AndroidHealthClinic

winstrol kuur bijkomen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid sinds
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
ik train al een goei jaartje en wil een winstrol only kuur doen omdat ik heb gehoord dat je er van bijkomt en niet veel neveneffecten hebt en dat het blijft zitten, maar hier zit het bij mij... ik kom heel moeilijk bij dus als bv iemand een betere kuur weet gelieve dit dan ook te melden

zou 2x100 tabs van 10mg het stuk bestellen van Extreme Power Labs
en zou dan per dag 40 a 50 mg in nemen.

gelieve je advies te geven

alvast bedankt

mzzl
 
kwa dosering zit je goed met winstroll,{6weken} maar dat wist je vast al;)
Maar om echt massa aan te zetten en vet/vocht je niet zoveel uitmaakt moet je toch echt voor dianabol gaan,6weken op 30mg a 40mg max gaan.

succes
 
waarom kuren op je 16e na 1 jaar trainen..
Beetje kansloos, als je je lichaam lief hebt!
Weinig bijwerkingen zegt niets over de bijwerkinge die het wel heeft.
Werk aan je basis, dat zal je veel meer doen. Training/voeding/lifestyle....
 
ik train al een goei jaartje en wil een winstrol only kuur doen omdat ik heb gehoord dat je er van bijkomt en niet veel neveneffecten hebt en dat het blijft zitten, maar hier zit het bij mij... ik kom heel moeilijk bij dus als bv iemand een betere kuur weet gelieve dit dan ook te melden

zou 2x100 tabs van 10mg het stuk bestellen van Extreme Power Labs
en zou dan per dag 40 a 50 mg in nemen.

gelieve je advies te geven

alvast bedankt

mzzl
pfffffffff jij mag hier nog geen eens posten en al zeker niet gaan kuren na 1 jaartje training je weet nog geen eens hoe je moet vreten man
 
16 jaar, 1m78cm, 71kg

Goed bezig jongen.
 
1. Ik ben nog geen 21, mag ik anabolen / steroiden gebruiken ?

NEEN. Zo simpel is het. Anabolen / steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen van plan zijn om kinderen en een vervullend coïtusleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 21 GEEN ANABOLEN. Punt uit.

Als je onder die leeftijd bent, kom gerust binnen, stel vragen, lees en leer. Als je later ooit van plan bent te gaan gebruiken is het ten sterkste aan te raden om je tijd te nemen om alle aspecten voldoende te leren inzake werking en veiligheid, voor je zelf voorgeschreven medicatie gaat gebruiken. het uiteindelijke doel is het behouden en zelfs bevorderen van de gezondheid, zodat we een fitte en sterke oude dag hebben. het is niet de bedoeling je leven naar de verdoemenis te zenden waarbij je aan 40 hem niet meer recht krijgt, geen enkele normale relatie kunt aangaan en na 3 hartaanvallen uiteindelijk bezwijkt voor je 50 bent ...

Duidelijk lijkt me!!!
Slotje...
 
oeps niet gezien dat ie pas 16 was:o
 
De breezers komen vroeg dit jaar....
 
Je bent 16 en in de pubertijd. Je groeit eerst in de lengte en dan komen de spieren pas. Dus train goed eet goed en wacht nog een jaar of 5/6 met anabolen. Tegen die tijd weet je ook veel beter hoe je moet trainen, eten en rusten. Ondertussen kun je informatie winnen over anabolen en hetgeen dat bij jou zou passen. Je bent op een jonge leeftijd begonnen met trainen maar je moet wel wat geduld hebben.
 
ho even 16 jaar dus wacht maar een jaartje of zes en begin dan eens aan een kuur te denken eet en train maar goed is veel beter
 
Man, je praat over winny alsof het onbenullige supersnoepjes zijn, terwijl het harde rommel is dat je in je lichaam gaat pompen. Als je heel moeilijk bijkomt op je 16 zonder as, kom je ook amper meer bij met as.

Ga deftig trainen, zoek eens op wat een ecto is, begin eens met een goed voedingsschema, of gewoon al meer te eten en binnen 4 jaar praten we weer. Geduld is een deugd, en op jou leeftijd ms moeilijk, maar noodzakelijk.
 
1. Ik ben nog geen 21, mag ik anabolen / steroiden gebruiken ?

NEEN. Zo simpel is het. Anabolen / steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen van plan zijn om kinderen en een vervullend coïtusleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 21 GEEN ANABOLEN. Punt uit.

Als je onder die leeftijd bent, kom gerust binnen, stel vragen, lees en leer. Als je later ooit van plan bent te gaan gebruiken is het ten sterkste aan te raden om je tijd te nemen om alle aspecten voldoende te leren inzake werking en veiligheid, voor je zelf voorgeschreven medicatie gaat gebruiken. het uiteindelijke doel is het behouden en zelfs bevorderen van de gezondheid, zodat we een fitte en sterke oude dag hebben. het is niet de bedoeling je leven naar de verdoemenis te zenden waarbij je aan 40 hem niet meer recht krijgt, geen enkele normale relatie kunt aangaan en na 3 hartaanvallen uiteindelijk bezwijkt voor je 50 bent ...

Duidelijk lijkt me!!!
Slotje...


Zou jij mod willen worden?
 
Zometeen komen er nog 12jarige jochies om advies vragen over hun sth kuurtjes omdat ze beter willen worden in dammen .....
 
Veel te jong om uberhaupt aan kuren te denken. Verdiep je eerst eens in andere zaken..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven