Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Anabolen

ANABOLICS 2007 - Dé Encyclopedie op AAS Gebied!

• Bijna 1000 pagina’s dik!
  • Kuurschema’s voor beginners en gevorderden.
  • Bevat meer dan 200 profielen van verschillende aas.
  • No nonsens info over middelen en bijwerkingen.
  • Fakes, ug labs, en human grade info, foto’s en batch nrs.
  • IGF-1, Insuline, HGH, Diuretica,... alles komt aan bod!

» Klik hier voor een GRATIS dianabol voorbeeld profiel!

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 23 April 2008, 16:21   #1
Cool Novice

Leeftijd: 23
Geslacht: M
Karma Power: 0 vinie84 is op een gedistingeerde weg
winstrol

hallo iedereen

ik ben alweer aan het denken aan mijn volgende kuur was redelijk content van winstrol en wil dit deze keer opnieuw doen maar zou het deze keer willen stacken met iets.
nu is de vraag heeft er iemand een goeie sugestie
heb voor de moment al 2*10ml injects winstrol en 2-100 tabs liggen
ik dacht mss te stacken met bold.
zou dit een goeie keuze zijn?
vinie84 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2008, 19:04   #2
Dutch Bodybuilder

muaythai's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 3 muaythai is gewoon erg aardigmuaythai is gewoon erg aardigmuaythai is gewoon erg aardigmuaythai is gewoon erg aardigmuaythai is gewoon erg aardigmuaythai is gewoon erg aardig
Beter met test stacken, want bold moet je toch wel minimaal 12weken pakken en hoog genoeg doseren. Pak gewoon test 500 mg ew en dan wat winny erbij.
Mama checkin in my bedroom; I ain't there
I got a head with no screws in it, what can I do
One life to live but I got nuttin to lose, just me and you
on a one way trip to prison, sellin drugs
We all wrapped up in this livin, life as Thugs

muaythai is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2008, 19:06   #3
Advanced Bodybuilder

aleyezonme's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 3 aleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijn
ga je winstrol injecteren en nog eens winstrol tabs erbij nemen?
ik zou idd ook voor test gaan
[Doel tegen de zomer 100kg aan 10 a 11%vet]
aleyezonme is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 16:30   #4
Cool Novice

ja dat is het plan
is dit teveel van het goeie mss??
Oud 25 April 2008, 07:42   #5
A40
Cool Novice

A40's Avatar

Leeftijd: 30
Karma Power: 1 A40 zal spoedig beroemd wordenA40 zal spoedig beroemd worden
Waarom zou je en tabs en injects gaan doen?
Normaal word er gekozen voor of het 1 of het andere aan 50mg per dag of om de dag en als het voor jou hetzelfde is kies dan voor de injects minder nadelig voor de lever.
Normaal is winny tog 50mg/ml en kom je met 1 inject aan je dosis dus weet ik niet wat je met die tabs gaat doen, je zou ze eventueel kunnen houden voor als je niet kan prikken voor de rest zou ik het niet weten.

MVG A40.

No pain no gain !!!

BP 120kg x 6
LP 230kg x 8
DL 185kg x 6
SQ 100kg x 6
A40 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2008, 13:43   #6
Competitive Bodybuilder

Den_bb's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 7 Den_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door A40 Bekijk Post
Waarom zou je en tabs en injects gaan doen?
Normaal word er gekozen voor of het 1 of het andere aan 50mg per dag of om de dag en als het voor jou hetzelfde is kies dan voor de injects minder nadelig voor de lever.
Normaal is winny tog 50mg/ml en kom je met 1 inject aan je dosis dus weet ik niet wat je met die tabs gaat doen, je zou ze eventueel kunnen houden voor als je niet kan prikken voor de rest zou ik het niet weten.

MVG A40.
+1
Den_bb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2008, 15:59   #7
Cool Novice

is omdat ik zeer content ben van winstrol maar vind 50mg eod toch te weinig en wou zo combineren om toch zwaar in dosis te gaan en mijn lever niet te vermoorden.
maar volgens jullie is dit teveel van het goeie dan,??,,
gelieve tekst en uitleg
dit was het voormalig plan maar kan uiteraad gewijzigd worden
1-6 50mg winstrol orals opbouwen van dag 1 20 en ... je kent de rest
1-6 50mg winstrol injects om de dag

waarom wil ik dit en neem ik ernaast niet een test e of sustanon
dit omdat ik het in 6weken wil en daarvoor is test te kort en omdat ik gevoelig ben aan acne.

als er andere sugesties zijn laat maar horen wand daar zijn we hier voor
Oud 25 April 2008, 20:07   #8
Cool Novice

niemand
Oud 25 April 2008, 20:26   #9
Cool Novice

SoPo's Avatar

Leeftijd: 31
Karma Power: 1 SoPo is gewoon erg aardigSoPo is gewoon erg aardigSoPo is gewoon erg aardigSoPo is gewoon erg aardigSoPo is gewoon erg aardig
Stuur een bericht via MSN naar SoPo
Citaat:
Origineel gepost door vinie84 Bekijk Post
wauw vette typo dude

Als jij je lever niet te heftig wilt belasten met teveel orals, inject dan alles en idd die orals laten liggen voor als je op al je prikspots beurs bent
Oud 2 May 2008, 11:52   #10
Cool Novice

Karma Power: 2 ikzelf zal spoedig beroemd wordenikzelf zal spoedig beroemd worden
Ik zou meer gaan voor iets als dit:

Week 1 t/m 10: Test E 500mg per week
Week 1 t/m 8 : Deca 200mg per week
Week 6 t/m 10: Winny 50mg per dag

En natuurlijk allemaal injecteren en een nakuur natuurlijk..
ikzelf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 18:32   #11
Cool Novice

ozgur's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 1 ozgur zal spoedig beroemd wordenozgur zal spoedig beroemd worden
Citaat:
is omdat ik zeer content ben van winstrol maar vind 50mg eod toch te weinig en wou zo combineren om toch zwaar in dosis te gaan en mijn lever niet te vermoorden.
maar volgens jullie is dit teveel van het goeie dan,??,,
gelieve tekst en uitleg
dit was het voormalig plan maar kan uiteraad gewijzigd worden
1-6 50mg winstrol orals opbouwen van dag 1 20 en ... je kent de rest
1-6 50mg winstrol injects om de dag

waarom wil ik dit en neem ik ernaast niet een test e of sustanon
dit omdat ik het in 6weken wil en daarvoor is test te kort en omdat ik gevoelig ben aan acne.

Wat verwacht je dan na dit kuur?
Wat is je doel ermee? Kracht, massa of droog worden?
Laat 1 ding duidelijk zijn winny injects zijn net zo schadelijk voor je lever als de tabs. Niet denken dat injects altijd safe is.
ozgur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2008, 14:42   #12
Cool Novice

ja dat besef ik echt wel.
het is nooit goed voor uw lever maar dat weet iedereen.
drinken is ook nie goed voor uw lever en toch doen het de meeste toch dusja
wat ik verwacht van deze kuur is weer iets harder te worden en dit op zo een kort mogelijke tijd namelijk 6weken.
heb al enkele kuren gehad van 11 weken met sus deca en dianabol en was zeer content van het resultaat maar heb er enorm veel acne aan over gehouden nog altijd zelfs.
de laatste keer ben ik gegaan voor winstrol only en had er geen last van dus daarmé dat ik weer winstrol wil nemen in combi met iets wat ook redelijk mild is voor acne
Oud 5 May 2008, 15:40   #13
Cool Novice

ozgur's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 1 ozgur zal spoedig beroemd wordenozgur zal spoedig beroemd worden
Citaat:
ja dat besef ik echt wel.
het is nooit goed voor uw lever maar dat weet iedereen.
drinken is ook nie goed voor uw lever en toch doen het de meeste toch dusja
wat ik verwacht van deze kuur is weer iets harder te worden en dit op zo een kort mogelijke tijd namelijk 6weken.
heb al enkele kuren gehad van 11 weken met sus deca en dianabol en was zeer content van het resultaat maar heb er enorm veel acne aan over gehouden nog altijd zelfs.
de laatste keer ben ik gegaan voor winstrol only en had er geen last van dus daarmé dat ik weer winstrol wil nemen in combi met iets wat ook redelijk mild is voor acne
Ik zou dan mijn dosering van de winny tabs verhogen. Acne voorkomen is bijna niet te doen. Had je wel goed nagekuurd de eerst keer? Lever gereinigd? Lever reiniger kan je ook verhogen na je kuur. Suc6
ozgur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2008, 09:57   #14
Cool Novice

Karma Power: 1 Logan Elite is op een gedistingeerde weg
Dit snap ik dus niet!!! Iedereen zegt altijd dat die Winny tabs zo giftig voor je lever zijn. Als je dit wat hieronder er bij neemt dan maak je het toch alleen maar belastender voor je lever of niet?

En hoe reinigen jullie je lever? Mariadistel en veel water

Groetjes

L.

Citaat:
Origineel gepost door ikzelf Bekijk Post
Ik zou meer gaan voor iets als dit:

Week 1 t/m 10: Test E 500mg per week
Week 1 t/m 8 : Deca 200mg per week
Week 6 t/m 10: Winny 50mg per dag

En natuurlijk allemaal injecteren en een nakuur natuurlijk..
Oud 6 May 2008, 10:40   #15
Advanced Bodybuilder
Elite Member

krieltje's Avatar

Leeftijd: 42
Karma Power: 8 krieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren worden
Stuur een bericht via MSN naar krieltje
wat een crap weer,alsof jj lever ff kan reinigen..................dag mevrouw kan ik hem morgen weer ophalen.

ER BESTAAT GEEN MIDDEL WAT DE LEVER REINIGD,GEEN MARIADISTEL,LEV 52 ETC
Is er alleen om te helpen met recouvering.
Laat je lever testen,en je zal zien dat alleen met rust,goede voeding,weinig vet je lever weer hersteld.
Al dat geneuzel over lever reinigen,alsof bij gebruik van mariadistel alles inneens heilig is,ja neem maar 50mg dianabol/winstrol.......ja kan wel,mijn lever ligt bij de stomerij,is morgen weer schoon..................get real,laat je bloed prikken.

Gozer op mijn gym vraagd hoeveel hij zijn oxy nog kan verhogen?Zeg bro kap ff met die zooi................antwoordt:ja maar kep geen pijn en zie nog niet geel,en slik mariadistel.

Ff bloed geprikt,................Alat 700 Asat 559 Gamma Gt 1300................ja goed hoor die distel.Kon gelijk door voor een echo
krieltje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2008, 17:34   #16
Cool Novice

Whahahaha!!! Eeehm alles wat je doet is zo'n beetje terug te vinden in je cellen dus herstellen is zeg maar inderdaad onmogelijk, dat weet ik ook wel. Laat ik dan het boven genoemde in "betere context" plaatsen: Wat helpt in het opfrissen van je lever na het gebruik van winstrol?

Is het tevens gezond om een injectie olijfolie in je lever te zetten, heb begrepen dat goede vetten hem ook helpen.Ojaaa en kun je het adresje van die lever stomerij even geven, ken dr wel wat die er baadt bij hebben!!!

Rest van het verhaal naast amusant cool gast....alleen al die gamma termen enzo zeggen mij helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal NIX!
Oud 6 May 2008, 18:13   #17
Advanced Bodybuilder
Elite Member

krieltje's Avatar

Karma Power: 8 krieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren worden
hahahaha schande man,als je regelmatig je lever laat controleren,moet je dat toch zeker weten...........maar het is nooit telaat bro,gewoon eens doen.
Oud 6 May 2008, 22:32   #18
Cool Novice

Nou ik heb het nog nooit gebruikt. Ik ben al een jaar zon beetje vragen aan het stellen en kan binnen 5 min. My first Winstrol setje krijgen (Fischerprice baby!!!) maar eehm ik ben nogal een schijterd wat ALLE steroiden betreft dus ik heb telkens wel weer een nieuwe vraag. MAaaaaaaaar eeehm waar staat wat voor Als u uw wijsheid even zou willen delen hahaha

Thanks man!
Oud 7 May 2008, 07:16   #19
Advanced Bodybuilder
Elite Member

krieltje's Avatar

Alat,asat,gamma gt,etc zijn enzymen van de lever.Aan deze waardes kun je zien in hoevere de boel beschadigd is
Oud 8 May 2008, 11:34   #20
Cool Novice

jand's Avatar

Karma Power: 4 jand is op een gedistingeerde weg
ben momenteel ook met winny bezig combineer hem met helios en stackers! wel een beetje slecht slapen maar overdag zo fit als een hoentje
jand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels