| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Cool Novice | Wanneer voel je wat van orale anabolen?
Ik vraag me af wanneer je wat zou moeten gaan voelen van orale anabolen. Ben net begonnen (1 week) met oxy. Waarbij ik de eerste week 50 Mg nam. Duurt het wat langer met oxymetholon of is mijn dosering te laag? Advies graag! thnkx |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Wanneer voel je wat van orale anabolen?
bah alweer oxy's, geen idee !! mag ik vragen waarom je oxy gebruikt??
__________________ _____________________________________________ \__[ Founder Van DBB ]____________________/ ::| • Afdl. Verkrachtingen en ZedenDelicten ::| • Vouch = open. PM ::| • 185 CM. 88kg ::| • Bench. 4x 90 kg. 1x 110kg ::| • DeaDlift.. 1x 150 kg. 0oOó |
| | |
| | #3 |
| Monstrous Giant | Re: Wanneer voel je wat van orale anabolen?
weet je eigenlijks wel waar je mee bezig bent?
__________________ 4e plaats fitness klasse heren YBF 2007 |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice | Waarom?
Omdat ik de stap naar injectables te groot vind en dit mijn eerste kuurtje is. |
| | |
| | #5 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: feb 2004 Leeftijd: 27 Geslacht:
Karma Power: 15 | Re: Wanneer voel je wat van orale anabolen?
Citaat:
In NL gekocht.....je zou het nu toch wel moeten gaan merken. Wacht nog 2-3 daagjes. | |
| | |
| | #6 |
| Cool Novice | Re: Wanneer voel je wat van orale anabolen?
Nee, ik heb ze van een "ervaren" gebruiker gekocht.
|
| | |
| | #7 |
| ** BULL POWER ** Geregistreerd: okt 2002 Locatie: Rotturdam Leeftijd: 32 Geslacht: M
Karma Power: 18 | Re: Wanneer voel je wat van orale anabolen?
Mooie ervaren gebruiker als hij jou als eerste kuurtje oxies verkoopt..valt mee dat hij niet heeft gezegd dat je er 4 per dag moet nemen..welk merk oxies heb je ? D.W.
__________________ ***Geweld eindigt waar respect begint*** _______________________________________ ------<///////////}--I Disclaimer: Alles wat ik hier schrijf is suggestief. Ik ben geen dokter dus zal ook nooit dokters adviezen kunnen geven. |
| | |
| | #8 | |
| Huge Freak | Re: Wanneer voel je wat van orale anabolen?
Citaat:
__________________ Stats: Lengte: 179cm Gewicht: 86.0kg Bovenarmen: 41.0cm koud BF: 11% Doel: 105kg, 12/13% BF | |
| | |
| | #9 | |
| Prof Bodybuilder | Re: Wanneer voel je wat van orale anabolen?
Citaat:
De stap naar inject te groot ? Ik bedoel oxy heeft 10 x zoveel impact als bv een deca, en bovendien is het een stuk meer schadelijk dan de meeste injecteerbare as. Als iemand jou oxy heeft aangeraden omdat het je eerste kuur is vertrouw die persoon dan asjeblieft nooit meer je weet dan al gelijk dat ie snel wat wil verdiennen en dat hey hem geen moet kan schelen of jouw gezondheid er onder lijdt of niet. Mensen hebben vaak het idee dat ze beter met een oral kunnen beginnen want dat is vast milder enminder gevaarlijk dan met een spuit aan de gang gaan. Gelukkig weten de meeste inmiddels wel beter. Tis makkelijker en je krijgt er een minder zere reet van maar daar houd het dan ok op. Maar om toch nog enigzins antwoord op je vraag te geven oxy merk je binnen een dag en 100 mg per dag is meer dan zat. Alleen zul je met de resultaten van oxy als enige as in de kuur niet echt tevereden zijn zodra je stopt | |
| | |
| | #10 |
| Cool Novice | Tips
Ok bedankt voor jullie reacties. Ik had wat meer research moeten doen alvorens te beginnen. Om welk merk het gaat kan ik niet zeggen. Het is potje met een etiket met alleen arabische tekens. Mocht het volgende week nog niet werken dan kap ik er inderdaad mee. Is GVD de 2x keer dat ik van dat fakespul heb gekocht. |
| | |
| | #11 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #12 |
| ** BULL POWER ** Geregistreerd: okt 2002 Locatie: Rotturdam Leeftijd: 32 Geslacht: M
Klinkt als de iraanse versie.. zal even een plaatje zoeken.. D.W.
__________________ ***Geweld eindigt waar respect begint*** _______________________________________ ------<///////////}--I Disclaimer: Alles wat ik hier schrijf is suggestief. Ik ben geen dokter dus zal ook nooit dokters adviezen kunnen geven. |
| | |
| | #13 |
__________________ Stats: Lengte: 179cm Gewicht: 86.0kg Bovenarmen: 41.0cm koud BF: 11% Doel: 105kg, 12/13% BF |
| | |
| | #14 |
Ja klopt dat zou hem moeten zijn..verder heb je nog de koreaanse van Han Seo die hier veel gebruikt wordt in NL..en dan natuurlijk nog GS en de turkse anapolons.. D.W.
| | |
| | #15 |
weet wel dat er onlangs nieuwe flessen uit Iran komen iets smallere hals en er zit een zegel over de dop. Vin deze er eerlijk gezegt dubieus uitzien maar dat zegt niets natuurlijk.
|
| | |
| | #16 | |
Citaat:
Now WTF is that??
__________________ Stats: Lengte: 179cm Gewicht: 86.0kg Bovenarmen: 41.0cm koud BF: 11% Doel: 105kg, 12/13% BF | |
| | |
| | #17 | |
Citaat:
D.W.
__________________ ***Geweld eindigt waar respect begint*** _______________________________________ ------<///////////}--I Disclaimer: Alles wat ik hier schrijf is suggestief. Ik ben geen dokter dus zal ook nooit dokters adviezen kunnen geven. | |
| | |
| | #18 |
| Cool Novice | Re: Wanneer voel je wat van orale anabolen?
Hij lijkt er wel op, het is een glazen potje, waar alleen oxymetholon op staat en het aantal milligram per tablet en die arabische tekens. Is dat fake of echt? |
| | |
| | #19 | |
Citaat:
In ons geval niet zo leuk want dan gaat de DEA natuurlijk weer druk op de Ned. overheid zetten om GS op te sporen en op te rollen.
| | |
| | #20 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Wanneer voel je wat van orale anabolen?
Van oxy kan direct lever kanker krijgen bro..
__________________ _____________________________________________ \__[ Founder Van DBB ]____________________/ ::| • Afdl. Verkrachtingen en ZedenDelicten ::| • Vouch = open. PM ::| • 185 CM. 88kg ::| • Bench. 4x 90 kg. 1x 110kg ::| • DeaDlift.. 1x 150 kg. 0oOó |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Topic Opties | |
| Weergave Modus | |
|
|