| |||||||
| Registreren | Forumregels | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice | testo kuurtje voor kick in the arse
Ik wil waarschijnlijk binnenkort een kuurtje testosteron nemen. Nu zit ik alleen met de volgende vragen: Heb ik genoeg aan 250 ml per week? en hoelang moetik dit aanhouden voor goed resultaat? Mijn doel is naar 105 kilo gaan (zit nu op 95), ik snap dat dat niet lukt met een testo kuur only, en al helemaal niet met 1 kuur. Maar ik hoop hiermee een trap in de goede richting te krijgen want ik zit al zeker 2 maanden vast op hetzelfde gewicht. Ik heb al flink lopen neuzen op dit forum maar ik hoop dat ik nog wat wijzer kan worden met de kennis van jullie .
|
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2006 Locatie: België Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: testo kuurtje voor kick in the arse
Met 250 ml is wel beetje overkill hé 250 mg bedoel je
__________________ “If only. Those must be the two saddest words in the world.” |
| | |
| | #3 |
| Colossal Veteran Aangemeld: jun 2007 Locatie: Toeren op mien zoek zoek mie. Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: 1m74 - - Karma: ![]() ![]() | Re: testo kuurtje voor kick in the arse
Als je voeding, training en rust goed is. zou ik met jouw gewicht een kuurtje Deca test e nemen. week 1-10 Deca op 400mg e.w week 1-12 Test E op 500mg e.w nakuur 10 dagen na je laatste inject 20mg nolvadex p/d voor 4 weken. evt. provi achter de hand houden als je eerder gyno krijgt. in en na je nakuur ook goed blijven eten, trainen en rusten.
__________________ 3x p/w Deadlifts, Bench press, Squats. Stats: Toon |
| | |
| | #4 | |
| Cool Novice | Re: testo kuurtje voor kick in the arse
Citaat:
Maar is dit niet een beetje overkill? En gigantisch duur? Want et wordt mijn eerste kuurtje. Heb je enig idee? Bedankt voor je tijd Laatst aangepast door madsteve : do 11 jun 2009 om 09:51 | |
| | |
| | #5 |
| Colossal Veteran Aangemeld: jun 2007 Locatie: Toeren op mien zoek zoek mie. Leeftijd: 39 Geslacht: M
Alles koste Geld, je eten en sups ook. anders zet je alleen 250mg Test E e5d voor 8 weken, kijk je hoe dat aanslaat. het moet allemaal wel binnen je budget vallen he? Regards, PH
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jul 2006 Locatie: België Geslacht: M
Stats: 1m80 96kg 15% Karma: ![]() | Re: testo kuurtje voor kick in the arse
Alles kost geld idd, wil je een goeie richtprijs weten voor je gear? Kijk dan hier: Marktprijzen anabolen grtz |
| | |
| | #7 | |
Citaat:
__________________ 3x p/w Deadlifts, Bench press, Squats. Stats: Toon | |
| | |
| | #8 |
Is idd 4 jaar geleden, maar kun je wel zien dat je geen €25 per ampul moet neerleggen.
|
| | |
| | #9 |
Denk dat hij het verschil niet weet in ampul of vial, maar daar gaat het ook niet alleen om.
| | |
| | #10 | |
Citaat:
Nolvadex is aan te raden na elke kuur, ookal is het een lichte zeker? En dit verkoopt de apotheek op de hoek waarschijnlijk gewoon? ![]() Dank voor de reacties, dit scheelt me een hoop gedoe en misschien wel een grote fout bij mijn eerste kuur! | |
| | |
| | #11 |
Je moet nie noodzakelijk paar spuiten zetten, 500mg Test E = 2ml 400mg Deca = 2ml dus 1x per week 4ml. Maar op test only zul je ook wel goed gaan hoor, daar niet van. Zeker nakuren met nolvadex ja, chlomid is ook een optie. Denk niet dat je het zomaar bij je apotheek gaat krijgen. |
| | |
| | #12 | |
Citaat:
. Ik ga nog eens goed nadenken over wat ik nou echt wil. Denk je dat ik 5 kilo vrijblijvend kan aankomen met een test only? of verlies ik een hoop na de kuur?
| |
| | |
| | #13 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: M
Stats: 2m01 42kg 18% Karma: ![]() | Re: testo kuurtje voor kick in the arse
ligt eraan hoe je het voorelkaar hebt met je voeding.. als ik jou was zou ik me eerst maar nog is goed inlezen
__________________ http://www.youtube.com/watch?v=sgn7n...eature=related |
| | |
| | #14 |
Als je voeding echt goed in orde is, en als je in je nakuur en daar na goed blijft eten/trainen kun je wel 5kg overhouden denk ik ja.
|
| | |
| | #15 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: sep 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #16 |
| Advanced Bodybuilder | Re: testo kuurtje voor kick in the arse
10kg aankomen is wel erg optimistisch je mag al zeer blij zijn met 4kg winst,en 250 per week is je eigen productie stilzetten voor niets dus ik zou toch naar 500 of 750mg per week gaan
__________________ ''i just want to conquer people and their souls. i'll fuck you till you love me FAGGOT!!! |
| | |
| | #17 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2007 Locatie: the bronx Geslacht: M
Stats: 1m86 94kg - Karma: ![]() | Re: testo kuurtje voor kick in the arse
als het je eerste kuur is, en je neemt alles serieus qua training, voeding en rust dan zou de helft volgens mij al een mooi resultaat moeten geven test op 250 deca op 200 is al heel lekker als je nog nooit gekuurd heb! volgens mij wordt er altijd direct te zwaar gekuurd...
__________________ "Kracht, vertrouwen, regelmatige training en volhouding worden beloond met een nieuw en beter leven" Arnold Schwarzenegger |
| | |
| | #18 |
ik vind test 250 en deca 200 een beetje weinig en weet niet of dat wel genoeg is, maar dit verschild per persoon. Wel kun je natuurlijk alleen test pakken maar dan zal ik toch op 500mg verdeelt in 2x per week doen om er lekker op te willen gaan gezien je budget. Zelf zal ik voor 500/600 deca en 500 test p/w gaan gevolgd door chlomid (goedkoper gezien je budget) of nolvadex
__________________ DE AANHOUDER WINT... 1.90m 19% 105kg |
| | |
| | #19 | |
| Advanced Bodybuilder | Re: testo kuurtje voor kick in the arse
Citaat:
__________________ ''i just want to conquer people and their souls. i'll fuck you till you love me FAGGOT!!! | |
| | |
| | #20 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: sep 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Citaat:
Spaar dan beetje door, en pak een goeie kuur. So Simple as That. | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| arse, kick, kuurtje, testo, voor |
| Topic opties | |
| |