| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: apr 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Verlangen naar alcohol tijdens kuur
Ik kuur de laatste jaren alleen rond de zomer met een (voor mijn doen) erg lage dosering van 50mg test prop eod en 50mg proviron per dag. Dit doe ik dan meestal niet langer dan 5 weken, 2x per jaar. Eentje in april en eentje in juli en ik zie er weer uit als een monster. Zware kuren heb ik niet meer nodig, omdat de omvang van mijn spieren voldoende is na deze lichte prikkeling. Maar ik heb nu ook een aardig vet%. Vandaar de proviron erbij, in de hoop dat ik zo weinig mogelijk vet ga vasthouden. Alleen.. het verlangen naar genotsmiddelen neemt sterk toe als de testo in mijn lijf zit.. Vooral drank! Buiten mijn kuur kan ik zo een paar maanden zonder. Maar met test in mijn barst... Ik kan het niet laten om minstens 1x per week op zaterdag ff lekker wat te drinken. Een stuk of 10-12 glazen per weekend... Ik kijk er gewoon naar uit. Thuis met vrienden, op terras of kroeg. Juist nu, omdat het zomer is. Als ik er niet genoeg cardio bij doe, word mijn gordel steeds maar dikker en dikker. Logisch. Afwegen is moeilijk.. Ik compenseer het met minder eten doordeweeks. Hoe hebben jullie dit? Ook meer verlangen naar genotsmiddelen tijdens het kuren? GHB is trouwens geen optie voor mij, teveel vervuiling in die troep tegenwoordig |
| | |
| | #2 |
| Cool Novice Geregistreerd: jun 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 2 | Re: Verlangen naar alcohol tijdens kuur
Enige genotsmiddel wat ik tijdens mijn kuur nodig heb is mijn vriendin Dus die heeft meestal wel door wanneer ik weer in een kuurtje zit Sowieso pak ik helemaal geen alcohol omdat mn lever al genoeg te doen heeft. Minderen op je eten lijkt mij niet echt de manier om de "gordel" te verminderen Tijdens een kuur altijd goed op je voeding blijven letten!!!! Maar je zegt zelf al dat je veel ervaring dus hebt met kuren en zo!?! Nooit gedacht aan trenbol a en winstrol. Deed bij mij leuke dingen. En anders misschien gedacht aan T3 (tiromel) of Clenbutrol. Als je niet echt meer naar je massa hoeft te kijken heb je daar misschien meer aan. (maar ik kan er ook helemaal naast zitten, dus vergeef me als dat het geval is Maar terug te komen op de hoofdvraag over de genotsmiddelen. Soms heb ik medelijden met die vriendin van mij |
| | |
| | #3 |
| Mommy's little monster | Re: Verlangen naar alcohol tijdens kuur
Ik weet niet hoor, maar het groeien van je gordel komt echt niet door die 12 glazen pils per week....
__________________ Keuringsdienst van vrouwenvleeswaren |
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Verlangen naar alcohol tijdens kuur
Beetje karakter he. Als je heel het jaar een voedingsplan kan volgen kan je die paar weekjes toch ook wel zonder alcohol. Bovendien, het werd reeds aangehaald, belast de kuur je lever sowieso al. Hoewel met 50 mg test prop eod die belasting wel meevalt natuurlijk. PS; Waar zijn die pics ?
__________________ Justice must not only be done, justice must also seen to be done. Don't act tough, BE tough. Life is too short to be small. I don't do drugs on Mondays Bigger, Better, (Un)Cut. Lord Blackadder: What's your last name Baldrick ? Baldrick: "Sod Off", ever since I was born, people call me; "Sod Off Baldrick". 101 kg @ 1.76m Momenteel doelen aan het herzien |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: apr 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Re: Verlangen naar alcohol tijdens kuur
Winstrol, tren, para, bold, hgh, igf en weet ik wat nog meer... Ik heb de hele lijst al zo'n beetje gehad.. Het is erg goed om blijvende massa mee op te bouwen. Vooral de hgh en igf heb ik zeker veel aan gehad kwa blijvende kracht, ongeacht het milde eetpatroon. Nu, om het bij te houden vind ik een licht kuurtje provi/test prop gewoon het lekkerst. Daar voel je je ook gewoon het lekkerste bij en alles blaast weer op! Winny en tren krijg ik bijv. sloop-neigingen van, ben dan minder aardig en heb vaak pijn in me kop of soms hartkloppingen. En de pils, daardoor houd ik blijkbaar erg veel vocht vast. 4 weken na de kuur ben ik meestal weer droger dan daarvoor. Het eetpatroon heb ik wel in de hand, maar het VOCHT! Hou op.. Ik heb al een aantal keer bloedtesten gedaan of mijn nieren en lever wel goed werkten, maar ik hou veel vocht vast wat op vet lijkt. Ook wel tijdens deze lichte kuurtjes... En dat probleem met genotsmiddelen enzo is natuurlijk extra sterk tijdens de zomer EN de kuur. Stats kan ik geven; op dit moment: 3x8x145kg benchpress, 1x4x165kg benchpress, 4x8x24kg side raises, 125kg-1,90m, 21,4%bf.. Pics komen misschien wel, maar veel mensen zeggen dat het lijkt of ik de grote broer ben van Jarno Hams (alleen met een minder dikke pens en kop). Wel grappig maar of ik er trots op moet zijn.. tsja.. Laatst aangepast door lunatic : zaterdag 19 juli 2008 om 18:32 |
| | |
| | #6 |
| Cool Novice Geregistreerd: apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Re: Verlangen naar alcohol tijdens kuur
nu maak je ons helemaal benieuwd naar de pics!!! grote broer van jarno !!!!!!!!
|
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: mei 2006 Locatie: vlaanderen Geslacht: M
Karma Power: 0 | Re: Verlangen naar alcohol tijdens kuur
AAA-club is je enige oplossing....
|
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: jul 2008 Locatie: België Leeftijd: 38 Geslacht: M
Karma Power: 8 | Re: Verlangen naar alcohol tijdens kuur
seig.. zou dan toch zorgen dat je veel water tussendoor drinkt..
__________________ "The medium is the message" - "Perception is reality" "Freedom is the distance between church and state." SINCE JUNE 08 "BACK IN ACTION" 185cm 115 KG sleep, eat, cardio, eat, sleep, eat, train hard, eat, fool around, eat, sleep that's all folks... |
| | |
| | #9 |
| Cool Novice Geregistreerd: jul 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Re: Verlangen naar alcohol tijdens kuur
Hoeveel posts of hoelang moet je aangemeld zijn om bij de AAA te kunnen, is er dan ook een praatgroep?! Dat verlangen naar o.a. alcohol, heeft dacht ik te maken met dat je in je hersenen ook receptoren hebt waar de anabolen zich aan gaan hechten.........en dan een of andere reactie te weeg brengen, zal is kijken of ik de link naar ergogenics naar dat artikel kan vinden |
| | |
| | #10 |
| Cool Novice Geregistreerd: jul 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
http://www.ergogenics.org/nubain.html Hier wordt het al in verband gebracht, maar ben nog effe zoeken naar de daadwerkelijke uitleg Deze is ook wel aardig http://www.ergogenics.org/analc.html |
| | |
| | #11 |
| Huge Freak Geregistreerd: aug 2005 Locatie: Melk! Gotta love it Geslacht: V
Karma Power: 36 | Re: Verlangen naar alcohol tijdens kuur
alcohol drinken tijdens je kuur? 1 woord; Weak.
__________________ On steroids: There are no shortcuts. The fact that a shortcut is important to you means that you are a pussy. Let me be clear here: if you'd rather take steroids than do your squats heavy and drink enough milk, then you are a fucking Pussy. I have no time or patience for fucking Pussies. Please tell everyone you know that I said this. Mr Rippetoe. |
| | |
| | #12 | |
| Monstrous Giant Geregistreerd: jun 2003 Locatie: Stoutste jongen van de klas Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 25 | Re: Verlangen naar alcohol tijdens kuur
Citaat:
__________________ Switch | |
| | |
| | #13 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #14 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 17 | Re: Verlangen naar alcohol tijdens kuur
Citaat:
nou, dat lijkt me stug. Ik heb tijdens een kuur altijd juist zin om niét te zuipen of te gaan stappen, maar om te groeien..
__________________ 1.77 95kg 13% | |
| | |
| | #15 |
Ja, zal het eerlijk zeggen bij mij wisselt het de ene kuur wel zin om te drinken(doe het niet) en de andere keer ook totaal niet, maar lees anders die artikels met die link erbij, zijn toch echt wetenschappelijke studies.
|
| | |
| | #16 | |
| Super Moderator | Re: Verlangen naar alcohol tijdens kuur
Citaat:
| |
| | |
| | #17 |
Ben me de tering aan het zoeken naar het artikel op ergogenics, maar als je die 2 andere artikels leest, gaat het er ook over, word alleen niet gepraat over dat de anabolen zich hechten aan receptoren in de hersenen, 2e artikel geeft aan dat het komt door cross-tolerance maar niet zozeer dat je meer zin krijgt in alcohol.
|
| | |
| | #18 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: mei 2003 Locatie: België Leeftijd: 89 Geslacht: M
Karma Power: 12 | Re: Verlangen naar alcohol tijdens kuur
|
| | |
| | #19 | |
Citaat:
er wordt toch gezegd dat anabolicagebruikers sneller aan drank en drugs beginnen maarja dat word ook al levenslang van marihuanagebruikers gezegd,ik vind dat dat maar van je eigen afhangt Je moet n beetje karakter tonen en nee zeggen,simpel als dat....... | |
| | |
| | #20 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: feb 2003 Locatie: Arnhem Geslacht: M
Karma Power: 7 | Re: Verlangen naar alcohol tijdens kuur
Citaat:
__________________ Peanut Powerbutter, hoe groot wil je worden! | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| alcohol, kuur, naar, tijdens, verlangen |
| Topic Opties | |