AndroidHealthClinic

winstrol kuur bijkomen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid sinds
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
ik train al een goei jaartje en wil een winstrol only kuur doen omdat ik heb gehoord dat je er van bijkomt en niet veel neveneffecten hebt en dat het blijft zitten, maar hier zit het bij mij... ik kom heel moeilijk bij dus als bv iemand een betere kuur weet gelieve dit dan ook te melden

zou 2x100 tabs van 10mg het stuk bestellen van Extreme Power Labs
en zou dan per dag 40 a 50 mg in nemen.

gelieve je advies te geven

alvast bedankt

mzzl
 
kwa dosering zit je goed met winstroll,{6weken} maar dat wist je vast al;)
Maar om echt massa aan te zetten en vet/vocht je niet zoveel uitmaakt moet je toch echt voor dianabol gaan,6weken op 30mg a 40mg max gaan.

succes
 
waarom kuren op je 16e na 1 jaar trainen..
Beetje kansloos, als je je lichaam lief hebt!
Weinig bijwerkingen zegt niets over de bijwerkinge die het wel heeft.
Werk aan je basis, dat zal je veel meer doen. Training/voeding/lifestyle....
 
ik train al een goei jaartje en wil een winstrol only kuur doen omdat ik heb gehoord dat je er van bijkomt en niet veel neveneffecten hebt en dat het blijft zitten, maar hier zit het bij mij... ik kom heel moeilijk bij dus als bv iemand een betere kuur weet gelieve dit dan ook te melden

zou 2x100 tabs van 10mg het stuk bestellen van Extreme Power Labs
en zou dan per dag 40 a 50 mg in nemen.

gelieve je advies te geven

alvast bedankt

mzzl
pfffffffff jij mag hier nog geen eens posten en al zeker niet gaan kuren na 1 jaartje training je weet nog geen eens hoe je moet vreten man
 
16 jaar, 1m78cm, 71kg

Goed bezig jongen.
 
1. Ik ben nog geen 21, mag ik anabolen / steroiden gebruiken ?