| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic Opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | vraag over cutkuurtje
een maat van me heeft 2 kuurtje gehad met deca en test e dianabol hij weeg 106 kg 186 lang vet% is 23 zat eerst rond de 31% nu wilde hij dit gaan doen wk1/10 500 mg test e wk1/10 400 mg tren e wk4/10 400 mg masteron wk10/12 350 mg test p wk1/10 100mcg t3 wk 12 nakuur starte traint 5 dagen in de week cardio 5 a 6 dagen in de week 30/45 min heb m gezeg da ie beter even kan wachten maar dat doet ie toch niet is dit niet beetje te zwaar |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | Re: vraag over cutkuurtje
foking nice kuur alleen snap ik die week 10-12 met test p niet. op zich geen zware kuur is ook zeer zeker geen lichte dat zeker niet. maar uh als dit een cutkuur is, is het echt way over done, zou het volgende doen: wk 1-10 test 250 ew wk 1-10 mast 200 ew zeker geen tren nemen in cut omdat het conditie verlagend is en onderdrukt je schildklieren. maar deze kuur die hij zou doen is meer een massa kuur, een cutkuur is om spieren te behouden ga ik altijd van uit en dan heb je gewoon erg weinig aas voor nodig test e op 250 zou al voldoende kunnen wezen.
__________________ on the roids cutten begonnen op 01-02-2010, 118 kg op 20% of meer met keto dieet met minder dan 2000 kcal :hardcore: doel: minder als 12% in 12 weken. |
| | |
| | #3 |
Stats: Karma: | Re: vraag over cutkuurtje
ja hij wil hier mee cutten meskien da ie er ook wat kilo,s bij hoopt te pakken en die test p wou ie pakken om gelijk zijn na kuur te kunne starte maar of die zin heeft weet ik ook niet |
| | |
| | #4 | |
| Advanced Bodybuilder | Re: vraag over cutkuurtje
Citaat:
Tren is het CUTMIDDEL bij uitstek kerel !!
__________________ [Never too BIG or too STRONG !!! | |
| | |
| | #5 |
Ik vind de t3 te hoog gedoseerd, ik zou max 0.075mg nemen. Ik zou trouwens eerst cutten met een lichtere kuur tot je op ong 10% staat, ik zie er het nut niet van in om mast en tren te gebruiken (die vooral voor hardheid worden gebruikt) als je door het te hoge vet % die hardheid toch niet gaat zien. Ik zie die middelen eerder voor het cutten onder de 10%. @LIL priest: voor die onderdrukte schildklier neem hij toch die t3? |
| | |
| | #6 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jun 2007 Locatie: Winter wonderland Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: 1m74 - - Karma: | Re: vraag over cutkuurtje
Laat je maatje eerst cutten zonder anabolica. als je rond de 12-15% zit, kun je een leuke kuur opstellen,aan welk doel je dan wil.
__________________ 1.74m 110kg Mijn 8 wekenschema http://forum.dutchbodybuilding.com/f...86/index7.html |
| | |
| | #7 | |
Citaat:
maar dat tren de cut middel ben ik echt niet mee eens.
__________________ on the roids cutten begonnen op 01-02-2010, 118 kg op 20% of meer met keto dieet met minder dan 2000 kcal :hardcore: doel: minder als 12% in 12 weken. | |
| | |
| | #8 |
Haal meer uit je kuur - ga eerst op dieet http://www.ergogenics.org/anabolica192.html#1
__________________ www.thezeitgeistmovement.com |
| | |
| | #9 |
|
| | |
| | #10 |
dat ie even moet wachten heb ik m ook proberen duidelijk te maken maar hij zij dat ie van 31% af komt en er nu toch wel me wil beginnen
|
| | |
| | #11 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: sep 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Citaat:
Daarna kan hij wil met zin cutkuur beginnen. Doe eens een ECA stack erin nu, zal je zeker zien hoe hij sneller wat % gaat dalen. Ik raad iig aan om niet er mee te beginnen, zal hij spijt van krijgen na een paar weken. Greetz | |
| | |
| | #12 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: M
Hier een leuke link naar een topic over ECA stacks en hoe je die zelf moet maken Zelf ECA stack maken |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| cutkuurtje, vraag |
| Topic Opties | |
|
|