| |||||||
| Registreren | Forumregels | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Novice Aangemeld: feb 2010 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m73 61kg 1% Karma: ![]() |
hallo allemaal ik ben gisteren begonnen met een sustanon kuur ik heb het in mijn bil gespoten ik voelde er helemaal niets van alleen ik stond vanmorgen op en ik ga kapot van de pijn in mijn bil ik kan bijna niet meer normaal lopen of zitten is dit normaal? of heb ik misschien verkeerd geïnjecteerd? groetjes Danny |
| | |
| | #2 |
| Your one man army | Re: veel pijn na injecteren sustanon
Misschien... Maar één ding is zeker, je heb dit topic wel verkeerd geplaatst. Alles wat je injecteert valt niet onder supplementen. Stel je vraag in het daarvoor bestemde AAS topic. Succes met je kont!
__________________ If the pain gets too much, just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist. |
| | |
| | #3 |
Stats: 1m73 61kg 1% Karma: ![]() | Re: veel pijn na injecteren sustanon
okay sorry hoe kan ik deze topic weer verwijderen?
|
| | |
| | #4 |
Niet ![]() Dat kunnen alleen mods.. lekker laten staan en negeren
__________________ If the pain gets too much, just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist. |
| | |
| | #5 |
| Monstrous Giant Aangemeld: nov 2008 Locatie: rechts van je Leeftijd: 30 Geslacht: V
Stats: 1m59 - - Karma: ![]() ![]() ![]() ![]() | Re: veel pijn na injecteren sustanon
Met uitzondering van vitamine B12?
__________________ You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something... |
| | |
| | #6 |
In Nederland zijn vitamine B12 injecties ook verboden met uitzondering op doktersadvies. Of in ieder geval verboden te verhandelen.
| | |
| | #7 |
| Novice Aangemeld: feb 2010 Locatie: Molenbeek (Bxl) Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 2m30 160kg - Karma: ![]() | Re: veel pijn na injecteren sustanon
De vraag is hoeveel mg ebde zo in u bill gepoft ? |
| | |
| | #8 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: 1m94 121kg 12% Karma: ![]() | Re: veel pijn na injecteren sustanon
Kan aan de sust liggen is het van GG ? Daar is een verkeerde serie van in omloop. Ik en een vriend van me hadden dezelfde serie van Sust GG allebei 2 x geinject en allebei 2 abcessen ik 2 in me benen en hij 2 in ze reet!!! kan geen toeval zijn... |
| | |
| | #9 | |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2004 Locatie: België Leeftijd: 36 Geslacht: M
Stats: 1m77 83kg 11% Karma: ![]() | Re: veel pijn na injecteren sustanon
Citaat:
| |
| | |
| | #10 |
| Novice Aangemeld: jan 2010 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: 1m95 - - Karma: ![]() | Re: veel pijn na injecteren sustanon
Heb zelf ook eens een sust. kuur gedaan van GG en ook ik had er veel last van, maar werd steeds minder en later voelde ik er helemaal niks meer van. Succes |
| | |
| | #11 |
Stats: 1m73 61kg 1% Karma: ![]() | Re: veel pijn na injecteren sustanon
Hallo allemaal. Bedankt voor de snelle reactieś. Ik heb zelf de kleine naald gebruikt ik geloof dat het 0.7 bij 3 is, ik heb ook een grotere naald erbij gekregen dan ga ik die wel volgende keer gebruiken. Maar het is inderdaad sus van GG. de pijn die ik heb word alleen maar erger gisteren kon ik al niet veel nu al helemaal niets meer en ik ben wel wat pijn gewend alleen dit gaat wel een beetje erg ver, ik hoop dat het inderdaad ligt dat dit de eerste keer is en mijn lichaam aan prop moet wennen. Groetjes Danny |
| | |
| | #12 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: nov 2002 Locatie: almere Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: veel pijn na injecteren sustanon
Citaat:
Ga nou niet als je klaar bent met injecteren op de bank liggen, maar ga wat oefeningen (kniebuigingen ofzo) doen om je bloedsomloop te verhogen | |
| | |
| | #13 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: veel pijn na injecteren sustanon
Ik heb nooit ergens last van na injecteren wanneer ik direct daarna op de bank plof. Maar ja ik zet ook maar 3ml per keer. Of zou het komen doordat ik HG producten gebruik?
|
| | |
| | #14 |
| op keto 4 weken -5 kg. Aangemeld: okt 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: ![]() ![]() | Re: veel pijn na injecteren sustanon
ik heb heb meer met hg dan ug....raar maar waar
__________________ Vragen mag,GEEN bron vragen svp |
| | |
| | #15 | |
| Colossal Veteran | Re: veel pijn na injecteren sustanon
Citaat:
Je injecteert toch intramusculair, en niet intraveneus?
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. I have found the Iron to be my greatest friend. Friends may come and go, but two hundred pounds is always two hundred pounds | |
| | |
| | #16 |
| Novice Aangemeld: feb 2010 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m90 86kg 14% Karma: ![]() | Re: veel pijn na injecteren sustanon
ik heb het zelfde probleem met sustanon, ik spuit 2x 2ml dr in en ik heb ontzettend pijn mn bil is wat dikker geworden dan de andere en is heel hard wat zou de reden kunnen zijn?
|
| | |
| | #17 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: 1m81 85kg 13% Karma: ![]() | Re: veel pijn na injecteren sustanon
Citaat:
Hieronder het linkie van ergogenics. http://www.ergogenics.org/anabolica227.html#1
__________________ Because of my ex-girlfriend is started training,.. I never took the time to thank her. (Status: Bulking) | |
| | |
| | #18 |
| Advanced Bodybuilder | Re: veel pijn na injecteren sustanon
Dat zijn geen abcessen, maar gewoon ingekapselde injects. Als je een abcess niet behandelt lig je na een dag of 10 in een kist door bloedvergiftiging.
__________________ 67 jarige Heinz: We zijn hier toch niet van de mietjeschool?! |
| | |
| | #19 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: okt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m88 101kg 13% Karma: ![]() | Re: veel pijn na injecteren sustanon
Het gaat om de solvents die in je gear zit (BA, BB), je zou een ander merk kunnen proberen (Hg??). Manier van injecteren zou niet het probleem zijn. @ Yuri: haha.....
|
| | |
| | #20 | |
| Moderator | Re: veel pijn na injecteren sustanon
Citaat:
Onder behandeling van dokter en ziekenhuis.
__________________ Buffnes is for man...cutting is for girly boys. | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| injecteren, pijn, sustanon, veel |
| Topic opties | |
| |