AndroidHealthClinic

Verschil test-e 250mg en 500mg??

Bezoekers in dit topic

Falcor

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 jun 2009
Berichten
1.702
Waardering
129
Lengte
1m86
Ik bedoel. Zit er echt veel verschil in?

Zie mensen bijna net zoveel gainen op 250 als op 500.
Zowel in mijn omgeving als op het forum.

Bij mij zat er 2 kilo verschil in.
( heb het dan over test-e only. )

Is dit puur verschillend per persoon of gewoon een verwaarlozing van voeding en trainingsschema?
 
Ligt aan je lengte en gewicht. 2 personen met gelijkwaardige trainingsrrvaring waarvan de een 1.70 is en de ander 1.90 zal de persoon die 1.70 is met 250 zijn eerste kuur kunnen doen en de 1.90 500.
 
Je kan onmogelijk zeggen dat er bij jou in de zelfde situatie 2kg verschil in zou zitten.
Ik neem aan dat je door bent blijven trainen dus zwaarder was dan de start van je 250mg kuur, daardoor is het moeilijker om te gainen.

Ligt aan je lengte en gewicht. 2 personen met gelijkwaardige trainingsrrvaring waarvan de een 1.70 is en de ander 1.90 zal de persoon die 1.70 is met 250 zijn eerste kuur kunnen doen en de 1.90 500.

Lolwut, waarom zou je 250 nemen ipv 500 wanneer je kleiner bent?
 
Je kan onmogelijk zeggen dat er bij jou in de zelfde situatie 2kg verschil in zou zitten.
Ik neem aan dat je door bent blijven trainen dus zwaarder was dan de start van je 250mg kuur, daardoor is het moeilijker om te gainen.



Lolwut, waarom zou je 250 nemen ipv 500 wanneer je kleiner bent?

Lol? Is dit srs??
 
Ligt aan je lengte en gewicht. 2 personen met gelijkwaardige trainingsrrvaring waarvan de een 1.70 is en de ander 1.90 zal de persoon die 1.70 is met 250 zijn eerste kuur kunnen doen en de 1.90 500.

Not sure if srs
 
Is tich gewoon lichaamsgewicht. Iemand die 80kg weegt zal minder nodig hebben dan iemand van 90 kg. Er van uitgaande dat het kuurverlede er nog niet is en vp hetzelfde
 
Lol? Is dit srs??

100% srs

Is tich gewoon lichaamsgewicht. Iemand die 80kg weegt zal minder nodig hebben dan iemand van 90 kg. Er van uitgaande dat het kuurverlede er nog niet is en vp hetzelfde

Het is inderdaad de combinatie vvm/lengte wat van groot belang is.
Ook is een deel genetisch bepaald mbt respons op exogene toediening.
 
Dat 250 de moeite niet is :P
 
100% srs



Het is inderdaad de combinatie vvm/lengte wat van groot belang is.
Ook is een deel genetisch bepaald mbt respons op exogene toediening.

Lol gast, en nu ga je mijn theorie wel gelijk geven?? Ik zeg iemand die kleiner is en dus minder weegt heeft minder nodig. Haha jezus
 
Lol :roflol: gaat wel lekker de laatste tijd hier op t forum wat een topics :roflol:

Wat is de beste kuur om breed te worden
Nu dit weer
En al die andere belachelijke toppics haha
 
Lol gast, en nu ga je mijn theorie wel gelijk geven?? Ik zeg iemand die kleiner is en dus minder weegt heeft minder nodig. Haha jezus

Ik heb het over het feit dat het niet alleen gaat over het gewicht (vvm is niet gelijk aan kg spiermassa) om te bepalen hoeveel je ongeveer zal gainen.
70kg bij 1,65 zou bijvoorbeeld 8kg kunnen gainen, 70kg bij 1,95, no way, die gaat er zeker wel overheen.
Maak alleen duidelijk dat het niet puur om gewicht gaat.

Wat jij zegt is dat wanneer je kleiner bent minder nodig hebt, dat slaat nergens op.
 
Bereken het verschil tussen 250mg test en 500 mg test:

500 - 250 = 250mg test.

krul.gif
 
Bereken het verschil tussen 250mg test en 500 mg test:

500 - 250 = 250mg test.

krul.gif

Haha :roflol:

250 test is niet de moeite waard vind ik, ong 70% opname met enanthaat ester dus 175mg ongeveer.
Normaal maak je ongeveer 70mg aan dus zit je in dat geval op iets meer dan het dubbele..
 
Haha :roflol:

250 test is niet de moeite waard vind ik, ong 70% opname met enanthaat ester dus 175mg ongeveer.
Normaal maak je ongeveer 70mg aan dus zit je in dat geval op iets meer dan het dubbele..

een gezond persoon van 25 jaar maakt 50 mg per week aan en geen 70;)
 
Jullie hebben echt niks te doen allemaal he.

kansloze discussies hier.

eerste kuur 500mg test E period!!!!!

250mg bridge of cruise .
 
Bereken het verschil tussen 250mg test en 500 mg test:

500 - 250 = 250mg test.

krul.gif

Wel discutabel in de praktijk :p

Stel je maakt naturel 125 mg test aan is zit je bij 250 mg op 125 mg meer en op 500 mg op 375 mg meer.

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Haha :roflol:

250 test is niet de moeite waard vind ik, ong 70% opname met enanthaat ester dus 175mg ongeveer.
Normaal maak je ongeveer 70mg aan dus zit je in dat geval op iets meer dan het dubbele..

50 mg per week is naturel
 
Wel discutabel in de praktijk :p

Stel je maakt naturel 125 mg test aan is zit je bij 250 mg op 125 mg meer en op 500 mg op 375 mg meer.

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------



50 mg per week is naturel

Maar wat je naturel aanmaakt maakt geen flikker uit als je exogeen gaat toedienen, dan ligt nl je eigen aanmaak plat. Tenzij je zo'n zogenaamd genetisch gelukkige mofo bent zoals ze alleen op DBB zitten die uit zichzelf al 900 mg Test per week aanmaken.

Verder heeft Peppie gewoon als enige zo'n beetje een nuttige bijdrage, het verschil is 250 mg TestE per week. Ik vind het echt geweldig om te zien hoe mensen hier kunnen zien wat iemand van 70 kg zou gainen en wat iemand van 90 kg zou gainen als ie dit of dat zou gebruiken.

Voorspel voor mij dan ff de cijfers van de Lotto, weet ik dat ik morgen nog een lot moet gaan halen.
 
Haha :roflol:

250 test is niet de moeite waard vind ik, ong 70% opname met enanthaat ester dus 175mg ongeveer.
Normaal maak je ongeveer 70mg aan dus zit je in dat geval op iets meer dan het dubbele..

Ik citeer van Big T:

4-7 mg dagelijks

wekelijks dus 28 tot 49 mg


Hoe kom jij bij 70 haha :rofl:

En als je gewoon goed gedoseerde gear hebt neem je wel meer op dan 175
 
Back
Naar boven