AndroidHealthClinic

trenbolone acetaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

joskesport

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 dec 2006
Berichten
17
Waardering
0
hallo,

ik hoor dikwijls dat tren ace zeer "heftig" is. Hoe moet ik me dit voorstellen? qua sides of kracht?

alvast dank
 
Beide in mijn geval!
 
ohw dacht dat het maar wild west verhalen waaren
 
@ Big Maus:

kan je dit nasert toelichten aub?
 
@ Big Maus:

kan je dit nader toelichten aub?
 
tren a is een middel wat bij bijna iedereen erg goed werkt en wat dan ook bijna vanzelf sprekend veel sides met zich mee brengt.

zoek maar eens op tren a en je komt genoeg topics tegen, van kleine bijwerkingen als agressief, tren hoest en die lekker buffel lucht tot prostaat problemen en anders gekke shit.

dus genoeg om over te lezen ;)
 
trenbolone a is een middel wat bij bijna iedereen erg goed werkt en wat dan ook bijna vanzelf sprekend veel sides met zich mee brengt.

zoek maar eens op trenbolone a en je komt genoeg topics tegen, van kleine bijwerkingen als agressief, trenbolone hoest en die lekker buffel lucht tot prostaat problemen en anders gekke shit.

dus genoeg om over te lezen ;)

Yepyep!
In mijn geval is het een woede in me (die ik overigens goed kan inhouden!!!)

Ook een enorme toename in kracht, maar helaas ook puisten.:(

Ooowja wat Younggod zegt is nog het allerergste, de hoest waarbij je de longen uit je lijf blaft, echt vreselijk.
 
Dit verschilt uiteraard ook weer per persoon.
Heb deze zomer op 75mg/day gezeten, en behalve het hoesten wat je af en toe had na het zetten, vrij weinig sides gehad.
Pukkeltje extra soms misschien, maar that's it.
 
heb r zojuist 4 weken op 112,5 eod op zitten, en i luv it!
heb geen enkel kuchje meegemaakt gelukkig, wel onwijs zweten s'nachts en echt
vreemd agressief dromen. Maar is t wel waard, t is tot nu toe mn favoriet, lekker
droge harde massa.
 
ik zit op 75 mg oed met sust 250mg oed merk wel dat het werkt maar ageresief wordt ik er niet van .
begin wel een stuk 10 of echt dikke puisten opm mijn rug, maar die zijn al over door huidrien van bional .
 
Laatst bewerkt:
hoeveel trenbolone a gebruiken julie gemiddeld en waarmee stacken juilie het ???
 
staat tog hierboven ve rmeld hoeveel mensen gebruiken, word meestal met test gestackt en afgewerkt met mast hmmmmmmmmmmmmmmm
 
heb r zojuist 4 weken op 112,5 eod op zitten, en i luv it!
heb geen enkel kuchje meegemaakt gelukkig, wel onwijs zweten s'nachts en echt
vreemd agressief dromen. Maar is t wel waard, t is tot nu toe mn favoriet, lekker
droge harde massa.

plus 1

sides waren ook na drie weken weer weg vreemd genoeg...
 
zolang er para is neem ik nooit nog nooit ace.
 
ik ga morgen beginen met tren A 6 weken 300mg per week . ben benieuwt wat het mij gaat brengen
 
sides omvatten:
-agressie
-slapeloosheid
-impotentie
-overgeven naar aanleiding van de tren-hoest
-zweten als een wilde, dat een matras weggegooid kan worden na 6 weken
-onderdrukte schildklier
-prostaat-probs
-spieren/pezen die scheuren naar aanleiding van enorme krachttoename
-conditie binnen no-time naar nul

eneznneenzn

maar wel nummer 1 steriod :)
-
 
Tren-A..
hmmmmmmm dat doet mijn broek wel bollen :D

lekker spulletje, 525 verdeeld over de week, en je gaat als een kanon. althans, dat is dus mijn beleving.

idd slapeloosheid, rare dromen, ZWETEN als een otter.
Agressie, pffff

Tren-A cijfer schaal 1 op 10, 9.5 :D
 
zolang er para is neem ik nooit nog nooit ace.



zou je het niet een keer willen proberen dan?
heb gelezen dat het nog net ietsje meer gains met zich mee brengt dan de para. maar daarentegen ook meer sides..
 
beestachtige haargroei vergeten jullie :roflol:
 
Back
Naar boven