XXL Nutrition

Winny only + opgejaagd gevoel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

cella dwella

Novice
Lid geworden
13 mrt 2011
Berichten
18
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Hoi, ik ben aan 4de dag winstrol only bezig. Meteen begonnen op 50mg ed/6weken maar nu heb ik echt een opgejaagd gevoel..
Nu weet ik dat dit normaal kan zijn met winny maar schrik er toch wel van dat het zo erg is.. Normaal heb ik in rust 50bpm, nu zit ik snachts aan 90bpm en om zo in je bed te liggen is niet echt aangenaam.. Luisteren naar je lichaam is de boodschap dus heb ik vannacht besloten fack it ik kap ermee..
Deze morgen opgestaan, had ik het nog steeds maar tegen 10uur voelde ik dat het beterde en het gevoel wegging (zag het ook aan me hartslag). Nu zit ik me af te vragen of een verlaging van de dosering zou kunnen helpen? Bv 40mg ed? Of misschien anders verdelen zodat het tegen savonds al mindert? Nu doe ik 20mg smorgens en 30mg voor training. De pomp is heerlijk maar ik vind me slaap minstens zo belangrijk dusja..
 
Je kan je wat oxazepam of diazepam laten voorschrijven voor bij het slapen maar dan compenseer je natuurlijk het ene middel met het andere. Hoe gezond dát is kun je natuurlijk vraagtekens bij plaatsen.
 
Zit momenteel ook in een winny only kuur van 6 weken. De eerst week kreeg ik last van mijn borst, dacht gelijk aan de winnys, achteraf was het de spier zelf en niet iets anders. Toen heb ik zelf de winnys 2 dagen niet genomen en daarna eerst een paar dagen op 40 mg gezet en daarna gewoon weer op 50 mg. Wat ik ermee bedoel te zeggen als het voor je zelf niet goed voelt kun je best de dosis verlagen en in jouw geval misschien beter verdelen ivm met bloeddruk. Bijvoorbeeld, in de ochtend 20, einde van de middag 20 en voor het slapen 10 ofzo. Zit momenteel halvewege week 3 en ik moet zeggen dat de weegschaal een paar kilo extra aangeeft en ik zie duidelijk een verlaging van het vetpercentage. Daarnaast merk ik flinke krachttoename en pomp.
 
winny ****ed met je gaba-receptoren. Nog een reden om het niet te nemen.
 
Gewoon verlagen lijkt me?
 
Train je ook s avonds ?
 
Je kan je wat oxazepam of diazepam laten voorschrijven voor bij het slapen maar dan compenseer je natuurlijk het ene middel met het andere. Hoe gezond dát is kun je natuurlijk vraagtekens bij plaatsen.

Ja hoe gezond dat dan is kan je je idd vragen bijstellen en zo ver zal ik ook niet gaan maar toch bedankt.

Ik heb vandaag 40mg genomen en moet zeggen weinig last, me hart gaat iets sneller dan normaal maar in de dag kan ik er wel mee leven.. als er savonds geen verbetering komt zal ik me er gewoon moeten bij neerleggen dat winny nix voor mij is..

En ik train savonds ja, nam 30mg rond 17:30uur..
 
is wel klote idd,heb er ook altijd fel last van, ben dan ook altijd erg zenuwachtig,is niet veel aan te doen vrees ik .
 
Klopt het dat je bij een winny only kuur, eigenlijk geen nakuur nodig hebt?

Mvg
 
Hoe gaat het nu?

Al 2 doseringen geprobeerd (2 sochtends, 2 savonds) ?
 
Heb je je wel goed ingelezen voordat je begon.Hoort erbij zijn sides begrijp dit niet wil wel kuren maar als je een opgejaagd gevoel krijg "ja dan hoeft het van mij niet meer"tuurlijk is k*t maar als goed is wist je dat dit kon gebeuren en toch heb je het gedaan!!Ben dan ook mans genoeg om het af temaken!!
Suc7
 
Heb je je wel goed ingelezen voordat je begon.Hoort erbij zijn sides begrijp dit niet wil wel kuren maar als je een opgejaagd gevoel krijg "ja dan hoeft het van mij niet meer"tuurlijk is k*t maar als goed is wist je dat dit kon gebeuren en toch heb je het gedaan!!Ben dan ook mans genoeg om het af temaken!!
Suc7

Hoezo? Jij weet toch niet wat hij precies voelt?? Tis verder zijn keuze om te stoppen of door te gaan, hij hoeft geen verklaring af te leggen ofzo..
 
Heb je je wel goed ingelezen voordat je begon.Hoort erbij zijn sides begrijp dit niet wil wel kuren maar als je een opgejaagd gevoel krijg "ja dan hoeft het van mij niet meer"tuurlijk is k*t maar als goed is wist je dat dit kon gebeuren en toch heb je het gedaan!!Ben dan ook mans genoeg om het af temaken!!
Suc7


In men eerste post staat: "ik weet dat dit normaal kan zijn met winny maar schrik er van dat het zo erg is". Ingelezen was ik dus wel degelijk. Is men eerste keer winstrol maar niet men eerste kuur dus die bs van niet mans genoeg kan je wel achterwege laten want dat trekt natuurlijk helemaal op niets, iedereen reageert anders op bepaalde as, je kan het wel een beetje incalculeren hoe je zelf zal reageren maar 100% weet je het toch nooit..

En verder doen met een bepaalde as vanwaar je gewoon voelt dat het niet voor jou weggelegd is? Als ik me er niet goed bij voel, denk ik dat het niet wijs is om je lichaam/geest verder te pushen, wetende dat je er niet het maximale kan uithalen, en zeker met orals.

Anyway heb anders verdeeld en verlaagd, opgejaagd gevoel bleef, gegarandeerd depri als ik dat 6 weken moest aanvoelen dus gelijk mee gestopt, wacht ik wel op massa kuur deze winter..

ltr
 
In men eerste post staat: "ik weet dat dit normaal kan zijn met winny maar schrik er van dat het zo erg is". Ingelezen was ik dus wel degelijk. Is men eerste keer winstrol maar niet men eerste kuur dus die bs van niet mans genoeg kan je wel achterwege laten want dat trekt natuurlijk helemaal op niets, iedereen reageert anders op bepaalde as, je kan het wel een beetje incalculeren hoe je zelf zal reageren maar 100% weet je het toch nooit..

En verder doen met een bepaalde as vanwaar je gewoon voelt dat het niet voor jou weggelegd is? Als ik me er niet goed bij voel, denk ik dat het niet wijs is om je lichaam/geest verder te pushen, wetende dat je er niet het maximale kan uithalen, en zeker met orals.

Anyway heb anders verdeeld en verlaagd, opgejaagd gevoel bleef, gegarandeerd depri als ik dat 6 weken moest aanvoelen dus gelijk mee gestopt, wacht ik wel op massa kuur deze winter..

ltr

wat ga je met de rest doen ? Je mag ze anders aan mij geven als je ze niet meer wilt :p
 
kan je ze nog omruilen als je het potje al geopend hebt ?
 
kan je ze nog omruilen als je het potje al geopend hebt ?

De ongeopende potjes iig, de geopende potjes zal die vast wel heel licht mee stacken (10mg/ed) in zijn massa-kuur.. ;)
 
nee had er nog 1 staan.. en wie neemt nu potjes aan die al open zijn ;)
 
Back
Naar boven