Fitness Seller

Winstrol inject ED of EOD

Bezoekers in dit topic

MHD

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
16 aug 2006
Berichten
2.616
Waardering
109
Misschien een domme vraag, maar ik meende toch echt dat winstrol Depot elke dag gezet moest worden, omdat de kristallen snel waren opgelost. Als het EOD gezet kan worden is natuurlijk stukken makkelijker. Graag jullie mening hierover. Alvast bedankt
 
Beste is idd ed, maar je veranderd in een speldenkussen op deze manier, en wordt daarom vaak eod gebruikt.
 
meestal eigen voorkeur ik prefer EOD
 
Bedankt, scheelt weer prikken
 
Bedankt, scheelt weer prikken

heb je al eens gezet?

maatje van me kon een paar dagen niet lopen, die is gestopt ook met die winny, was niet te doen.
 
Beide gedaan, en geen verschil gemerkt.

Dus ik zou voor eod gaan.
 
heb je al eens gezet?

maatje van me kon een paar dagen niet lopen, die is gestopt ook met die winny, was niet te doen.

Gisteren heb ik eerste gezet, tot nu toe valt het mee met de pijn. Ik had veel meer last van testProp.

Maar ik heb wel gelezen dat je soms een paar keer helemaal geen last hebt en andere keren wel.

@Loo, heeft je maat ook wel eens TestP gehad en vond ie die minder zeer doen.
 
test p nergens last van gehad.. schijnt vaak toch aan de gear te liggen..
 
Uhm, wat is het verschil tussen ED en EOD??
 
each day ...each other day
 
Gisteren heb ik eerste gezet, tot nu toe valt het mee met de pijn. Ik had veel meer last van testProp.

Maar ik heb wel gelezen dat je soms een paar keer helemaal geen last hebt en andere keren wel.

@Loo, heeft je maat ook wel eens TestP gehad en vond ie die minder zeer doen.

Hij had met test p minder last, maar met die winstrol kon hij niet meer trainen zo'n pijn.
Verschilt p.p natuurlijk, maar van winstrol heb ik toch de meeste gruwelverhalen gehoord. Zambon schijnt nog wel mee te vallen, maar daar is niet zo heel makkelijk aan te komen.
 
zambon wordt niet meer gemaakt, wat er nog te koop is hoogst waarschijnlijk fake,ik heb er nu nog last van (zambon >onstekeking > operatie > 2 lelijke gevoelloze littekens) . De zambon was dus fake, zag er echt officieel uit, met holo zegel en al.

Ik weet uit mijn omgeving dat er meer mensen gezeik mee hebben gehad
 
tony

ik zet er 2 tegelijk en dat 1 keer per week en het gaat goed , nu 5 weken bezig van 79 kg naar 84 kg , ik heb mijn vrouw ( spaanse) naar zambon laten bellen en daar zeggen ze dat je maar een keer per week hoef te zetten en dat de werking 2 weken aanhoud.
 
Ja dat kan misschien wel zijn.Met test enanthaat,hoef je eigenlijk ook maar 1x per 2 a 3 weken te zetten.Dan heb je het natuurlijk over therapeutische dosis
 
zambon wordt niet meer gemaakt, wat er nog te koop is hoogst waarschijnlijk fake,ik heb er nu nog last van (zambon >onstekeking > operatie > 2 lelijke gevoelloze littekens) . De zambon was dus fake, zag er echt officieel uit, met holo zegel en al.

Ik weet uit mijn omgeving dat er meer mensen gezeik mee hebben gehad

zambon word inderdaad niet gemaakt maar wel desma winstrol is zelfde!

groeten
 
tony

5 weken geleden op vakantie geweest in torremolinos en gewoon winstrol gekocht bij een apotheek ( maar ik had wel een receptje gehad van een dokter ) en als je winstrol wil testen op echtheid dan moet je een ampul rechtop zetten en dan een nachtje laten staan als er dan ongeveer 3 mm wit poeder onderin licht en daarboven ongeveer 7 mm water dan heb je nep winstrol ( op het ogenblik veel op de nederlandse markt ) , bij echte winstrol is het precies andersom 7 mm wit en 3mm water.
 
Gisteren heb ik eerste gezet, tot nu toe valt het mee met de pijn. Ik had veel meer last van testProp.

Maar ik heb wel gelezen dat je soms een paar keer helemaal geen last hebt en andere keren wel.

@Loo, heeft je maat ook wel eens TestP gehad en vond ie die minder zeer doen.

Bij nader inzien is winny toch pijnlijker dan TestP, vooral in de quads.
 
Winny geef bijna altijd een pijnlijke injectie spot bij mij, zeker in de quads idd.
Met tes p geen problemen gehad. Denk dat het kom tussen het water en olie basis.
ED winny spuiten is niks voor mij, EOD moet ik nog hard over nadenken:D
 
Back
Naar boven