| | #1 |
| Novice Aangemeld: jan 2005 Leeftijd: 27 Geslacht:
Stats: Karma: ![]() | in wording
hey jongens k wou in februari gaan beginnen, k wil toch weinig valse kilo's aanzetten ik dacht eigenlijk aan een combi met deca en winny. dit was de bedoeling wk 1-2 400 deca wk 1-3 300 primo wk 4-9 40 winny ed wk 3-8 200 deca wk 10-11 nop wk 12 50 nolva, 20 clomid wk 13 20 nolva, 20 clomid zou k t zo houden met de frontload of zou k een kickstart nemen met d-bol? bijv zo wk 1-2 400 deca wk 1-3 20 d-bol wk 4-9 40 winny ed wk 3-8 200 deca wk 10-11 nop wk 12 50 nolva, 20 clomid wk 13 20 nolva, 20 clomid
__________________ -=BuiLDiNG iN PRoGReSS=- |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: dec 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: in wording
deca en primo schijnen op dezelfde receptoren te gaan zitten. zou dus niet voor de combi deca primo gaan. neem aan dat je stromba gaat slikken? week 4-9 winny ed zou ik overwegen om te gaan zetten. is beter voor je lever. en je zet toch al niet teveel prikken dus dat kan er dan makkelijk bij.
|
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: aug 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Kickstart met primo lijkt me geen aanrader, ik zou voor dbol of test prop gaan |
| | |
| | #4 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: in wording
Citaat:
week 1 /tm 4 25mg d-boll week 1 t/m 8 200mg deca week 6 t/m 8 50mg winstrol depot e.o.d 2 weken deca heeft totaal geen nut want slaat pas in na ongeveer 3 weken. De d-boll als kickstart om het gat op te vangen en dan de winny voor het vocht. succes bro ps. gebruik de searchknop eens | |
| | |
| | #5 |
| Moderator | Re: in wording
Wat is dat voor een advies? Winny voor het vocht? Is Winstrol alleen maar goed om wat vocht tegen te gaan? Vindt het een beetje raar dat sommigen onder ons praten alsof dianabol alleen nog maar als kickstart goed is en winstrol alleen om wat oestrogeen tegen te gaan. Als je goed gelezen had..stond er dat hij 8 wkn deca ging nemen. Met jou voorstel zit je in week 5 met niks (je laat ineens de dbol weg), en dan ga je van week 6-8 winstrol pakken, dat is niet zo slim. je zou het beter van week 8-11 kunnen pakken. en dan in week 12 gelijk nakuren greetz
__________________ Taal laat zich niet bevangen door logica. |
| | |
| | #6 | |
| Moderator | Re: in wording
Citaat:
3 wkn primo is een beetje aan de korte kant. Dece en primo stacken kan je idd beter niet doen, Het is of deca of primo. Aangezien je droge massa wilde zou ik voor primo gaan en winstrol. En dan wel een kort kuurtje van 8 wkn. Ik weet niet precies wat je kuur verleden is, maar de primo kan je op 300 a 400mg p.w houden. en dan winstrol 50mg eod. week 1-6 400mg primo ew week 3-8 50mg winstrol eod --------------------------- week 9-12 50mg clomid ed je zou de Primo nog kunnen frontloaden op 800mg in de eerste week. Met deze kuur kan je goede massa pakken. maar dat ligt ook voor een deel aan je voeding. greetz
__________________ Taal laat zich niet bevangen door logica. | |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder | Re: in wording
ok mijn fout.Niet goed gelezen ![]() Hoe zou jij de D-boll ""beter"" combineren dan...? Laatst aangepast door fitnesboy : do 20 jan 2005 om 15:44 |
| | |
| | #8 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Kuffarstan Geslacht: M
Primo+ Deca= :thumbd:
__________________ El Comandante is niet meer actief op DBB. |
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder | Re: in wording
uh primo met winny? ik dacht dat 2 dht's niet goed samen gaan? excuse me if im wrong
|
| | |
| | #10 |
Primo met Winny is het meest succesvolle, meest fantastische combo wat ik en vele anderen met mij ooit gehad hebben. Droog, gespierd en mooi!
| | |
| | #11 | |
| ugly as hell Aangemeld: mei 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #12 |
Mijn succesvolste ooit: Primo 400mg/week Win depot: 50mg om de dag Test 500mg/week Test kán je eruit laten als je wilt.
| | |
| | #13 |
| Dutch Bodybuilder | Re: in wording
hmm ok nouja kan mety toch echt een stukje hier ergens herinnneren waar het tegendeel werd gezegt maarja het zal wel
|
| | |