| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #21 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Verlangen naar alcohol tijdens kuur
De eerste keer dat ik drugs gebruikte was toevallig ook tijdens een kuur.. Nu doe ik het niet meer omdat ik wat zuiniger ben op mijn lichaam en ik met alleen wat drank op al helemaal los kan gaan. Ghb durf ik echt niet meer te nemen, want de gbl (van globochem) waar we het van maakte was gewoon sterk vervuild de laatste keer. We kregen daar achteraf rooie vlekken van, rooie kop, veel zweten, pijn bij de lever, duizeligheid na zware inspanning, en dat werd na een maand pas minder. En dat kwam zeker niet van de gootsteenontstopper, wat we eerst dachten. Die bedrijfjes zetten gewoon op die sites dat hun gbl 99,99% zuiver is, terwijl ze de goorste verontreinigde troep verkopen van <90% uit China. |
| | |
| | #22 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Citaat:
Ik dronk regelmatig tijdens de kuur (niet goed natuurlijk) maargoed, calculeerde het ook altijd in, 4 liter bier is 1600kcal he, de rest van die dag (de middag en ochtend ervoor) at ik alleen Proteine (als het een cutter was) en de avond als een soort carbloading gebruikte (zo praatten ik mezelf aan dat het niet zo slecht was) dronk Kale ook geen 50 pils op de zaterdag avond in de cut? dus het zal zeker aan je dieet liggen
__________________ ON na 19 OFF | |
| | |
| | #23 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: Karma: | Citaat:
| |
| | |
| | #24 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
laat beide achterwege..
__________________ |
| | |
| | #25 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2007 Locatie: the bronx Geslacht: M
Stats: 1m86 94kg - Karma: | Re: Verlangen naar alcohol tijdens kuur
dat is volledig normaal! een kuur geeft je ook meer zelfvertrouwen! bijgevolg: je wil graag onder de mensen komen, je gaat liever uit, je drinkt graag eentje meer want dan wordt dat zelfbeeld nog versterkt... enz |
| | |
| | #26 | |
| Advanced Bodybuilder | Re: Verlangen naar alcohol tijdens kuur
Citaat:
__________________ [Never too BIG or too STRONG !!! | |
| | |
| | #27 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jul 2008 Locatie: België Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: 1m85 111kg - Karma: | Re: Verlangen naar alcohol tijdens kuur
hoooww de zonovergoten terrassen.. bwaaa.. al da bier niet mogen aanraken.. pffffff.. wa e gezeik!! zou nog meer cardio dan nie genoeg helpen KALE: hoe doet gij da minne man? Zuipen en dan op de step springen??
__________________ "The medium is the message" - "Perception is reality" "Freedom is the distance between church and state." SINCE JUNE 08 "BACK IN ACTION" 185cm 111 KG - building a heavy duty son of a bitch |
| | |
| | #28 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
alsof je bier moet drinken om op een terras te kunnen zitten? Trouwens wat moet je tijdens een kuur op het terras zitten bier drinken, je hoort in de sportschool te zijn. En na t sporten bier gaan drinken is helemaal stom, je voeding zal er niet optimaal onder zijn en je eiwitsynthese wordt om zeep gebracht. Wat ben je dan beter dan een beachboy of breezah..?
__________________ |
| | |
| | #29 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jul 2008 Locatie: België Leeftijd: 38 Geslacht: M
Citaat:
toch.. kan het wel es fijn zijn om een frisse pint op een zonnige hete dag te verorberen in een fijn gezelschap... man, het leven kan soms deugd doen.. btw : ik kuur (nog) niet.. ben de boel hier aan 't afgluren om wat bij te leren... >> conclusie : kuur = op de kin kloppen ipv doorgieten
__________________ "The medium is the message" - "Perception is reality" "Freedom is the distance between church and state." SINCE JUNE 08 "BACK IN ACTION" 185cm 111 KG - building a heavy duty son of a bitch | |
| | |
| | #30 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
ben van mening dat je het beterin de kuur kan doen dan erbuiten, je bent immers zo anabool als wat
__________________ ON na 19 OFF |
| | |
| | #31 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2007 Locatie: the bronx Geslacht: M
Stats: 1m86 94kg - Karma: | Re: Verlangen naar alcohol tijdens kuur
|
| | |
| | #32 | |
Citaat:
ja, laten we vooral de potentie van zo'n kuur niet optimaal gebruiken.
__________________ | |
| | |
| | #33 | |
| Mommy's little monster | Re: Verlangen naar alcohol tijdens kuur
Citaat:
__________________ poep op je buik | |
| | |
| | #34 | |
Citaat:
__________________ "The medium is the message" - "Perception is reality" "Freedom is the distance between church and state." SINCE JUNE 08 "BACK IN ACTION" 185cm 111 KG - building a heavy duty son of a bitch | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| alcohol, kuur, naar, tijdens, verlangen |
| Topic opties | |
| |