| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 0 | winstrol hallo iedereen ik ben alweer aan het denken aan mijn volgende kuur was redelijk content van winstrol en wil dit deze keer opnieuw doen maar zou het deze keer willen stacken met iets. nu is de vraag heeft er iemand een goeie sugestie heb voor de moment al 2*10ml injects winstrol en 2-100 tabs liggen ik dacht mss te stacken met bold. zou dit een goeie keuze zijn? |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Beter met test stacken, want bold moet je toch wel minimaal 12weken pakken en hoog genoeg doseren. Pak gewoon test 500 mg ew en dan wat winny erbij.
__________________ Catch me father please, cause I'm fallin, in the liquor store That's the Hennessee I hear ya callin, can I get some more? Hail til I reach Hell, I ain't scared Mama checkin in my bedroom; I ain't there I got a head with no screws in it, what can I do One life to live but I got nuttin to lose, just me and you on a one way trip to prison, sellin drugs We all wrapped up in this livin, life as Thugs |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: België Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 3 | ga je winstrol injecteren en nog eens winstrol tabs erbij nemen? ik zou idd ook voor test gaan
__________________ 1m72 102.6kg 13.2%vet [Doel tegen de zomer 100kg aan 10 a 11%vet] |
| | |
| | #4 |
Karma Power: 0 | ja dat is het plan is dit teveel van het goeie mss |
| | |
| | #5 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: Body Art Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Waarom zou je en tabs en injects gaan doen? Normaal word er gekozen voor of het 1 of het andere aan 50mg per dag of om de dag en als het voor jou hetzelfde is kies dan voor de injects minder nadelig voor de lever. Normaal is winny tog 50mg/ml en kom je met 1 inject aan je dosis dus weet ik niet wat je met die tabs gaat doen, je zou ze eventueel kunnen houden voor als je niet kan prikken voor de rest zou ik het niet weten. MVG A40.
__________________ 1.78m 100.4kg No pain no gain !!! BP 120kg x 6 LP 230kg x 8 DL 185kg x 6 SQ 100kg x 6 |
| | |
| | #6 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: rotterdam Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 7 | Citaat:
| |
| | |
| | #7 |
Karma Power: 0 | is omdat ik zeer content ben van winstrol maar vind 50mg eod toch te weinig en wou zo combineren om toch zwaar in dosis te gaan en mijn lever niet te vermoorden. maar volgens jullie is dit teveel van het goeie dan,??,, gelieve tekst en uitleg dit was het voormalig plan maar kan uiteraad gewijzigd worden 1-6 50mg winstrol orals opbouwen van dag 1 20 en ... je kent de rest 1-6 50mg winstrol injects om de dag waarom wil ik dit en neem ik ernaast niet een test e of sustanon dit omdat ik het in 6weken wil en daarvoor is test te kort en omdat ik gevoelig ben aan acne. als er andere sugesties zijn laat maar horen wand daar zijn we hier voor |
| | |
| | #8 |
Karma Power: 0 | niemand |
| | |
| | #9 | |
| Cool Novice | Citaat:
Als jij je lever niet te heftig wilt belasten met teveel orals, inject dan alles
__________________ I grow more intense as I age. | |
| | |
| | #10 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 2 | Ik zou meer gaan voor iets als dit: Week 1 t/m 10: Test E 500mg per week Week 1 t/m 8 : Deca 200mg per week Week 6 t/m 10: Winny 50mg per dag En natuurlijk allemaal injecteren en een nakuur natuurlijk.. |
| | |
| | #11 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Citaat:
Wat is je doel ermee? Kracht, massa of droog worden? Laat 1 ding duidelijk zijn winny injects zijn net zo schadelijk voor je lever als de tabs. Niet denken dat injects altijd safe is. | |
| | |
| | #12 |
Karma Power: 0 | ja dat besef ik echt wel. het is nooit goed voor uw lever maar dat weet iedereen. drinken is ook nie goed voor uw lever en toch doen het de meeste toch dusja wat ik verwacht van deze kuur is weer iets harder te worden en dit op zo een kort mogelijke tijd namelijk 6weken. heb al enkele kuren gehad van 11 weken met sus deca en dianabol en was zeer content van het resultaat maar heb er enorm veel acne aan over gehouden nog altijd zelfs. de laatste keer ben ik gegaan voor winstrol only en had er geen last van dus daarmé dat ik weer winstrol wil nemen in combi met iets wat ook redelijk mild is voor acne |
| | |
| | #13 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Citaat:
| |
| | |
| | #14 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | Dit snap ik dus niet!!! Iedereen zegt altijd dat die Winny tabs zo giftig voor je lever zijn. Als je dit wat hieronder er bij neemt dan maak je het toch alleen maar belastender voor je lever of niet? En hoe reinigen jullie je lever? Mariadistel en veel water Groetjes L. |
| | |
| | #15 |
| Advanced Bodybuilder | wat een crap weer,alsof jj lever ff kan reinigen..................dag mevrouw kan ik hem morgen weer ophalen. ER BESTAAT GEEN MIDDEL WAT DE LEVER REINIGD,GEEN MARIADISTEL,LEV 52 ETC Is er alleen om te helpen met recouvering. Laat je lever testen,en je zal zien dat alleen met rust,goede voeding,weinig vet je lever weer hersteld. Al dat geneuzel over lever reinigen,alsof bij gebruik van mariadistel alles inneens heilig is,ja neem maar 50mg dianabol/winstrol.......ja kan wel,mijn lever ligt bij de stomerij,is morgen weer schoon..................get real,laat je bloed prikken. Gozer op mijn gym vraagd hoeveel hij zijn oxy nog kan verhogen?Zeg bro kap ff met die zooi................antwoordt:ja maar kep geen pijn en zie nog niet geel,en slik mariadistel. Ff bloed geprikt,................Alat 700 Asat 559 Gamma Gt 1300................ja goed hoor die distel.Kon gelijk door voor een echo |
| | |
| | #16 |
Karma Power: 1 | Whahahaha!!! Eeehm alles wat je doet is zo'n beetje terug te vinden in je cellen dus herstellen is zeg maar inderdaad onmogelijk, dat weet ik ook wel. Laat ik dan het boven genoemde in "betere context" plaatsen: Wat helpt in het opfrissen van je lever na het gebruik van winstrol? Is het tevens gezond om een injectie olijfolie in je lever te zetten, heb begrepen dat goede vetten hem ook helpen.Ojaaa en kun je het adresje van die lever stomerij even geven, ken dr wel wat die er baadt bij hebben!!! Rest van het verhaal naast amusant cool gast....alleen al die gamma termen enzo zeggen mij helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal NIX! |
| | |
| | #17 |
| Advanced Bodybuilder | hahahaha schande man,als je regelmatig je lever laat controleren,moet je dat toch zeker weten...........maar het is nooit telaat bro,gewoon eens doen. |
| | |
| | #18 |
Karma Power: 1 | Nou ik heb het nog nooit gebruikt. Ik ben al een jaar zon beetje vragen aan het stellen en kan binnen 5 min. My first Winstrol setje krijgen (Fischerprice baby!!!) maar eehm ik ben nogal een schijterd wat ALLE steroiden betreft dus ik heb telkens wel weer een nieuwe vraag. MAaaaaaaaar eeehm waar staat wat voor Thanks man! |
| | |
| | #19 |
| Advanced Bodybuilder | Alat,asat,gamma gt,etc zijn enzymen van de lever.Aan deze waardes kun je zien in hoevere de boel beschadigd is |
| | |
| | #20 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 4 | ben momenteel ook met winny bezig combineer hem met helios en stackers! wel een beetje slecht slapen maar overdag zo fit als een hoentje |
| | |