MuscleMeat

Winny en misselijkheid en opgejaagd gevoel

Bezoekers in dit topic

wantmore

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 feb 2009
Berichten
311
Waardering
13
Hoi,

Zit in 4de week van mijn winny kuur 40mg ed
De eerste week had ik heel veel last van een opgejaagd gevoel versnelde harslag overmatig zweten. Daarna voelde ik mij goed en ging de trainingen zeer goed.

Maar de laatste dagen begin ik mij opnieuw heel zenuwachtig te voelen, voel mij zelfs heel erg misselijk. Telkens als ik mijn Winnytab inneem dan word ik 1u na inname heel misselijk, angstig, zenuwachtig en ik raak er echt niet van af. Zag af en toe zwart voor de ogen in de fitness en heb deze week nog geen enkele trainig op normale manier kunnen doen.

Weet iemand hier raad mee? of iemand gelijkaardige ervaringen?

MVg
 
I know alleen, heb ik daar mijn verhaal gepost en heeft er niemand op gereageerd en een duidelijk antwoord of oplossing staat er niet in vermeld.

grts
oplossing?hmmmmmmmm stoppen met winny?
 
Klopt heb ik ook. Veel zweten tijdens de slaap, opgejaagd en snel misselijk tijdens de training...
 
Dianabol ftw.
 
Ik zal er gwn meestoppen, heb het helemaal gehad, mijn leven trekt op niks meer sinds ik begonnen ben met winny, humeurig, ziek, oké jah gains zijn wel positief maar de nadelen wegen wat teveel op tegen de voordelen.
 
Ik zal er gwn meestoppen, heb het helemaal gehad, mijn leven trekt op niks meer sinds ik begonnen ben met winny, humeurig, ziek, oké jah gains zijn wel positief maar de nadelen wegen wat teveel op tegen de voordelen.
Vervelend man, deed je winny only?
 
Is ook geen kuur natuurlijk... Waarom heb je alleen voor een injectable gekozen(test only of eventueel MET winny)..?
 
Wat ik mij dan afvraag: Heb me vroeger altijd heel goed ingelezen en las nooit negatieve dingen of ervaringen over winny, nu ik eraan begonnen ben heb ik er spijt van, persoonlijk zou ik deze kuur nooit aanraden. Het ****ed je gwn helemaal op.

Zijn er eigeluk kuren die geen zo'n nadelen heeft, waarvan je u gwn goed voelt zonder al die nare bijwerkingen?

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 21:53 ----------

Waarom niet omdat ik veel ervaringen hoor over enkele uren buiten westen en lichte hartinfarcten en other freaking situations :S

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 21:58 ----------

zit op einde van 4de week zou ik nakuren of gwn potje in zijn geheel behouden? In principe is er niks mis met winny zonder nakuur?

En hoelang duurt het eigenlijk voordat de winny volledig uit je bloed is? 9u halvewaardetijd maar hoe lang voor het volledig weg is?

En hoelang voor mijn waardes terug op normaal niveau liggen? zonder nakuur en met nakuur?
 
Denk dat het hem meer in de verwchting die je ervan hebt je wellicht wat stressig word met deze sides als gevolg en/of je lever die het niet erg lekker vind (ik had nergens last van 40 mg per dag en 2 weken 60 mg).

Als je verder gezond bent, en geen rare afwijingen hebt is winstrol absoluut non gevaarlijk :D...

:)
 
komt me bekend voor, zit tussen je oren. heb hetzelfde met bijv caffeine wat ook de bloedruk iets verhoogt.
je gaat je onnodig zorgen maken over dingen ect.

oplossing: 20mg oxazepam indien nodig voor het slapen als je savonds wakker ligt
 
Laatst bewerkt:
komt me bekend voor, zit tussen je oren.
je gaat je onnodig zorgen maken over dingen ect.

oplossing: 20mg oxazepam indien nodig voor het slapen als je savonds wakker ligt

Spreek je uit ervaring?

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 22:09 ----------

alles is eigenlijk begonnen met flauwvallen in gym paar dagen geleden en sindsdien heb ik wat angst.
Ik wist wel niet dat uw gedachten u zo kunnen doen laten doordraaien.
 
Spreek je uit ervaring?

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 22:09 ----------

alles is eigenlijk begonnen met flauwvallen in gym paar dagen geleden en sindsdien heb ik wat angst.
Ik wist wel niet dat uw gedachten u zo kunnen doen laten doordraaien.


KerelWTF!!!

Stop maar met die shit!!!
 
Flauwvallen in de gym is niet gezond, of het te wijten is aan de winny is een 2e, maar beter maar stoppen.
 
Zou ik nog 2 weken nakuren? of die beter ook gwn laten vallen?
 
Na 4 weken winny zou ik niet nakuren.
 
Na 4 weken winny zou ik niet nakuren.
Kdacht daar ook aan om niet te nakuren, zal volgende week gwn beginnen met mijn pot celmass :)

Pfft was nogtans sgone gains aan het maken :P Iedereen in de gym, was grote ogen aan het trekken, maarja gezondheid gaat voor. Liever iets kleiner en gezond, dan groter en iedere dag stress en misselijkheid.
 
Kdacht daar ook aan om niet te nakuren, zal volgende week gwn beginnen met mijn pot celmass :)

Pfft was nogtans sgone gains aan het maken :P Iedereen in de gym, was grote ogen aan het trekken, maarja gezondheid gaat voor. Liever iets kleiner en gezond, dan groter en iedere dag stress en misselijkheid.


Bodybuilding = disciplin = training = sleep = food = patience
 
Back
Naar boven