MuscleMeat

voorspellen sides met frontload 1500 mg test-e/wk en 1200 mg/tren-e/wk

Bezoekers in dit topic

Builderke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
12 jul 2005
Berichten
1.062
Waardering
0
Ik zou in mijn volgende kuur het volgende willen doen

wk1-2: test-e 1500 mg
wk1-2;trenbolone-e 1200 mg
wk3-12: test-e 750 mg
wk 3-12: trenbolone-e 600 mg

Als ik wil frontloaden met twee maal de wekelijkse dosis zit ik dus voor wk 1 en wk 2 aan respectievelijk 1500 mg test-e en 1200 mg trenbolone-e per week.... Nu lijkt me dit behoorlijk veel, in totaal 2700mg roids in mijn bloed...

Nu weet ik wel dat dat net het hele punt is van frontloaden, maar gaan de sides met zulke hoeveelheden niet te groot zijn?

Als er iemand ergens een frontload berekenaar (excell sheet of zo) heeft zou ik graag eens de berekening maken voor test-e en trenbolone-e want de gangbare tendens is je wekelijkse dosis * 2 als frontload te nemen, maar als het even kan neem ik liever wat minder....

Het heeft weinig zin een frontload te nemen maar dan toch niet te kunnen trainen omdat je ziek bent....

Dus mijn vragen;
1) welke sides met deze hoeveelheden en wat nemen om ze te verminderen (aspirine,... )
2) kan iemand voor test-e en trenbolone-e de frontload exact berekenen als je de overige weken 600 mg trenbolone-e en 750 mg test-e wil nemen ?

Alvast bedankt, alle hulp is welkom !
 
lijkt me inderdaad hoog gedoseerd zeker voor trenbolone
vind 600 mg per week al aardig wat

mischien aleen frontloaden met test
week 1: 1500mg
week 2: 1000mg
week 3 - 12: 750mg
week 1 - 12: 600mg trenbolone
 
lijkt me inderdaad hoog gedoseerd zeker voor trenbolone
vind 600 mg per week al aardig wat

mischien aleen frontloaden met test
week 1: 1500mg
week 2: 1000mg
week 3 - 12: 750mg
week 1 - 12: 600mg trenbolone

@ Herkuul;

ik train al 11 jaar, en zit nu aan mijn zesde kuur.... Heb al eens gekuurd met 300 mg tren-a/wk en 500 mg sus/wk...

En nu the next step he.... :)
 
imo kan je beter je kuur 2 weken doortrekken dan te frontloaden.
dat lijkt mij alleen maar theoretisch gezever met getalletjes.. ik denk niet dat bepaalde processen in je lichaam sneller gaan verlopen door een shock therapie...

daarnaast lijkt het mij wijs om je test 2 weken langer door te laten lopen dan je trenbolone.

verder is een anti-a en wellicht t3 erbij een nuttige aanvulling, misschien is dat iets om je even verder in te verdiepen.
 
"""

imo kan je beter je kuur 2 weken doortrekken dan te frontloaden.
dat lijkt mij alleen maar theoretisch gezever met getalletjes.. ik denk niet dat bepaalde processen in je lichaam sneller gaan verlopen door een shock therapie...

daarnaast lijkt het mij wijs om je test 2 weken langer door te laten lopen dan je trenbolone.

verder is een anti-a en wellicht t3 erbij een nuttige aanvulling, misschien is dat iets om je even verder in te verdiepen.

anti-a ligt klaar. gebruik ik enkel als nodig en in PCT.
T3 ben ik van plan 3 cycles van 4 weken te draaien.
 
imo kan je beter je kuur 2 weken doortrekken dan te frontloaden.
dat lijkt mij alleen maar theoretisch gezever met getalletjes.. ik denk niet dat bepaalde processen in je lichaam sneller gaan verlopen door een shock therapie...

daarnaast lijkt het mij wijs om je test 2 weken langer door te laten lopen dan je trenbolone.

verder is een anti-a en wellicht t3 erbij een nuttige aanvulling, misschien is dat iets om je even verder in te verdiepen.

En jij schiet hier de frontload af op basis van welke onderzoeken ? Graag onderbouwen aub... "dat lijkt mij alleen maar theoretisch gezever met getalletjes" volstaat niet voor mij....

Wie ben jij trouwens ?:rolleyes:
 
ik schiet niets af.. ik geef slechts mijn mening, en nee... die is niet onderbouwd door 'onderzoeken' (anders had ik die wel gepost). kan jij me wel een onderzoek geven dan? en kom dan aub niet aan met vage stickies van hier.. dan wil ik wel een echt onderzoek zien. ik geloof best dat frontloaden kan leiden tot sneller stabielere bloedwaardes, maar vertaalt zich dit dan ook direct naar sneller gains? in de sticky hier wordt als argument voor frontload gebruikt minder sides... maar zo te zien ben je daar zelf ook niet zo zeker van he?

please enlighten me!

wie ik ben is niet relevant, waarom denk je dat iedereen hier een alias gebruikt?
 
je zult wss hoofdpijn krijgen in t kwadraat. vind persoonlijk fl k*t, dan liever met korte esters in t begin erbij...een flesje a 10ml en dan 1ml eod naast de lange esters gaat hard zat ;)
 
Test e kun je toch frontloaden met 1 week op 1250 mg als je 500 mg wilt draaien in de rest van je kuur?
Is dat bij tren e niet gewoon hetzelfde.
Je gewilde dosis uppen met 150% dus. 600 mg tren e is dan 1500 mg, en dan zou 1 weken fl'en genoeg zijn dacht ik.. :)
 
Test e kun je toch frontloaden met 1 week op 1250 mg als je 500 mg wilt draaien in de rest van je kuur?
Is dat bij trenbolone e niet gewoon hetzelfde.
Je gewilde dosis uppen met 150% dus. 600 mg trenbolone e is dan 1500 mg, en dan zou 1 weken fl'en genoeg zijn dacht ik.. :)

Ben ah denken om die frontload te laten vallen en misschien tren-a bij te zetten de eerste twee weken... Hoeveel tren-a zou ik dan best bijzetten elke week, bovenop die 600 mg tren-e dus...

Of kan ik beter de eerste twee weken de tren-e dan wat lager doseren en na twee weken de tren-e uppen (nadat de tren-a eruit is)
Dus OFWEL

wk 1-2: tren-a bijv 75mg EOD
wk1-2: andropen 500 mg EW
wk1-2: tren-e 400 mg EW
wk 1-2: test-e 500 mg EW
wk 3-12: tren-e 600 mg EW
wk 3-12: test-e 750 mg EW

OFWEL
wk 1-2: tren-a bijv 75mg EOD
wk1-2: andropen 500 mg EW
wk1-2: tren-e 600 mg EW
wk 1-2: test-e 750 mg EW
wk 3-12: tren-e 600 mg EW
wk 3-12: test-e 750 mg EW

Iemand suggesties om de kuur met korte esther sneller te laten inkicken ? Heb nog andropen (anderhalve vial, 275 mg/ml in 10ml vials) en tren-a liggen (2 vials 75 mg/ml in 10ml vials)
 
Is er eigenlijk al iemand die met die hoeveelheden een frontload gedaan heeft ????

Reacties plz !

Thx !
 
heb maximaal 800mg primo en 1000mg test enath gefrontload en dat voor 2 weken...zoals ik al aangaf...geen aanrader mijn inziens!
 
Okay, alvast bedankt voor de info,

Nog iemand ?
 
Blijkbaar niet, je kan ook ff zoeken: 'halfwaardentijden' etc, ik heb wel degenlijk sheets, welke jij graag ziet, voorbij zien komen...

Use the Search!
 
zou trouwens niet biede middelen frontlaoden
 
http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/frontloaden-artikel-uitleg-39440/

Helemaal naar onderen scrollen. :thumbs:

Uiteraard moet je zelf de side's waarnemen, wat bij een ander een probleem levert, hoeft jou niet te deren, en viceversa..

Dat had ik al gelezen maar ik heb geprobeerd de formule toe te passen maar kom er niet uit:

de halfwaardetijd voor tren-e is 14 dagen
de halfwaardetijd voor test-e is 10,5 dagen

Tren-e

verklaring variabelen :

H = halfwaardetijd in dagen (zie volgende post voor waardes)
D = dosis per injectie (in mg)
T = aantal dagen tussen de injecties

formule :

Frontload (in mg) = D / (1 - 2^(-T/H))


Frontload = 600/(1 - 2^(-3/14)) = ??? mg

Die 2^ is blijkbaar machtsverheffen ? ik weet niet wat dat wil zeggen ? 2*2 ? Want dat is dan 4 en dan ziet de formule er zo uit:

FL = 600/ (1-4 (-3/14))
FL= 600/ (-3 (-3/14) = 34 mg ????

Ergens klopt er iets niet... Als iemand me eens kan uitleggen wat ? Dan kan ik het zelf voor test-e berekenen.

Alvast bedankt.
 
ik zou zo doen:

wk 1-3: trenbolone-a bijv 75mg EOD
wk 1-3: test-prop 150mg EOD
wk 1-2: andropen 500 mg EW
wk 1-12: trenbolone-e 600 mg EW
wk 1-12: test-e 750 mg EW
 
Back
Naar boven