| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #21 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: Wanneer voel je wat van orale anabolen?
Citaat:
__________________ _____________________________________________ \__[ Founder Van DBB ]____________________/ ::| • Afdl. Verkrachtingen en ZedenDelicten ::| • Vouch = open. PM ::| • 185 CM. 88kg ::| • Bench. 4x 90 kg. 1x 110kg ::| • DeaDlift.. 1x 150 kg. 0oOó | |
| |
| | #22 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: sep 2003 Locatie: N.O choppa city Leeftijd: 32 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Wanneer voel je wat van orale anabolen?
Citaat:
__________________ GUNTER SCHLIERKAMP RULES!!! STOP HATIN' IN THIS MUTHAFUCKA...KEEP IT GANGSTA IN THIS BITCH KILL YOUR EX BEFORE IT'S TO LATE | |
| |
| | #23 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: feb 2004 Leeftijd: 27 Geslacht:
Stats: Karma: | Re: Wanneer voel je wat van orale anabolen?
of....Great Stuff |
| |
| | #24 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Wanneer voel je wat van orale anabolen?
oxy als eerste kuur..... naja naar een paar dagen hoor je het wel te merken. vooral aan een dikke kop
__________________ Xtreme_BODY is back!!! :) Xtreme_BODY'S 2010 trainingslog!!! Bankdrukken: 2 x 160kg |
| |
| | #25 |
| Guest Geslacht:
| Re: Wanneer voel je wat van orale anabolen?
ik begrijp niet waarom jullie zo wantrouwend zijn tegenover Anadrol. Het is wetenschappelijk bewezen dat het meevalt met leverstoornissen. Deze jongen wil denk ik veel massa. Voor massa is oxymehtolone een ideale steroid. Maar hij is denk ik een beginner. Dan zou ik hem adviseren te stoppen met Anadrol en te beginnen met Dianabol + Winstrol. Begin hier maar eens aan en vergeet voorlopig namen als: Anapolon 5, Oxymetholone of Anadrol.
|
| | #26 | |
| Moderator | Re: Wanneer voel je wat van orale anabolen?
Citaat:
denk je dat dit minder schadelijk is dan oxy. tenzij je depot bedoeld.
__________________ email: navy@safe-mail.net | |
| |
| | #27 |
| Guest Geslacht:
| Re: Wanneer voel je wat van orale anabolen?
Depot of orale Winstrol. Goede vraag. Hij is geen wedstrijdbodybuilder. Als je echt die hard bent dan koop je depots. Maar ik denk dat hij niet tegen de pijnlijke injecties kan. Dus laat hem maar Winstrol slikken.
|
| | #28 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2009 Locatie: Springfield Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m70 84kg 10% Karma: | Re: Wanneer voel je wat van orale anabolen?
Citaat:
| |
| |