MuscleMeat

Triptorelin

  • Topic starter bber
  • Startdatum
  • Reacties 61
  • Weergaven 12K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

bber

Cool Novice
Lid sinds
27 apr 2011
Berichten
51
Waardering
1
Lengte
1m80
Momenteel ben ik al een 18-tal weken bezig met Test E, ondertussen op 750mg/w, hiernaast loopt ook al een dikke maand HGH 5iu 5/7.
Eerst waren het bluetops, vandaag zet ik voor 2de keer Hygetropin, en deze blijf ik gebruiken.

Nu is het de bedoeling om binnen een 7-tal weken te stoppen met Test E.

Ik vroeg me af of ik ipv clomid, aromasin eens Triptorelin zou gebruiken als nakuur. Zijn hier mensen die er ervaring mee hebben of me kunnen aan- /afraden om dit te doen?


Thx!!!
 
vind het ook een interessant product, zou het graag gaan gebruiken maar wil weten of het wel de moeite waard is :-)
 
nightside vragen...of bij peptides kijken..
 
nightside vragen...of bij peptides kijken..

Jij bent voorspelbaar.... ;)

Het is inderdaad een veelbelovend product maar ik wil nog niet te hard van stapel lopen. Vele goede commentaren, enkele negatieve, maar nog niemand gevonden die mij een bloedbeeld kan voorleggen van voor en na de triptorelin-inname.
In tegenstelling tot wat Guido denkt, ben ik toch heel argwanend.
Ik heb veel reacties gevonden op Amerikaanse fora van gebruikers die maar enkele posts hebben. Er zijn natuurlijk veel mensen gebaat bij deze hype.
Maar zover mijn medische kennis het toelaat, heb ik het gevoel dat het wel eens zou kunnen werken.
Begin volgende maand ga ik het zelf proberen. Als mijn dokter wil meewerken met een voor en na bloedbeeld.
 
Het gaat wel om 1 enkele injectie dan, meerdere voor langere tijd zijn zelfs onderdrukkend.
 
Jij bent voorspelbaar.... ;)

Het is inderdaad een veelbelovend product maar ik wil nog niet te hard van stapel lopen. Vele goede commentaren, enkele negatieve, maar nog niemand gevonden die mij een bloedbeeld kan voorleggen van voor en na de triptorelin-inname.
In tegenstelling tot wat Guido denkt, ben ik toch heel argwanend.
Ik heb veel reacties gevonden op Amerikaanse fora van gebruikers die maar enkele posts hebben. Er zijn natuurlijk veel mensen gebaat bij deze hype.
Maar zover mijn medische kennis het toelaat, heb ik het gevoel dat het wel eens zou kunnen werken.
Begin volgende maand ga ik het zelf proberen. Als mijn dokter wil meewerken met een voor en na bloedbeeld.

Haha moest meteen aan jou denken...hoop trouwens dat je de gewenste resultaten behaald.
Moet je die triptorelin trouwens nemen op de laatste dag van het stoppen of wachten tot de test is uitgewerkt?
 
Het gaat wel om 1 enkele injectie dan, meerdere voor langere tijd zijn zelfs onderdrukkend.

Ik geloof zelfs bij te hoog gedoseerd dat je je chemisch castreert :D
 
Heren...

Triptorelin (oftewel decapeptyl) wordt bij vrouwen gebruikt met inseminatie problematiek maar ook binnen de muren van TBS klinieken als chemisch castratie middel..

Meer dan eens toedienen lijkt mij dan ook niet wenselijk...
Ik ga me even verdiepen in de materie..

---------- Post added ma 4 jul 2011 at 20:55 ----------

Ik geloof zelfs bij te hoog gedoseerd dat je je chemisch castreert :D

Je was me net voor.. ;)
 
Wat ik nu ga doen is uitzoeken wat de mechaniek achter het flare effect is..
Meer dan eens toedienen lijkt me wederom not done!
 
Haha moest meteen aan jou denken...hoop trouwens dat je de gewenste resultaten behaald.
Moet je die triptorelin trouwens nemen op de laatste dag van het stoppen of wachten tot de test is uitgewerkt?

Laatste wat ik gelezen heb; bij enanthaat 2 weken na laatste shot, geen opstart met HCG om niet te overstimuleren en direct na het shot triptorelin nolvadex. Maar er zijn veel voorbeelden op het net te vinden. Ik zie door de bomen het bos niet meer op het moment.
Verschillenden personen deden het enkel met triporelin, maar nogmaals, zonder een bloed te laten trekken. Blijft koffiedik kijken.
 
Laatste wat ik gelezen heb; bij enanthaat 2 weken na laatste shot, geen opstart met HCG om niet te overstimuleren en direct na het shot triptorelin nolvadex. Maar er zijn veel voorbeelden op het net te vinden. Ik zie door de bomen het bos niet meer op het moment.
Verschillenden personen deden het enkel met triporelin, maar nogmaals, zonder een bloed te laten trekken. Blijft koffiedik kijken.

Is natuurlijk het interessantst om te weten wat enkel die triptorelin doet..anders kun je net zo goed de gangbare nakuur doen.
 
Is natuurlijk het interessantst om te weten wat enkel die triptorelin doet..anders kun je net zo goed de gangbare nakuur doen.

Daar heb je wel een punt ja. Maar wat ik wel al zeker weet is dat nolva zo goed als niets doet bij mij. Dat is duidelijk geworden na mijn laatste bloedbeeld.
 
Triptorelin is GnRH. It was developed for patients with prostate cancer. When you apply the first dose of Triptorelin in a patient, It makes the pituitary gland produce high amounts of lh - leutenizing hormone - and FSH - follicle stimulating hormone - . However, with more frequent doses of Triptorelin, the pituitary gland shutdown from desensitization. That's exactly what a cancer patient needs, in order to stop testosterone production and stop dihydrotestosterone conversion. But for a bodybuilder or a patient with an already shutdown pituitary, one dose of Triptorelin should restart the system. That's the theory.
 
Triptorelin is GnRH. It was developed for patients with prostate cancer. When you apply the first dose of Triptorelin in a patient, It makes the pituitary gland produce high amounts of lh - leutenizing hormone - and FSH - follicle stimulating hormone - . However, with more frequent doses of Triptorelin, the pituitary gland shutdown from desensitization. That's exactly what a cancer patient needs, in order to stop testosterone production and stop dihydrotestosterone conversion. But for a bodybuilder or a patient with an already shutdown pituitary, one dose of Triptorelin should restart the system. That's the theory.

En wat zegt je arts hiervan Krieltje. Heb je nog niet overwogen om dit te proberen?
 
Theorie klinkt goed, maar praktijk dan?
Wie gaat het proberen?
 
Was een retorische vraag he?

tsjah.. misschien als allerlaatste noodoplossing.. maar ik denk dat er betere manieren zijn.
 
Die vroeg of ik ze allemaal op een rijtje had?

Beter antwoord had hij in mijn optiek niet kunnen geven wat decapeptyl betreft...

Is gewoon vragen om problemen, helemaal zonder de juiste kennis van zaken en een axis wat uit homeostase is...


Ben vanmorgen even de medische bibliotheek ingedoken..

However, with more frequent doses of Triptorelin, the pituitary gland shutdown from desensitization.

Dit kan dus ook al gebeuren bij een eerste toediening, en je neemt in mijn optiek dan ook onnodig veel risico.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven