MuscleMeat

Tren only of Anaver erbij?

Bezoekers in dit topic

dareal

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
1 mei 2006
Berichten
4.136
Waardering
25
Ik zit te denken aan een Tren only kuur, aangezien ik hier en daar erg succesvolle berichten erover lees. maatje van me neemt 1000 mg p week en die gaat vrij hard, hij neemt er ook anadrol bij. wat ik niet wil.
wat kan je verwachten van een Tren only?

Mischien neem ik er wat Proviron bij voor mijn libido.
anaver 100 mg ED is ook een optie om te stacken.
 
Vind het een gewaagd kuurtje, waar je veel van kan verwachten.
Heb paar maandjes geleden deca only gedaan op 1000mg, en die was ook erg goed.

Jij bent niet zo'n zeikerd die ''problemen met libido'' krijgt toch?

Zou goed zijn om een logje bij te houden.
 
lijkt me mooi om te doen ach libido is zwaar overrated:D
 
Vind het een gewaagd kuurtje, waar je veel van kan verwachten.
Heb paar maandjes geleden deca only gedaan op 1000mg, en die was ook erg goed.

Jij bent niet zo'n zeikerd die ''problemen met libido'' krijgt toch?

Zou goed zijn om een logje bij te houden.

Ik ben niet zo moeilijk, zette ook zonder te pijnzen bijna 3 gram test Pweek of 400 mcg igf ED.

1000mg Tren met 100mg Var lijkt me best gruwelijk om te doen, en mag aannemen dat je dan geen vocht vasthoud? dat was altijd vrij extreem in mijn vorige kuurtjes. met mijn huidige werk kan ik me dat niet echt permiteren
 
Ik ben niet zo moeilijk, zette ook zonder te pijnzen bijna 3 gram test Pweek of 400 mcg igf ED.

1000mg trenbolone met 100mg Var lijkt me best gruwelijk om te doen, en mag aannemen dat je dan geen vocht vasthoud? dat was altijd vrij extreem in mijn vorige kuurtjes. met mijn huidige werk kan ik me dat niet echt permiteren

jij hebt geld zat of niet...:D
 
Ik ben niet zo moeilijk, zette ook zonder te pijnzen bijna 3 gram test Pweek of 400 mcg igf ED.

1000mg trenbolone met 100mg Var lijkt me best gruwelijk om te doen, en mag aannemen dat je dan geen vocht vasthoud? dat was altijd vrij extreem in mijn vorige kuurtjes. met mijn huidige werk kan ik me dat niet echt permiteren

was je niet gestopt met kuren? Of was dat alleen aandachttrekkerij..
 
njam njam 1gr tren per week, begin er al spontaan van te kwijlen:p

lijkt me zeker te doen om het te stacken met var

hoelang ben je van plan deze kuur te laten duren?
 
de duursport al opgegeven :D
nou toch succes met je kuurtje ben niet zo een voorstander van een 19nor zonder test ik had wel libidoprobs:mad:
 
vind et wel een duur grapje die var op 100 ed maar wel goeie combi
 
wilde het voor een week of 10 a 15 nemen inclusief de var
 
wat zou je ervan kunnen verwachten?

1-10 1000mg Tren PW
1-10 100mg Var ED
1-10 50/25 mcg T3 ED

eventueel

1-10 proviron
 
ik heb wel meerdere tren only gedaan...met bromo/dosti erbij zal prolactin niet erg stijgen dus zal libido ook enigszins ok blijven...ga je voor trenA of E?..
 
wat zou je ervan kunnen verwachten?

1-10 1000mg trenbolone PW
1-10 100mg Var ED
1-10 50/25 mcg T3 ED

eventueel

1-10 proviron

en dat noem jij rustiger aandoen?
Hou jezelf niet voor de gek man
 
en dat noem jij rustiger aandoen?
Hou jezelf niet voor de gek man


z'n vorige kuren zullen dan nog een pakje heviger geweest zijn, vermoed ik;)
alles is relatief

@dareal: wat zijn je huidige stats? en hoe lang ben je off?
 
waarom geen winnie ipv de var?
 
zen vorige kuurtjes waren ook niet min dacht ik 2650 mg test e ew enzo :cool:
btw @ ts had jij niet eens gyno met letro weggekregen en ga je der nu ook letro of ari bij nemen
 
zen vorige kuurtjes waren ook niet min dacht ik 2650 mg test e ew enzo :cool:
btw @ ts had jij niet eens gyno met letro weggekregen en ga je der nu ook letro of ari bij nemen

de gyno is er minder van geworden. maar niet weg gegaan. letro erbij nemen zou wel een optie zijn. is het niet zo dat letro ook de prolactine sides helpt te onderdrukken?
 
en zit te twijfelen tussen Tren E of A. tren Acetate schijnt veel hertiger te zijn. heb ik alleen geen ervaring mee. en hoe staat het met de parabolan inject van GG?
 
en zit te twijfelen tussen trenbolone E of A. trenbolone Acetate schijnt veel hertiger te zijn. heb ik alleen geen ervaring mee. en hoe staat het met de parabolan inject van GG?

lijkt me dat parabolan idd de mooie gulden middenweg is
76mg/ml, hoeveel zou je daarvan dan pakken, op z'n minst toch een vialtje per week?:p
 
Back
Naar boven