pijn heb, wordt steeds erger. Enige wat helpt voor 2 uurtjes is ibuproven, daarna begint het weer.
Maat van mij heeft er ook last van gehad, is nu beter door het uitzitten.

Ik weet niet wat er mis is gegaan tijdens het injecten.
Van de deca die ik in andere glutus spuit heb ik totaal geen last.

Lig nu in bed en heb flinke hoofdpijn.


Herkent iemand dit?


Ga naar de dokter kerel.

Is de plek ook warm en dergelijke..?
 
ander merk dan anders gepakt?
bij bepaalde merken heb ik met bijv. test al een bult die 2 weken blijft zitten en een pijn die met 1600mg ibu per dag nog niet te harden is:p
 
PM mij even je batch nummer als je wilt?
 
Ok duidelijk dan heb je ws. nog een oude batch, ik had hetzelfde probleem, pijn was idd niet te harden.
Als je meerdere vials hebt zou ik proberen de ongeopende te ruilen tegen of een ander merk of een nieuwere batch want je gaat er niet aan wennen, de pijn blijft.
 
In elk geval helpt koelen met ijs (in een washand oid)

Heb je trouwens verhoging of koorts op dit moment. Zodra je echt 38+ hebt dan naar de dokter. Hydrocortisol wil wel helpen maar dat is alleen op recept verkrijgbaar.
 
.
 
Laatst bewerkt:
veel mensen hebben last van dit merk kwa pijn ! ik heb zelf ook al 2 dingen teruggebracht.
 
Beetje off, maar hoe komt het dan, betreft ep? soort olie oid?
 
heb dit ook gehad met EP oude batch.. ingeruild voor de nieuwere.. geen last meer van gehad ;)
 
Pijnlijke injecties alla maar als je er ziek van wordt kan je ze sowieso altijd ruilen bij je dealer.
Dit merk doet daar nooit moeilijk om! ;)
 
.
 
Laatst bewerkt:
Waar laat je zoiets testen??
 
Ik heb het laten testen en heb te horen gekregen dat er een verontreinigd stofje in zit, dat zorgt voor onstekingen en pijn.

Dit geldt niet voor andere ....producten. Ik heb het hier over batch nummer 0701!

Dit is onzin bro

---------- Post toegevoegd Mon 25 Mar 2013 om 19:34 ----------

Waar laat je zoiets testen??

Hij heeft het niet laten testen. Is weer zo'n e-story.
Sochtends post ie dat ie last heeft van een injectie en vraagt ie wat het kan zijn en smiddags is het ineens getest :roflol:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer, denk je in de ochtend met iemand mee lees je nu zo'n bullshit verhaal van ff laten testen. Geloof gelijk helemaal niks meer in dit topic of sws van TS
 
Wat een dikke onzin...je zet jezelf op deze manier behoorlijk voor l*l man. Zou je anders even een testrapport kunnen plaatsen ;)
 
Back
Naar boven