Fitness Seller

In welke volgorde? Nolva&clomid/mariadistel/creatine

Bezoekers in dit topic

XLarge

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2005
Berichten
1.876
Waardering
1
Als je 6weken aan de b.v. orals bent.{en gewichtsverlies te beperken}
Wanneer wat te beginnen?



1:nolva/clomid
2: mariadistel
3: creatine

Aangezien creatine ook over de lever gaat en mariadistel juist de lever ontgiftigd?
Dus wachten na de nakuur of tegelijketijd?
 
EERST clomid en nolva en creatine daarna als je klaar bent met clomid en nolva zou ik maradistel nemen.
zo zou ik t doen
 
Alles tegelijkertijd erin jensen direct na je kuur.

Ik heb nooit iets gelezen over een negatieve werking van creatine op de lever, en het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat mariadistel een verminderde werking van nolva/clomid geeft.
 
Creatine kan je nemen wanneer je wil maar mariadistel zou je beter na je nakuur kunnen doen omdat je dan geen medicatie meer tot je neemt en je dan je lever echt compleet schoon kan maken.
 
je neemt je mariadistel na je nakuur pas omdat deze ook belastend zijn voor je lever! daarna maak je alles schoner met je mariadistel
 
ik ga met dennis en testemans mee!
 
duidelijk bedankt:thumb:
 
Als het al zo is dat receptor blokkers schadelijk voor de lever zijn, is dat juist des te meer reden om mariadistel meteen tijdens je nakuur te beginnen.
Waarom zou je dan wachten op nog meer schade?

Eerst schade oplopen door orals, vervolgens nog meer schade oplopen door receptor blokkers, en daarna pas een keer kijken of er nog iets te redden valt....? Klinkt niet logisch.
 
Big'r zei:
Als het al zo is dat receptor blokkers schadelijk voor de lever zijn, is dat juist des te meer reden om mariadistel meteen tijdens je nakuur te beginnen.
Waarom zou je dan wachten op nog meer schade?

Eerst schade oplopen door orals, vervolgens nog meer schade oplopen door receptor blokkers, en daarna pas een keer kijken of er nog iets te redden valt....? Klinkt niet logisch.

Ben het er niet helemaal mee eens, heb hier ook mariadistel liggen en is echt een lever cleaner en dus niet versterker zoals veel mensen denken.

Als je dit dus neemt tijdens je kuur lijkt me niet dat er nug enig zins iets van je orals over blijft aangezien je lever even helemaal gereigd wordt.

Zal het dus gewoon doen na de kuur en na de nakuur aangezien het niet leverversterkend is en dus ook niet je lever kan redden of wat dan ook alleen ff reinigd van alle gifstoffen.
 
aarson zei:
Ben het er niet helemaal mee eens, heb hier ook mariadistel liggen en is echt een lever cleaner en dus niet versterker zoals veel mensen denken.

Als je dit dus neemt tijdens je kuur lijkt me niet dat er nug enig zins iets van je orals over blijft aangezien je lever even helemaal gereigd wordt.

Dat het je lever kan helpen reinigen klopt wel, heb ook niet anders beweerd.

Ik heb niet gezegd dat je het tijdens de kuur moet nemen, alleen direct aan het begin van de nakuur.

Mariadistel is echt niet zo sterk dat je orals niet meer werken hoor :D

aarson zei:
Zal het dus gewoon doen na de kuur en na de nakuur aangezien het niet leverversterkend is en dus ook niet je lever kan redden of wat dan ook alleen ff reinigd van alle gifstoffen.

Deze zin snap ik niet helemaal: Neem het na de nakuur want het is niet leverversterkend maar leverreinigend?
 
Mariadistel tijdens je kuur met orals nemen betekent simpelweg dat je de werking van je orals vermindert.
 
Big'r zei:
Dat het je lever kan helpen reinigen klopt wel, heb ook niet anders beweerd.

Ik heb niet gezegd dat je het tijdens de kuur moet nemen, alleen direct aan het begin van de nakuur.

Mariadistel is echt niet zo sterk dat je orals niet meer werken hoor :D



Deze zin snap ik niet helemaal: Neem het na de nakuur want het is niet leverversterkend maar leverreinigend?

clomid en nolva zijn anders ook niet lever vriendelijk. het nemen van mariadistel tijdens de nakuur, zal net als orals en mariadistel tijdens de kuur, de nakuur minder effectief maken.
 
dennis999 zei:
clomid en nolva zijn anders ook niet lever vriendelijk. het nemen van mariadistel tijdens de nakuur, zal net als orals en mariadistel tijdens de kuur, de nakuur minder effectief maken.

Dat de lever wordt geactiveerd door een stof wil niet meteen zeggen dat het schadelijk is voor de lever. Anders zouden vetten en suikers ook ongezond zijn.

Dat nolvadex en clomid minder effectief werken heeft ook een onderbouwing van 0,0 en is volgens mijn het zoveelste fabeltje in BB land.
 
Big'r zei:
Dat de lever wordt geactiveerd door een stof wil niet meteen zeggen dat het schadelijk is voor de lever. Anders zouden vetten en suikers ook ongezond zijn.

Dat nolvadex en clomid minder effectief werken heeft ook een onderbouwing van 0,0 en is volgens mijn het zoveelste fabeltje in BB land.

Net zo''n fabeltje als dat je coïtusuele drang niet groter wordt van testosterone, toch?
En net zo'n fabeltje als dat roidrage echt zou bestaan hè?

Gevaarlijke statements.
 
DBC01 zei:
Net zo''n fabeltje als dat je coïtusuele drang niet groter wordt van testosterone, toch?
En net zo'n fabeltje als dat roidrage echt zou bestaan hè?

Gevaarlijke statements.

De simpelheid heeft wel in bijzonder hoge mate vat op jou gekregen!!!

Kun je nu niet 1 post reageren zonder dat jouw duidelijk gefrustreerde persoontje weer moet reageren op een post van een half jaar geleden! :thumbd:

Ontzettend zielig bezig kerel.
Dit draadje gaat over de nakuur. En niet over coïtusuele drang!
 
Deze thread gaat over een nakuur. En voordat je weer nietsvermoedende beginners 'feiten en verzinsels' gaat opdragen die kant noch wal slaan, waarschuw ik topicstarter alvast.
;)

En ga je vials nou es laten testen want we zijn erg benieuwd of je laatste orakel 'UG Labs maken spullen waar geen werkzame stof in zit/troep' nou waar is.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn informatie al opgedaan van jullie beide posts,
Bedankt daarvoor.:thumb:




Slotje?
 
Back
Naar boven