MuscleMeat

Testo tabs?? Oid? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bakers

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 jan 2006
Berichten
39
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
106kg
Vetpercentage
14%
Een collega van mij wilt een licht kuurtje doen aangezien hij wat pijntjes krijgt. (50 jaar)
Alle mannen hier op onze gym met dezelfde kwaaltjes zetten 250mg test e om de 2 weken en mijn collega kwam zelf met dat zelfde voorstel. Echter wilt hij no way injects doen. Is er een testo tab of iets dergelijks wat overeenkomt met een 250 test kuurtje in tab vorm? Met de zoekfunctie kom ik er niet uit.

Alvast bedankt
 
test e om de week injecteren? Vertel eerst die andere mannen in de gym eens dat elke week toch wel een must is, sommige zeggen zelf elke 5 dagen. (zie halfwaardetijd van ethanate ester)

En kuren omdat je wat pijntjes hebt vind ik een vage reden. Als je 50+ bent is gaan kuren gezien je langzame herstel (if ever) geen keuze die je licht maakt.

Antwoord op je vraag nee er zijn geen tabs die je langdurig kan nemen, natuurlijk kan je dbol oid 6 weken op 30 a 50mg nemen maar dat is max. Ik zie er het nut niet van in als het doel pijntjes is.
 
Whut 250mg om de twee weken :o
Dan ligt je eigen aanmaak plat, en krijg je bijna minder test binnen dan mijn natuurlijke aanmaak lol.
 
Hij kan testocaps slikken wat in feite Testosteron Undecanoaat is. Om 250 mg test-e per week te evenaren moet hij dan 295 mg aan tabs per week slikken. In een dosering van 40 mg per tab zou 1x per dag genoeg moeten zijn. Anders kan hij ook dbol gebruiken omdat het gedeeltelijk metaboliseert naar testosteron.
 
Methyl testosteron tabs zijn dat geloof ik. Zijn verkrijgbaar maar goedkoop zijn ze niet dacht ik.
 
Dag lever.

Doe test e 125mg ew of probeer nebido.
 
Non stop tabs slikken is inderdaad niet zo bevordelijk voor de lever en de maag etc, testosteron gel zou een goede optie zijn en anders toch echt aan de injects , 250 om de 10 dagen is prima ! als je via een arts gebruikt is dit zelfs om de 2 a 3 weken.
Hou wel voor ogen dat je als oudere gebruiken niet meer zo snel zult herstellen en dit dus waaschijnlijk voor altijd zal zijn , beste is eerst eigen test level te laten checken voor je hieraan begint.
Groet,
 
andriol zijn toch testo caps?
 
test e om de week injecteren? Vertel eerst die andere mannen in de gym eens dat elke week toch wel een must is, sommige zeggen zelf elke 5 dagen. (zie halfwaardetijd van ethanate ester)

Die is 10,5 dag dus is 1x per week prima.
 
Die is 10,5 dag dus is 1x per week prima.

Die discussie is heel oud ik denk eerder 5-6 dagen. Google maar op half life testosterone enanthate. In die discussie loopt half life en active life ook door elkaar. Maar ik schreef ook 1x per week is prima, dat om de 5 dagen is dus gebaseerd op mensen die geloven dat de half live korter is dan die 10 dagen. Maar wat TS betreft, om de 14 dagen is te weinig om stabiele waarden te hebben.
 
Die discussie is heel oud ik denk eerder 5-6 dagen. Google maar op half life testosterone enanthate. In die discussie loopt half life en active life ook door elkaar. Maar ik schreef ook 1x per week is prima, dat om de 5 dagen is dus gebaseerd op mensen die geloven dat de half live korter is dan die 10 dagen. Maar wat TS betreft, om de 14 dagen is te weinig om stabiele waarden te hebben.

Er is ergens een keurig Duits onderzoek te vinden dat de half-life tussen 5-6 dagen inderdaad keurig bevestigt. Zoek en gij zult vinden.
 
Gewoon injecteren veel makkelijker en beter. waarom willen ze niet prikken dan? en om de week prikken is niet handig. wieweet als het misschien 500 mg is? zelfs dan niet goeg/genoeg. gewoon elke week/5dagen
 
Back
Naar boven