AndroidHealthClinic

Winny Injects Juist Roteren

Bezoekers in dit topic

Synthesis

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 aug 2007
Berichten
289
Waardering
0
Hoi allen,

Na nu al een 10-tal Winny injects te hebben gedaan zit ik bijna te creperen van de pijn en kan ik nog maar moeilijk stappen.
Heb vooral eerst in mijn glutes gezet, dat kon makkelijk met de hulp van een maatje maar die is er nu niet meer.
Ik zet ook nog om de 5 dagen Mast E en Test E (ondertussen al 2 keer elk gezet, telkens samen, maar in 2 aparte injects natuurlijk).
De injectie zelf doet haast niks van pijn, kan er makkelijker tegen dan ik dacht. Glutes doen ook het minst pijn, pijn komt wel na een 4-tal uren en kan soms wel even duren, dagje of 2.
Maar als ik injects in mijn quads zet bouwt de pijn langzaam op en duurt soms 4 dagen. En als ik dan nog verdere injects moet zetten dagelijks en om de 5 dagen 3 injects dan blijft de pijn constant, en nu toch behoorlijk erg in de quads. 4 dagen geleden een Winny in schouder gezet en ik heb er nog last van (is wel al bijna weg).
Iemand soms wat specifieke tips?
De naalden dat ik voor alle 3 gebruik zijn: 23g's, 1" - 0,6x25mm
En voor winny in de schouders: 25g's, 5/8" - 0,5x16mm Ook eens in de quads gedaan met deze maar betere wat langere daarvoor.

Zat te denken om morgen andere schouder te doen maar dan is het 4dagen last daarmee.

Hoe zouden jullie roteren?
Moet morgen weer 3 injects zetten en ik denk om linker glute te doen want dat is de enigste plek van de grotere spieren die ondertss weer in orde lijkt (linker en rechter quad super veel pijn, rechter glute na winny inject van vandaag ook weer behoorlijk last van).
Spieren zullen ook nog wat wenning nodig hebben maar ondertussen toch al een 14-tal injects geplaatst..

Vraag mij af of ik ergens iets over het hoofd zie..
 
mast e en test e kan gewoon samen in een spuit.
dan wel vanwege het aantal ml,in de bil of been zetten
ik zet 5ml in 1 bil en heb geen problemen.
neem voordat je gaat injecteren een ibuprofen of diclofenac(diclofenac niet tevaak nemen),dan zal de pijn meevallen
winny blijft een pijnlijk goedje.
 
Bedankt voor de info.
Dus Test en Mast in zelfde spuit? Ik neem aan dan 3 naalden om het goedje voor te bereiden? 1x Test vial, 1x Mast vial, 1x bij injectie zelf). Soms geen probs met lucht in de spuit dan als je na dat 1 goedje in de spuit zit en je doet de 2de erin en jet moet de lucht er dan weer uitspuiten? Kan je moeilijk terug in de vial doen of zou dat geen kwaad kunnen aangezien het toch maar weinig lucht is en het ander goedje aan de andere kant van de spuit zit..

En hoe doe jij Winny injects? Of orals :p

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jul 2011 om 20:49 ----------

Begint Winny voor de spier te wennen als je 4 dagen rust geeft tussen injects.
B.v. Dag 1 linker glute, dag 2 rechter glute, dag 3 linker quad, dag 4 rechter quad, en dan dag 5 wee linker glute?
Of gewoon afwisselen van glute links-rechts-links continu. Quads en schouders kon ik totaal niet meer trainen voor enkele dagen..door quads zelfs niet stappen meer (zit dus in bed :p)
 
Bedankt voor de info.
Dus Test en Mast in zelfde spuit? Ik neem aan dan 3 naalden om het goedje voor te bereiden? 1x Test vial, 1x Mast vial, 1x bij injectie zelf). Soms geen probs met lucht in de spuit dan als je na dat 1 goedje in de spuit zit en je doet de 2de erin en jet moet de lucht er dan weer uitspuiten? Kan je moeilijk terug in de vial doen of zou dat geen kwaad kunnen aangezien het toch maar weinig lucht is en het ander goedje aan de andere kant van de spuit zit..

En hoe doe jij Winny injects? Of orals :p
2 naalden is genoeg 1 om op te trekken(beide)1 om te injecteren
als je gewoon rustig optrekt heb je geen last van lucht.
je moet het niet moeilijker maken dan het is man.
winny zet ik in bil en been,en ja het doet wat pijn,maar als je wat ibu of diclo neemt valt het wel mee.
 
Zoals redbull zei ibuprofen is genoeg, laat die diclo maar voor wat het is. 400mg is bij mij genoeg als ik er al last van heb.

Als je er genoeg van hebt kan je die winny ook gewoon inslikken en wegspoelen met een groot glas water, maakt toch geen reet uit kwa werking alleen zijn die solvents niet zo gezond. Maarja als je al kuurt neem je sowieso al een risico dus dat kan er wel nog bij denk ik zo :)
 
Waarom koop je winny injects als je ze gaat drinken?
 
Waarom koop je winny injects als je ze gaat drinken?

Waarom koop je winny injects als je er dagen mank van loopt/been training mist/niet meer kan injecteren.

Ik koop persoonlijk nooit winny inject, tabs zijn even goed, makkelijker en nog wat goedkoper ook. Win-win-win.

Maar het is maar een voorstel wat ik doe, TS doet er nog altijd mee wat hij wil :)

goedkoper:
100 tabs a 10mg = 1000mg winny
10ml a 50mg = 500mg winny

Van die oude gierige veteranen kan je nog wat leren mack ;)
 
Laatst bewerkt:
als je niet tegen winny injects kan neem je ze gewoon niet meer klaar zo simpel is het. Een ezel stoot zijn hoofd niet twee maal tegen de zelfde steen.
 
Winny nooit injects gehad knikker.
 
1. met Winny injects elimineer je zo enige neveneffecten op je lever.
2. zou toch ook wat sterker moeten zijn dan tabs/orals

en idd, als je ze gaat drinken waarom dan gewoon geen tabs kopen..

maar ja, nu ivm die pijn...wat ibuprofen genomen, gaat al wat beter.

Voor degenen die winny injects doen of hebben gedaan: merken jullie dat als je de 2de, 3de en verdere keren in dezelfde spier spuit het dan betert (b.v. met 4-6 dagen ertussen?). Anders zou ik het toch overwegen om schouders erbij te doen. 1 keer de pijn van schouder die nog niet is geprikt verduren, en de volgende keren de schouders verschillende keren doen.
 
Waarom koop je winny injects als je er dagen mank van loopt/been training mist/niet meer kan injecteren.

Ik koop persoonlijk nooit winny inject, tabs zijn even goed, makkelijker en nog wat goedkoper ook. Win-win-win.

Maar het is maar een voorstel wat ik doe, TS doet er nog altijd mee wat hij wil :)

goedkoper:
100 tabs a 10mg = 1000mg winny
10ml a 50mg = 500mg winny


Van die oude gierige veteranen kan je nog wat leren mack ;)
mja ik hoor ook vaak dat er veel van de oral niet word opgenomen, heb je de 2 al geprobeert en een verschil gemerkt?
 
1. met Winny injects elimineer je zo enige neveneffecten op je lever.
2. zou toch ook wat sterker moeten zijn dan tabs/orals

en idd, als je ze gaat drinken waarom dan gewoon geen tabs kopen..

maar ja, nu ivm die pijn...wat ibuprofen genomen, gaat al wat beter.

Voor degenen die winny injects doen of hebben gedaan: merken jullie dat als je de 2de, 3de en verdere keren in dezelfde spier spuit het dan betert (b.v. met 4-6 dagen ertussen?). Anders zou ik het toch overwegen om schouders erbij te doen. 1 keer de pijn van schouder die nog niet is geprikt verduren, en de volgende keren de schouders verschillende keren doen.

1. Nee toch niet. De werkzame stof blijft de zelfde.
2. Nee de werkzame stof blijft dezelfde er gaat niet plots +300 bij de anabole waarde erbij komen omdat je het in injecteerd ipv oraal waar de stof voor ontworpen is.

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 23:58 ----------

mja ik hoor ook vaak dat er veel van de oral niet word opgenomen, heb je de 2 al geprobeert en een verschil gemerkt?

Is totaal geen waar stanozolol is gemaakt net zoals dbol, var etc om oraal wel te worden opgenomen en actief te zijn.

Ik heb enkel eens een pamflet gezien van winstrol reclame voor honden die aantoonde dat de "nitrogen retenion" net iets hoger lag. Niets significant.

Nee heb nooit de inject willen doen om geen risico te lopen op mank zijn + ik had direct de hoeveelheid/prijs berekent.
 
1. Nee toch niet. De werkzame stof blijft de zelfde.
2. Nee de werkzame stof blijft dezelfde er gaat niet plots +300 bij de anabole waarde erbij komen omdat je het in injecteerd ipv oraal waar de stof voor ontworpen is.

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 23:58 ----------



"Injecting it also has the advantage of avoiding the "first pass" through your liver, and thus places your liver under less stress."

Read more: http://www.steroid.com/Winstrol.php#ixzz1Tixv10dE

En je leest toch in verscheidene bronnen dat de injects iets beter zouden zijn voor muscle gain dan orals. De kans dat de effectiviteit van de orals mindert na inname is groter omdat die door verscheiden passes moeten gaan (first: gut, second: liver, etc.).
 
"Injecting it also has the advantage of avoiding the "first pass" through your liver, and thus places your liver under less stress."

Read more: http://www.steroid.com/Winstrol.php#ixzz1Tixv10dE

En je leest toch in verscheidene bronnen dat de injects iets beter zouden zijn voor muscle gain dan orals. De kans dat de effectiviteit van de orals mindert na inname is groter omdat die door verscheiden passes moeten gaan (first: gut, second: liver, etc.).
daarom is een winny oral 17aa? zodat niet opname verpest word door lever etc.
 
"Injecting it also has the advantage of avoiding the "first pass" through your liver, and thus places your liver under less stress."

Read more: http://www.steroid.com/Winstrol.php#ixzz1Tixv10dE

En je leest toch in verscheidene bronnen dat de injects iets beter zouden zijn voor muscle gain dan orals. De kans dat de effectiviteit van de orals mindert na inname is groter omdat die door verscheiden passes moeten gaan (first: gut, second: liver, etc.).

Tijd om toch eens je kennis up to date te brengen kerel, dat is broscience van de jaren 80. Ja een artikel op een website die anabolen verkoopt zal er zeker geen belang bij hebben goede reclame te maken.

Ga binnenkort eens je bloedwaardes laten testen en post het resultaat. Dan zullen we wel zien.
 
17aa = 17aa

Trouwens.. mensen die drinken aanraden hebben zelf nog nooit winny inject gedronken want trust me.. die smaak raad je niemand aan. Maar als je dat niks doet is dat natuurlijk een optie ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het wel eens gedronken, daarom zeg ik ook groot glas water erachter ...
 
Ik heb het wel eens gedronken, daarom zeg ik ook groot glas water erachter ...

En, zelfde effect als of je zou injecteren?
Als de pijn voortblijft en de spier er niet genoeg aan went zal ik ze mss wel drinken :p Heb hier nog 3 vials staan..

Ga ondertussen wat verder nazoeken over wat je zegt ivm de lever... Als het zo zit zie ik niet in waarom mensen dan nog voor Winny injects zouden kiezen..
 
Met orginele winny heb je geen last, heb ik gehoord. Misschien je die overwegen.
Wat wil je eigenlijk bereiken met winny want het eigenlijk alleen aantrekkelijk om in de laatste weken van een wedstrijd te gebruiken
 
En, zelfde effect als of je zou injecteren?
Als de pijn voortblijft en de spier er niet genoeg aan went zal ik ze mss wel drinken :p Heb hier nog 3 vials staan..

Ga ondertussen wat verder nazoeken over wat je zegt ivm de lever... Als het zo zit zie ik niet in waarom mensen dan nog voor Winny injects zouden kiezen..

Ik kan er niet op antwoorden aangezien ik nooit winny inject heb gedaan. Heb wel eens een restje van 6ml gekregen omdat een maat ook niet tegen de pijn kon. Dat heb ik dan wat later bij winny tabs gegooid. 1e zes dagen 1ml en dan op tabs.
 
Back
Naar boven