| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #21 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | Dude ik weet niet of het klopt maar ik meldt het je hoe dan ook. Je hebt zo'n site geocites ofzoiets Ooooooh en krieltje, thanks...maar eehm hoe zijn die waardes normaal en wanneer zijn ze te hoog? |
| | |
| | #22 |
| Advanced Bodybuilder | alat kleiner dan 40 asat kleiner dan 60 gamma gt lager dan 37 dit zij de max waardes,alles wat erover komt,das eigenlijk niet goed.Paar weken terug was mijn Gamma gt 80,Paar jaar terug was mijn Alat 169,das dus niet echt goed.Na 2 mnd zijn de waardes weer normaal |
| | |
| | #23 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | Ooooowkeeeeej thanks man! Kwam dit door het gebruik van.... een androgeen of los gaan in de kroeg ofzo haha ? |
| | |
| | #24 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: May 2006 Locatie: Oisterwijk Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Waarom combineer je het niet met test propionate? Je zal nu toch om de dag moeten prikken. Zoiezo zorgen dat je je lever voor en zeker tijdens de kuur niet teveel belast, mischien een extra boostgeven door wat mariadistel te nemen voor en na je kuur (niet tijdens). Ik zou ook wat nemen om je cholesterol spiegel eem beetje binnen de perken te houden. Een goed omega-3 product en eventueel een homocysteine supplement.
__________________ It's on again, time for some action!!! |
| | |