Fitness Seller

Ventipulmin

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

muscleboy

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 aug 2004
Berichten
1.005
Waardering
1
Heeft iemand ervaring met dit product?
Of dit kan gebruikt worden door BBers .
Wij hebben namelijk paarden en ik zou hier vrij gemakkelijk kunnen aangeraken. :rolleyes:
En ja , ik heb al gezocht op het internet , maar daar is niet veel te vinden ...
 
muscleboy zei:
Heeft iemand ervaring met dit product?
Of dit kan gebruikt worden door BBers .
Wij hebben namelijk paarden en ik zou hier vrij gemakkelijk kunnen aangeraken. :rolleyes:
En ja , ik heb al gezocht op het internet , maar daar is niet veel te vinden ...

zie mijn post in het topic 'pompflessen clen'

dit kan zeker gebruikt worden voor bodybuilders, om droger te worden. echter, dit is een heavy goedje, het is niet voor niets voor veterinair gebruik.

als je al hoog in je vet zit zou ik proberen eerst door middel van een goed uitgekiend voedingsschema in combinatie met cardio proberen vet te verbranden.

zit je al erg laag in je vet dan zou je dit overwegen te kunnen gebruiken.

ook is het zinvol om het achter een kuur van AAS te gebruiken en dan na je nakuur. het zorgt namelijk ook indirect voor krachtbehoud.

de dosering voor een atleet van 90 a 100 kilo is gelijk aan 1 pompje NIET MEER

succes
Michel
 
Beetje meer uitleg aub? Wat is dit nu weer?
 
Bedankt
Mijn vetpercentage is niet enorm hoog, maar ik denk eraan om dit te injecteren na men nakuur zoals je zegt om men kracht te behouden.
 
clen injecteren?? ??? :eek:

10 cc rechtstreeks in de slagader of niet? :D
 
dacht toch echt dat het een transdermal is.

Maar probeer het....meld het ff van te voren, als we je nooit meer terug zien hier dan weten we waarom :D
 
Leviathan zei:
clen injecteren?? ??? :eek:

:D

De ventipulmin die ik kan aangeraken is om te injecteren, geen siroop .
 
muscleboy zei:
De ventipulmin die ik kan aangeraken is om te injecteren, geen siroop .


haha ahzo ik dacht al die gaat siroop injecteren :D
 
Dr. Spritzer zei:
Beetje meer uitleg aub? Wat is dit nu weer?

waarom moet alles 3 keer in een week voorgekauwd worden, terwijl me de searchfunctie met 1 druk op de knop alles eruit rolt?

maar goed, ik ben in een goede bui ;)

clenbuterol heeft een hele andere werking dan AAS, om even kort door de bocht te gaan: het legt niet je natuurlijke testosteron plat om het vervolgens op een chemische wijze te verhogen

beta 2 agonisten zorgen ervoor dat het lichaam makkelijker vet verbrand, hoe dat technisch werkt moet je zelf ook maar even wat moeite voor doen door de searchfunctie te gebruiken

edit: in de veterinaire wereld wordt clenbuterol vooral gebruikt voor paarden die last hebben van bronchitus en dergelijke. dit wordt inderdaad geproduceerd onder de naam ventipulmin en is een siroopvormige substantie uit een pompfles
 
muscleboy zei:
De ventipulmin die ik kan aangeraken is om te injecteren, geen siroop .

ik zou wel uitkijken met de doseringen die op de verpakkingen staan vermeld, vriend. deze zijn gebaseerd op paarden, hou daar rekening mee!
 
De injectie versie van Ventipulmin gaat bij sommige mensen te snel het systeem in.
Ventipulmin koomt ook in poeder vorm en in gelvorm met het pompje waar Latin Spirit het over heeft.

Als je aan de injectie kunt komen dan hebben ze zeker weten ook de poeder vorm en de gel vorm.
Probeer ze beiden en kijk welke het beste bevalt.
De meesten zijn enthousiaster over de gel, maar dat kan komen omdat ze de poeder nooit hebben gebruikt.

1e plaatje: gel
2e plaatje: poeder en injectie

Ventipowandinj.JPG


Ventisirop.JPG
 
Er wordt in dit topic gesteld dat het gebruikt kan worden na een kuur voor het behoud van kracht. Kan iemand dit te onderbouwen?
 
muscleboy zei:
De ventipulmin die ik kan aangeraken is om te injecteren, geen siroop .

Ik schrok al. :D

Zal wel niet intramusculair moeten of wel?
 
muscleboy zei:
Heeft iemand ervaring met dit product?
Of dit kan gebruikt worden door BBers .
Wij hebben namelijk paarden en ik zou hier vrij gemakkelijk kunnen aangeraken. :rolleyes:
En ja , ik heb al gezocht op het internet , maar daar is niet veel te vinden ...


goed verkrijgbaar in siroop en poeder!!
siroop is makkelijk per spuit te doseren en in je drankje te doen.
de poeder is extreem moeijk te doseren en zou je evt kunnen mengen met manitol of glutamine, maar ik zou voor de siroop gaan.

succes kerel long live the vets :D
 
ventipulmin om te injecteren moet je 4ml inspuiten ik heb het beste resultaat als ik 4keer 1ml onderhuids inspuit op plaatsen waar vet ophoopt bij mij mijn buikje wel alles ineens inspuiten niet spreiden over de dag het onderhuids injecteren vertraagd de afgifte in het bloed ;) (site vorige week pas ondekt tis de moeite)
 
heb gisteren voor de eerste keer de siroop gebruikt, en zoals hierboven al gezegd, heel voorzichtig zijn met de dosering, 1 pomp is ongeveer een lepel --> niet doen!! (dat is de dosering voor een paard!!)
begin met druppeltje en zie wat het met je doet. Heb zelf de eerste keer wat over gedoseerd (het vraagt wat oefening om slechts 1 druppeltje te doseren), had 's middags al bloedneus en bibber (kan je tegengaan door tabletje Cardio-Aspirine net erna te nemen, helpt tegen het beven).
Zie wel wat het geeft na enkele weken, zeker niet iets om blijvend te gebruiken, combineer het nu met kuur susta/deca - niet van plan om dat veel langer te doen (is heel grote fles!! :haar:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven