| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2007 Locatie: België Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: | wat vinden jullie over de combinatie
1-22 500mg test 1-3 300mg mast P 1-10 400mg masteron E 10-20 400mg trenbolone 10-20 arimedex(femara) 25-28 20mg nolvadex doel schone droge massa pakken,en begin hier weer niet een discussie over arimedex of femara daar heb ik niets aan. wat vinden jullie over de kuur op zich,en mankeerd er nog iets aan?, dank bij voorbaat Laatst aangepast door vinie84 : vr 23 jan 2009 om 09:19 |
| | |
| | #2 |
| Huge Freak Aangemeld: okt 2004 Locatie: ergens in Azie Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: 1m65 103kg 15% Karma: | Re: wat vinden jullie over de combinatie
Vragen naar een bron voor een middel is niet toegestaan,krijg je zomaar een rode voor,mijn advies haal ff weg,ik kan niet meer dealeaten
__________________ 1.65m 101-kg 15-% PM mag altijd. |
| | |
| | #3 |
| Huge Freak Aangemeld: okt 2004 Locatie: ergens in Azie Leeftijd: 44 Geslacht: M
Waarom arimidex voorgezet op een bepaalde week.ALLEEN gebruiken als je nodig hebt
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mei 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: wat vinden jullie over de combinatie
had je al eerder gepost toch? zo goed als zeker |
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder | Re: wat vinden jullie over de combinatie
Ben nu niet bepaald een expert op aas gebied (geen praktijk), maar vindt het een beetje raar in mekaar je kuur.Als je toch 22weken kuurt kan je vb: 1 - 16 : 750Mg/Bold 1 - 16 : 750Mg/Test 16 - 22: 150Mg/Test Prop 16 - 22: 150Mg/Mast Prop 16 - 22: 112Mg/Tren Ace Laatste 6 weken misschien wat T3 erbij?Heb je geen ari enz nodig, gaat ten koste van je gains naar het schijnt.Dit zal je wel droge massa leveren, mits schone voeding,cardio en KT...Succes alvast met je beslissing
__________________ Visit my pics: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...to-8-a-200640/ 175cm ..Kg ..bf (in progress) Sharp's BBW's Fanclub! http://forum.dutchbodybuilding.com/groups/bbw-s-fanclub.html Laatst aangepast door Sharpsafer : vr 23 jan 2009 om 10:05 |
| | |
| | #7 | |
| Nuclear Based Aangemeld: nov 2007 Locatie: Kingkong City! Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: Karma: | Re: wat vinden jullie over de combinatie
Citaat:
gozer zet het eens netjes en begrijpelijk onder elkaar, hier komt niemand uit. | |
| | |
| | #8 | |
| Advanced Bodybuilder | Re: wat vinden jullie over de combinatie
Citaat:
Zie je met firefox heb ik het niet...kl**te pc
__________________ Visit my pics: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...to-8-a-200640/ 175cm ..Kg ..bf (in progress) Sharp's BBW's Fanclub! http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=90 Laatst aangepast door Sharpsafer : vr 23 jan 2009 om 10:16 | |
| | |
| | #10 |
ja bold was idd ook een optie, en weet dat ik deze ook overwogen heb. maar bold is een zeer licht middel en wou liever voor iets anders gaan, mss wel niet de gebruikelijke kuren zoals hier gepost. tis anders maar daarom ook niet slechter. das mijn mening natuurlijk,uit ondervinding vond ik tren redelijk mé vallen naar wat ik ijver en dat is droge massa. en tuurlijk weet ik dat bold ook droge massa is maar het nadeel is dat het veel te lang duurt voor het goedje begint te werken |
| | |
| | #11 | |
| Nuclear Based Aangemeld: nov 2007 Locatie: Kingkong City! Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: Karma: | Re: wat vinden jullie over de combinatie
Citaat:
Tren is velen malen sterker dan Bold. goede keuze! | |
| | |
| | #12 |
bedankt voor de info allen. donderdag begint de kuur,en ik hou wel weer een logje bij. |
| | |
| | #13 |
suc6 gozer
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| combinatie, jullie, vinden |
| Topic opties | |
| |