AndroidHealthClinic

Verzadiging receptoren bij testo gebruik?

Bezoekers in dit topic

diehardecto

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 nov 2009
Berichten
359
Waardering
13
Lengte
1m91
Massa
107kg
Vetpercentage
8%
Beste mede staalvreters!

Even een vraagje. Zat te twijfelen of hem in deze sectie te posten of bij de wetenschap. Toch maar hier. Mocht dit fout zijn zie ik de verplaatsing van de mods wel tegemoet (my bad)
Ik hoor in mijn omgeving en op dit fora nogal veel tegenstrijdige geluiden over het gebruik van test. Nu ben ik al op zoek gegaan op het internet maar nog niet echt iets concreets kunnen vinden. (eerlijk gezegd ook nog niet heeeel hard wezen speuren ;) ) Dacht gooi het wel even in de groep.

Enerzijds hoor ik: 1 gram test in de week is maximaal knallen.
Anderzijds hoor ik: Zulke hoeveelheden zijn onzin. Je receptoren zijn hier op gegeven moment verzadigd en kunnen dergelijke hoeveelheden niet opnemen. Dorian Yates sprak zelfs over 600 mg max na 2 weken frontload op 1000.

Wat is nu wijsheid. Iemand artikelen of kennis hierover?

Groeten!
 
Ja is zat over te vinden....receptoren verzadiging is crap
 
dus jij zegt dat die hoeveelheden zin hebben kan ik opmaken uit je post? Ik zal is even engelse zoektermen gebruiken voor volledige artikelen.
 
Laatst bewerkt:
Je zou kunnen kijken hoe jij persoonlijk reageert op 600 en 1000

Ik denk dat je harder gaat op de 1000
 
Receptorverzadiging of upregulatie/downregulatie van AR receptor is larie zoals Kriel al aangaf. Dergelijke theorieën zijn, of beter gezegd, werden gestaafd op het feit dat de aanwas van spiermassa afneemt na 8-10 weken on te zijn. Dit werd toegeschreven aan downregulatie of "verzadiging" van AR receptoren. Onzin natuurlijk aangezien AR receptoren constant vervallen. Gelukkig weten we inmiddels dat hypertrofie in spiercellen wat gecompliceerder ligt dan enkel de activiteit van je AR receptoren. Maar daar moet je jezelf maar eens in gaan verdiepen.

P.S.
Overigens kan je aanbevelen eens op 1000 mg te cyclen. Van "receptorverzadiging" zul je niks merken. :D
 
Laatst bewerkt:
Kijk dit zijn antwoorden waar ik wat mee kan. Ben nog nooit hoger gegaan dan 500 mg test E. Dit wel altijd in combinatie met een andere steroide. Ik ga me nog wat verder verdiepen in de materie. (niet uit wantrouwen mbt tot jullie kennis hoor ;), maar uit pure interesse)
Bedankt voor de info.
 
Ha ha jij laat er geen gras over groeien... Zei het je toch ;)
 
hahah seeker ;) we gaan het zin in de koude wintermaanden hoe het uit gaat pakken ;)
 
heb na test en test deca en ff tren ook gekozen voor een test only op 1000.. voelt heerlijkk. weinig sides mentaal vrolijk en goed en je voelt je stukken ''gezonder'' als met deca of tren of dergelijke erbij
 
dus jij zegt dat die hoeveelheden zin hebben kan ik opmaken uit je post? Ik zal is even engelse zoektermen gebruiken voor volledige artikelen.

Big Cat heeft nog ergens 'n artikel waarin ie schreef dat het BS was.
 
dat het bs is om 1000 mg te pakken?

Neeee, verzadiging van receptoren.

Zie nu in waarom je dacht dat ik dat bedoelde, beetje verkeerde quote + response idd.
 
Receptorverzadiging of upregulatie/downregulatie van bla bla bla...

P.S.
Overigens kan je aanbevelen eens op 1000 mg te cyclen. Van "receptorverzadiging" zul je niks merken. :D

..
 
Big Cat heeft nog ergens 'n artikel waarin ie schreef dat het BS was.


En BS staat voor?

Upregulatie verzadiging receptor cleaning.....die mensen hebben teveel Rea gelezen en zijn persoonlijk visie teveel als echte theorie gezien (wat begrijpelijk is want auteur haalt persoonlijke visie en bewezen theorie zelf de hele tijd door elkaar)
 
Nou iedereen van wie ik een mening wilde hebben heeft gereageerd ;)
Tnx guys. 1000 mg test gaat het worden. Of ik er nog iets naast stack weet ik niet. Denk het eigenlijk niet.

BS staat trouwens voor bullshit
 
Vanaf welke dosering zal de meerwaarde verdwijnen?

Ik heb zelf wel een 2500mg per week gezet (Test E) maar had eigenlijk meer last van de bijwerkingen dan ik er profeit van had
 
Vanaf welke dosering zal de meerwaarde verdwijnen?

Ik heb zelf wel een 2500mg per week gezet (Test E) maar had eigenlijk meer last van de bijwerkingen dan ik er profeit van had

Same here, 1500 of 750mg, geen grote verschillen in resultaat, wel in sides.
 
Dat zal bij iedereen wel verschillen, mijn echt GO-dose waarbij de gains>side is 1250mg EW.
 
En BS staat voor?

Upregulatie verzadiging receptor cleaning.....die mensen hebben teveel Rea gelezen en zijn persoonlijk visie teveel als echte theorie gezien (wat begrijpelijk is want auteur haalt persoonlijke visie en bewezen theorie zelf de hele tijd door elkaar)

mensen die Rea serieus nemen zijn zowieso :roflol:. Een beetje wetenschappelijk nadenken en je vindt op elke pagina flaters van jewelste. Logica is niet aan die mens besteed.

Anyway, waar receptorverzadiging echt van komt is dat iemand andrenerge en androgene receptoren door elkaar heeft gehaald.

Bij andrenerge receptoren is er wel verzadiging mogelijk(zie clen). Een paar keer mispreken/schrijven/spellen en de fout is geboren.

Dan krijg je een heleboel papegaai van mensen zonder enige achtergrond die er in feite niks van snappen maar wel advies en meningen geven, en in het land der blinden is eenoog koning, dus...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven