MuscleMeat

waar insuline spuitjes online te kopen?

Bezoekers in dit topic

Venlafaxine

Novice
Lid geworden
28 jul 2013
Berichten
3
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Waar kan ik online in Nederland insuline spuitjes te kopen?

Is het zelfs mogelijk?

Bedankt!

Venla
 
google en gij zult vinden.
je kan ook daxtrio invoeren en je hebt gevonden waar je naar op zoek was ;)
 
Ja doe ook altijd bij daxtrio. Tegenwoordig lees je ook veel praxisdienst. Schijnt iets goedkoper te zijn maar zelf niet geprobeerd daxtrio is altijd lekker snel en spul kost toch geen drol.
 
Ja doe ook altijd bij daxtrio. Tegenwoordig lees je ook veel praxisdienst. Schijnt iets goedkoper te zijn maar zelf niet geprobeerd daxtrio is altijd lekker snel en spul kost toch geen drol.

Weet jij ook een plek waar je met drollen kunt betalen? Ik zit nu toch in de bulk en moet binnenkort weer wat injects bestellen... :dunno:
 
Insulinespuit Microfine 0,5ml U100 naald 0,33mm (29G) x 12,7mm moet je hebben denk ik :)

Bij daxtrio.nl kun je per 100 bestellen, kost rond de €25,- á €30,-

Bij farmaline.nl zijn ze iets goedkoper, 100 voor €22,50 & je kunt ze ook per 10 bestellen €2,25
 
hmm daxtrio lijkt de beste optie, maar 39e inclusief verzendkosten en BTW is vrij duur.

Je moet amazon in nederland. Op amazon.co.uk betaal ik £ 15 voor 100/1ml, £ 10 voor 100/0.5ml inclusief verzenkosten en belasting

De pound is sterker dan de euro, maar niet dat sterk!
 
Laatst bewerkt:
Weet jij ook een plek waar je met drollen kunt betalen? Ik zit nu toch in de bulk en moet binnenkort weer wat injects bestellen... :dunno:

Kan ook bij daxtrio! Gewoon in een (bubble)envelop je drol doen met een briefje erbij wat je bestelling is.

Komt altijd goed, gewoon doen!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik bestel het online via medico supply...mijn laatste bestelling..100x0,8x0,40 100x0,6x0,25 en 100 5ml spuiten...Jawel voor een totaal incl.verzend kosten €26,64...Hoop dat je er wat aan hebt...
 
bij farmaline kun je ze in kleinere aantallen kopen. €1,80 voor 10x BD Microfine+ Insuline Spuit 1ml 29g 12.7mm en €2,25 voor 10x BD Microfine+ Insuline Spuit 0.5ml 29g 12.7mm.
 
Praxisdienst zou ik doen. Is met 2 a 3 dagen binnen. Ik betaalde voor 100 x 08x40, 100 x 06x25, 100 slin spuitjes en 100 5 ml spuiten iets van 30 euro.
 
hmm daxtrio lijkt de beste optie, maar 39e inclusief verzendkosten en BTW is vrij duur.

Je moet amazon in nederland. Op amazon.co.uk betaal ik £ 15 voor 100/1ml, £ 10 voor 100/0.5ml inclusief verzenkosten en belasting

De pound is sterker dan de euro, maar niet dat sterk!

Volgens mij ben jij z'n type die snel een reactie post, maar verder geen andere reacties leest ofwel :o

Als dat zo is, dan krijg ik hier geen antwoord op.

---------- Post toegevoegd 28 October 2013 om 05:29 ----------

Ik bestel het online via medico supply...mijn laatste bestelling..100x0,8x0,40 100x0,6x0,25 en 100 5ml spuiten...Jawel voor een totaal incl.verzend kosten €26,64...Hoop dat je er wat aan hebt...

Heb net ff op die site gekeken, die injectiespuiten van BD zijn inderdaad een stuk goedkoper.

Goeie site :thumb:
 
Back
Naar boven