Fitness Seller

winstrol of d-bol?????

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

illusion69

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 feb 2006
Berichten
6
Waardering
0
hoi,

ben van plan om te beginnen met winstrol of d-bol, had hier graag wat meer info over gehad

welke is het beste?
wanneer innemen(elke dag of alleen als ik ga trainen)
hoeveel?
hoelang?
moet ik ze combineeren met andere middelen om een beter resultaat te bekomen??

alvast bedankt
 
met zoeken in de blauwebalk , kom je al een heel eind verder ...
het zijn 2 totaal verschillende as
Combineren met andere middelen is beter

Ik zou er nog even mee wachten want je hebt totaal nog geen kaas gegeten van as..
 
Er bestaat niet zo iets als beste.
Iedereen reageert weer anders op middelen en hangt natuurlijk ook af van je doel.
De rest search, lees, en bekijk de sticky's
 
als ik het goed heb is dianabol meer voor massa kuur waar mensen het niet erg vinden om vocht vast te houden. en winstrol word vaak gebruikt in een cut kuur omdat het geen vocht vasthoud.
 
18. Ik heb 100 D-bol tabs, hoe hoor ik ze te gebruiken? (Hetzelfde als: Ik heb 5 ampullen met Deca, hoe hoor ik deze te gebruiken?)

Eenvoudig. DAT DOE JE NIET!!!! Dit zijn niet voor niets illegale producten en gecontroleerde medicijnen. Ze moeten verantwoord gebruikt worden. Als je, door één of andere reden, geen fatsoenlijke kuur kan doen, doe er dan liever helemaal geen. Deze halve pogingen tot kuren zullen je niet alleen niet doen groeien, ze kunnen wél voor ernstige neveneffecten zorgen en lange termijn problemen met libido en vruchtbaarheid. Dit is het niet waard. Wacht tot je genoeg middelen hebt voor een echte kuur, kom dan terug en vraag wat je moet weten.


Locked en zo. Misschien dat mijn collega je nog wil voorzien van wat linkjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven