Fitness Seller

Vragen over kuren voor de eerste keer. Eind 19 jaar.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gains007

Novice
Lid geworden
3 jun 2015
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
68kg
Vetpercentage
19%
Beste mede gezonde sporter!

Ik ben nieuw op deze forum en weet niet of ik alles goed doe. Mocht ik in strijd zijn met de regels dan hoor ik positieve commentaar al te graag.

Even voorstellen:
Ik ben 19 jaar, over een kleine 2 maanden 20
Woonachtig: omgeving Breda
Mijn lengte is: 1.78
Gewicht: 90 kg
Vet: 19.2
Beoefende sporten:
Kickboksen: vanaf mijn 7e tot 19e. Gestopt wegens blessure
Fitnessen: vanaf mijn 16e ( niet altijd met regelmaat)
Supplementen ooit gebruikt:
Creatine
Bcaa
Fat burgers
Anabolic zma
Pre workout
Whey

Ik heb mega veel vragen over trainen, bodybuilden etc.

Zoals hierboven al genoemd te hebben sport ik al bijna mijn hele leven. Fitnessen doe ik nu bijna 4 jaar.
Vergeleken met mijn leeftijds genoten ben ik vrij sterk en groot gebouwd. Ik train nu een tijdje serieus en probeer streng op voeding te letten alleen lukt dit niet echt wegens een klote ritme.
Ik probeer 4 a 5 keer zeker te trainen in een week. Ik ben van plan een cuurtje te nemen, nog geen idee wanneer maar wil er eerst even info over... Ik ben bang om dalijk iets te kopen, bestellen wat of heel slecht is of eigenlijk niet effectief is etc etc. Daarom wil ik graag tips en ervaringen van jullie bodybuders horen.
De reden dat ik wil curen is omdat ik zelf niet echt veel kracht toename en lichaams verbetering zie. Ik train vaak met grotere jongens en die staan mij vaak raar aan te kijken, vaak krijg ik ook naar me hoofd gegooid dat ik spuit etc omdat ik voor een 19 jarige er stevig uit zie en eigenlijk erg sterk ben. (Zeker niet de sterkste)
Maar ik ken eigenlijk weinig jongens van mijn leeftijd die naturel zijn en mij kunnen bijhouden in de gym.

Mijn normale train week:
De dagen dat ik train kunnen wel eens variëren maar over het algemeen klopt
Dit:
Maandag biceps triceps onderarmen,
Dinsdag benen schouders
Woensdag (alleen trainen in de vakanties ivm school en werk)
Donderdag rug
Vrijdag borst
Zaterdag of zondag een willekeurige spiergroep (geen zelfde als de week ervoor)

Mijn vraag aan jullie is: wat raden jullie aan als ik wil curen? ( eerste cuur in me leven) wat is het gezondst? Slikken of spuiten? Ik hoor zoveel verschillende dingen! En hoeveel Mg etc? Ik reageer namelijk slecht op pre workout (Skitec niet, c4 helemaal niet, assault juist wel!) alcohol bijvoorbeeld, kan ik ook heel veel van nemen voor aardig van de kaart ben. Momenteel drink ik geen alcohol

Mijn doel is om iets groter te worden en te blijven dan dit, maar wel veel droger, er zitten namelijk geen lijnen etc in mijn lichaam. Alles is een beetje bollig en lijnloos. Je ziet aan mijn rug, schouders, borst en armen dat ik wel train maar als ik een grote trui zou aandoen zie ik er eerder dik uit dan getraind haha.

Voordat ik grote fouten maak in me leven wil ik graag goed geïnformeerd zijn, ik bekijk het zo: beter als een dummy beginnen en safe spelen dan dalijk zelf zitten experimenteren wat fataal kan zijn.

Ik wil graag tips en ervaringen over curen, wat moet je nemen, hoeveel, welk merk, spuiten of slikken etc
Tips en ervaringen met trainen zijn net zo welkom. Ik zit vaak te sukkelen met sets, reps, aantal oefeningen per spiergroep, indeling van spiergroeppen op traindagen.
Ik heb al veel geprobeerd maar vind 10 8 6 het leukst, lekker zwaar en voelt goed, momenteel doe ik 3x 10 met verhogen van gewicht. Dit omdat mijn neef me heeft aangeraden. Hiervoor was mijn doen droog worden van de zomer maar kon nauwelijks trainen ivm school. Ik deed 30 20 10 8 ( 2 weken serieus volgehouden)

Negatieve haat reacties graag voor jezelf houden, ik doe mijn best..!

Alvast bedankt voor de moeite guys, hoop dat ik wijze tips krijg.

*Wil eigenlijk een foto posten van hoe ik er nu uit zie zodat jullie een beeld van me hebben maar weet niet hoe...
 
Kuren vanaf 20 jaar en lees dan over 2 maanden Sticky: Mijn eerste kuur.
Mocht je dan toch een topic willen openen over je eerste kuur, zorg dat je veel research hebt gedaan, alle stickys hebt gelezen, zoekfunctie hebt gebruikt. Succes!
 
Je kunt kuren nog niets eens schrijven dus vergeet het maar ga jij lekker curen.
19% vet krijg eerst je voeding maar eens in orde als iemand lichter dan je is is het in de meeste gevallen normaal dat je meer kracht hebt op een hoger gewicht, je zegt zelf er zit geen definitie in je spieren en dat komt simpelweg omdat je vet te hoog is dus weeral eerst je voedig op orde krijgen voor je gaat "curen"
 
Je kunt kuren nog niets eens schrijven dus vergeet het maar ga jij lekker curen.
19% vet krijg eerst je voeding maar eens in orde als iemand lichter dan je is is het in de meeste gevallen normaal dat je meer kracht hebt op een hoger gewicht, je zegt zelf er zit geen definitie in je spieren en dat komt simpelweg omdat je vet te hoog is dus weeral eerst je voedig op orde krijgen voor je gaat "curen"

Heb jij thuis niks te vertellen ofzo ?
Iedereen die hier een vraag stelt direct de grond intrappen.. kijk ff die reactie boven je. Zo kan het ook.

Dat stoere gedrag hier steeds
 
Heb jij thuis niks te vertellen ofzo ?
Iedereen die hier een vraag stelt direct de grond intrappen.. kijk ff die reactie boven je. Zo kan het ook.

Dat stoere gedrag hier steeds

lol is het niet waar dan wat ik zeg? hij heeft 0 kennis over trainen zeker met als je zen trainingschema ziet alleen al, kan kuren nog niet eens spellen 19% vp moet ik meer zeggen?
 
Niet kuren, 19% vet is teveel.
 
je kunt kuren nog niets eens schrijven dus vergeet het maar ga jij lekker curen.
19% vet krijg eerst je voeding maar eens in orde als iemand lichter dan je is is het in de meeste gevallen normaal dat je meer kracht hebt op een hoger gewicht, je zegt zelf er zit geen definitie in je spieren en dat komt simpelweg omdat je vet te hoog is dus weeral eerst je voedig op orde krijgen voor je gaat "curen"
+1
lol is het niet waar dan wat ik zeg? Hij heeft 0 kennis over trainen zeker met als je zen trainingschema ziet alleen al, kan kuren nog niet eens spellen 19% vp moet ik meer zeggen?
+1
niet kuren, 19% vet is teveel.
+1
 
Wat is in godsnaam het supplement "fat burgers"?
 
het nieuwste "ik klooi wat aan en "curen" trekt het resultaat wel bij......." topic.

Ga eerst knap trainen met een knap systeem, zorg ervoor dat de voeding op orde is en dat er een goede basis ligt.
Dan, als je dat lang genoeg volhoudt en je op een plafond raakt, dan kan je eventueel een keer kuren overwegen en je inlezen over wat kuren inhoudt.
 
Wil je een wijze tip krijgen? Gewoon niet gaan kuren voorlopig. Te jong en te weinig kennis. Ook vp veel te hoog nog... Vragen naar de bekende weg en tevens spreek jij jezelf erg tegen evt kracht en bouw...
 
DBB is de cure voor alles, sinds ik op dbb zit is alles bij mij gaan curen.
 
je kunt kuren nog niets eens schrijven dus vergeet het maar ga jij lekker curen.
19% vet krijg eerst je voeding maar eens in orde als iemand lichter dan je is is het in de meeste gevallen normaal dat je meer kracht hebt op een hoger gewicht, je zegt zelf er zit geen definitie in je spieren en dat komt simpelweg omdat je vet te hoog is dus weeral eerst je voedig op orde krijgen voor je gaat "curen"

+1
 
Wil je een wijze tip krijgen? Gewoon niet gaan kuren voorlopig. Te jong en te weinig kennis. Ook vp veel te hoog nog... Vragen naar de bekende weg en tevens spreek jij jezelf erg tegen evt kracht en bouw...

als er genoeg kennis en begrip is voor de gevolgen zou de leeftijd wel ok zijn maar er is gewoon geen deftige basis en hij spreekt zich idd veel tegen
 
als er genoeg kennis en begrip is voor de gevolgen zou de leeftijd wel ok zijn maar er is gewoon geen deftige basis en hij spreekt zich idd veel tegen

Nee leeftijd is te laag. Bepaald iets is dan nog niet ontwikkeld helemaal (weet alleen niet meer wat). Dus het is niet verstandig dan.
 
Om nog maar te zwijgen hoe meneer "kuren" schrijft ja.
 
Om nog maar te zwijgen hoe meneer "kuren" schrijft ja.

I praat everything met een english accent because dat is fucking stoer niveau
 
bestaat er al een cure voor AL mijn problemen?

met gezonde groe(n)ten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven